Tiesa, „Pastatų sistemos Racing“ ekipažo pasiruošimas varžyboms buvo išties įtemptas. Vienu metu dueto galimybės startuoti šiame ralyje buvo netgi pakibusios ant plauko. Tačiau Paškevičius nebūtų Paškevičius, jei nesugalvotų sprendimo net ir labiausiai komplikuotai situacijai.
Vaidotas pasakoja, kad po praėjusio etapo Mažeikių apylinkėse jų komandos laukė nemažai darbo prie automobilio. Ir jei anksčiau duetą stabdė tokie gedimai kaip pakabos problemos, tai šįkart situacija buvo gerokai labiau komplikuota – kaprizus pradėjo demonstruoti jų „Mitsubishi Lancer Evolution“ širdis. Buvo nuspręsta to paties agregato dabar netvarkyti ir tiesiog atlikti greitą transplantaciją ir panaudoti atsarginį variklį.
„Mažeikių ralio finiše turėjome daug problemų. Perkaitinome variklį. Visa laimė, kad turėjome antrą motorą, todėl Rokiškio raliui nusprendėme nerizikuoti ir „nekelti“ seno variklio, o dėti kitą, naują variklį. Tačiau net ir įdėjus naują variklį viskas nesigavo pagal planą. Teko vėl „griauti“ motorą ir žiūrėti pavarų dėžę, nes kažkas negerai buvo su ja. Viskas vyko iki paskutinės nakties, kaip studentams.
Viską surinkę į vieną darinį darėme „apkatkę“ ir iš Vilniaus sava eiga važiavome iki Klaipėdos, kur variklis buvo reguliuojamas. Deja, bet naujas variklis nebuvo toks geras, kokį turėjome prieš tai. Jis turi daug mažiau galios. Kadangi „CBet Rally Rokiškis“ yra ir ilgas, ir greitas ralis, mūsų tai nenuteikė optimistiškai. Tikrai manau, kad dėl aukščiausios pozicijos klasėje kovoti bus sudėtinga, tačiau mes ne iš tų, kur pasiduoda be kovos“, - sakė Vaidotas Paškevičius.
Po variklio keitimo ir kelionės sava eiga bei ramiu režimu į Klaipėdą, kur vyko reguliavimas, Vaidotas Paškevičius su atnaujintu automobiliu galiausiai nusprendė sudalyvauti ir testuose prieš Rokiškio ralį.
Antradienį vykę privatūs bandomieji važiavimai parodė, kad net ir turėdamas mažiau galios nei iki šiol sportininkas gali demonstruoti jam būdingą tempą.
„Testus automobilis atlaikė, išlindo keletas mažų smulkmenų, bet jos yra išsprendžiamos. Panašu, kad mechanikams reikės panaktinėti, bet tas smulkias bėdas išspręsime. Rytoj turime laiko susirašyti greičio ruožus. Tuo metu mechanikai galės pabaigti automobilio paruošimą“, - sakė Vaidotas Paškevičius.
Vaidoto Paškevičiaus ir Kamilės Kazickaitės duetą šiose varžybose palaiko pagrindiniai partneriai „Pastatų sistemos“, „SV Technika“, „Otanki Mill“, „Stiklų ekspertai“, „Stareka“.
Vaidoto Paškevičiaus ir Kamilės Kazickaitės duetas su „Mitsubishi Lancer EVO“ startuos 14-uoju startiniu numeriu.