Persivertęs į antrąją pusę, Lietuvos automobilių ralio čempionatas stabtels jau legenda tapusiame Rokiškyje. Į šį išgyvenimo raliu vadinamą renginį, šiemet kaip įprasta, atvažiuos devyni N5 klasės automobiliai. Tik savaitgalį šioje klasėje neturėsime Vilmanto Padegimo su „Renault Clio N5“, tačiau jį pakeis be galo ilgai lauktas Deivido Gezevičiaus debiutas su „Ford Fiesta N5 automobiliu“. Tokio sudėtingumo varžyboms visi ruošiasi kaip kas išmano.
Martynas Samsonas itin džiaugiasi tuo, jog „CBet Rally Rokiškis“ deda maksimalias pastangas pakelti Lietuvos ralį į dar aukštesnį lygį.
„Esu sakęs, kad norėčiau, jog visuomet sąlygos būtų pačios sudėtingiausios, kad visuomet greičio ruožai būtų nauji, visi vyktų naktį per lietų ir perkūniją. Kuo didesnis košmaras, tuo geriau. O jei rimtai, tai ralis ir turėtų būti toks, kad reikėtų važiuoti nežinomus greičio ruožus ir tik vieną kartą. Aišku, nėra lengva rasti tuos naujus žvyrkelius, jų tikrai nedaugėja“, - sakė Martynas Samsonas.
Nuo Martyno neatsilikti, o taip pat už nugarų laikyti silpnesnius N5 ekipažus stengsis ir kiti LARČ1 įskaitos „Škoda Fabia N5+“ ekipažai – Eugenijus Sladkevičius bei Linas Vaškys. Šie du vyrukai įsivėlę į tarpusavio kovą dėl 2 vietos LARČ1 įskaitoje, o geresnėse pozicijose dabar yra Eugenijaus bei Mariaus ekipažas.
Viena didžiausių intrigų yra kovoje dėl LARČ5 čempiono titulo, kur vienas kitą važiuoti vis greičiau skatina Nedas Radišauskas su Roku Steponavičiumi.
„Nuotaikos puikios, laukiu ralio kaip mažas laukdavau šv. Kalėdų. Su Roku turime draugišką ir sveiką konkurenciją, skatiname vienas kitą lėkti kuo greičiau ir džiaugiamės visa to rezultatu“, – sakė Nedas Radišauskas.
Šiek tiek kitokios nuotaikos šiuo metu tvyro kitoje šios kovos stovyklos pusėje.
„Šiuo metu nuotaikos nekokios, nes stipriai skauda nugarą. Bandau vaistų pagalba atsistatyti ir tada priimsiu sprendimą dėl dalyvavimo ralyje. Ralis ilgas, tad bandysime būti maksimaliai greiti, nes kito šanso norint kovoti dėl klasės čempiono titulo neturime. Tikiuosi pasimatysim ralyje, o jei ne - vis tiek palaikysiu savo klasiokus, o ypač Nedą“, – teigė Rokas Steponavičius.
Prieš prasidedant sezonui, daugelis prognozavo, jog be Roko bei Nedo dar vienas lenktynininkas pretenduos į greičiausiojo N5 ekipažo titulą, tačiau tik vakarais bei savaitgaliais galutinę formą įgaunantis „Ford Fiesta N5“ automobilis pasirodys tik ateinantį savaitgalį, o už jo sėdės 2020 absoliučios 2WD įskaitos čempionas Deividas Gezevičius.
„Pagrindinis tikslas yra pagaliau išbandyti ką tik naujai surinktą automobilį. Penktadienį pasibandysime kaip viskas veikia, o šeštadienį galbūt ir spustelėsime, kad sužinotume, kur maždaug esame greičio prasme. Nors buvo minčių atidėti startą, tačiau su visų šalia esančių žmonių pagalba, svajonės išsipildymas įvyks jau Rokiškyje, dėl ko labai džiaugiuosi“, - teigė Deividas Gezevičius.
Į N5 traukinį vėlai įšokusiam Deividui ramiai jaustis neleis klasės senbuviai Paulius Beniušis bei Tomas Šmagarys, kurie kelia sau tikslus priartėti prie klasės lyderių.
„Nusiteikimas Rokiškio raliui yra labai konservatyvus. Su Kristupu turime gerą sportinę formą, turime gerai subalansuotą ir sureguliuotą automobilį, o prieš ralį turėjome keliolika kilometrų testų. Problemų išvengti pavyko, kas leis į Rokiškį atvykti pasiruošus ir ambicingai stoti į kovą su klasės lyderiais“, - sakė Paulius Beniušis.
Bent jau Rokiškio ralyje, Aurimas Eidžiūnas neturės savo pagrindinio N5 konkurento – Vilmanto Padegimo, kuris, tikėkimės, tik trumpam sugrįžo prie „Historic“ klasės „Toyota Celica“. Todėl Aurimas itin aktyviai bei atsakingai ruošiasi „CBet Rally Rokiškis“ varžyboms, kuriose teks gaudyti Paulių Beniušį, Tomą Šmagarį bei kitus.
„Nuotaikos geros, turime pasiruošimo planą, kuriame numatomos greičio ruožų susirašymo praktikos ir galbūt išvažiavimas į testus. Paskutines dvi savaites padirbėjome fiziniu pasiruošimu, kurį itin įkvėpė įvykęs „Samsonas Racefit Challenge“. Manau tai bus sunkiausias sezono ralis tiek ekipažams, tiek automobiliui, tiek mechanikams“ – sakė Aurimas Eidžiūnas.