Vienas geriausiai V. Botto situaciją iliustruojančių vaizdų buvo fiksuotas šių metų „Formulės 1“ bandymuose Bahreine. Jį aplinkiniai nufilmavo su veržliarakčiu rankoje „Mercedes“ garaže. Ne, tai nebuvo staigus karjeros pokytis. Suomis tiesiog dalyvavo socialiniams tinklams skirto turinio kūrime.
Australijoje gyvenantis suomis sugebėjo aplink save suburti ištikimų gerbėjų bendruomenę, o jo „Instagram“ paskyroje netrūksta kadrų iš pačių įvairiausių veiklų. Tačiau visa tai – tik viena medalio pusė. Tikroji vertė, kurią V. Bottas šiuo metu suteikia „Mercedes“ komandai, yra kur kas gilesnė. Ir būtent tai gali tapti jo bilietu atgal į starto rikiuotę.
Kodėl V. Bottas turi pranašumą?
„Tai visai kitokia patirtis. Mano kavos suvartojimas tikrai išaugo“, – juokauja V. Bottas, kalbėdamas apie sugrįžimą į atsarginio piloto rolę. Tačiau tuo pat metu jis išlieka aktyvus susitikimuose su inžinieriais, analizuoja kiekvieną važiavimo sesiją, dalijasi savo pastebėjimais su komanda.
Australijoje vykusių lenktynių savaitgalį jis, kaip pats sako, pirmą kartą per 12 metų stebėjo lenktynes iš garažo. Ir net tokiomis sąlygomis galėjo komandai pasiūlyti naudingų strateginių sprendimų. Pavyzdžiui, jis K. Antonelli patarė važiuoti ne idealia trajektorija, kad atvėsintų padangas.
Pasak V. Botto, grįžimas iš „Sauber“ į „Mercedes“ jam dar kartą priminė, koks didžiulis skirtumas yra tarp šių komandų. „Čia viskas veikia sklandžiau. Didesnės galimybės, daugiau talentingų žmonių – tai pajutau iškart“, – sakė suomis.
Ir nors lenktynėse jam dalyvauti netenka, V. Bottas šiuo metu yra puikioje pozicijoje stebėti, analizuoti, testuoti ir... priminti apie save. O tai – svarbiausias faktorius kovojant dėl vietos „Formulėje 1“.
Buvęs „Haas“ lenktynininkas Nico Hülkenberg puikiai įrodė, kaip „Formulėje 1“ yra svarbu išlikti matomam. Dar būdamas atsarginiu pilotu ir kartais pasirodydamas tiesioginiame „Formulės 1“ eteryje, jis sugebėjo parodyti, kad dar turi ką pasiūlyti. Tokia pati strategija gali būti naudinga ir V. Bottui.
„Jei esi čia, bendrauji, seki, kas vyksta – žmonės tavęs nepamiršta. O tai svarbu“, – patvirtina jis. Ir priduria, kad visa tai daro ne tik dėl kitų, bet ir dėl savęs – kad neprarastų ryšio su sportu, komanda, technologijomis ir savo forma.
„Cadillac“ – auksinė galimybė suomiui
2026 metais „Formulės 1“ komandų gretas papildys nauja „Cadillac“ komanda. Automobilių sporto ekspertai spėja, kad „Cadillac“ savo gretose norės matyti jauną amerikiečių lenktynininką ir „Formulės 1“ veteraną, kuris galėtų suteikti naudingos patirties kelyje link pergalių. Šiuos reikalavimus kone idealiai atitinka V. Bottas ir S. Perezas.
Vis dėlto, skirtingai nei V. Bottas, meksikietis nusprendė likti nuošalyje, o tai gali būti lemtinga klaida. Net ir turint didžiulį rėmėjų užnugarį. Tuo tarpu V. Bottas nenuleidžia rankų ir savo darbais įrodo, kad nori likti „Formulėje 1“.
„Aš čia. Aš pasiruošęs, jei manęs prireiktų“, – sako V. Bottas.
Paklaustas apie galimybę prisijungti prie „Cadillac“, suomis atsakė diplomatiškai: „Šis sezonas parodys. Yra daug naujokų. Situacija keičiasi greitai. Jei bus aiškus planas – projektas galėtų būti labai įdomus“.
Jis taip pat pabrėžė, kad pažįsta „Cadillac“ komandos vadovą Graeme’ą Lowdoną ir šis gerai žino jo galimybes bei patirtį.
Itin svarbų vaidmenį V. Botto karjeroje gali suvaidinti „Mercedes“ vadovas Toto Wolffas. Jis buvo V. Botto vadybininkas ir buvo atsakingas už didžiąją dalį jo pasiekimų.
„Toto man pasakė, kad norėtų mane dar kartą matyti lenktyniaujant. Ir sutiko, kai pasakiau, kad dar nesu pasiruošęs užversti šio skyriaus. Jis palaiko mane – net jei tai nebus su „Mercedes“ komanda.“
Lenktynių transliacija – per TV6
Japonijoje įvyksiantį „Formulės 1“ etapą vėl galės stebėti visi TV6 žiūrovai. Intriguojančių lenktynių įrašą TV6 žiūrovai galės peržiūrėti sekmadienį (balandžio 6 dieną), 13:30 val.
Vis dėlto, jeigu norite įvykius „Formulės 1“ trasoje stebėti tiesiogiai, tai galite padaryti per Go3 televiziją. Ištikimiausi „Formulės 1“ gerbėjai ankstų šeštadienio rytą galės pradėti nuo dviejų tiesioginių transliacijų iš Japonijos, kurios leis geriau įvertinti komandų pasiruošimą artėjančioms lenktynėms.