Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Monopolis trydauja! Tik privačios.! Kad ir brangiau; bet kaip su žmogum elgsis. Dabar tik išsidirbinėjimas. Ar vergai esam? O utenoj tai tragedija visiška. Iki uždarymo valandai likus veja lauk. Nors tuščia nieko nėra. Kas per carai? Ir vadas jų visiškas balvonas. Nieko nesupranta o vaidina specialistą baisų. Vyt lauk tokius!!!
@Unta Tai kad visur issidirbineja, neina zodi pasakyt lopam, jauciasi dievais.
@Unta Prienuose tai adekvatus bičas tikrino, nu bet gal mano masina labai faina nors 2002 metu...
Patikra turi būti griežta. Lietuvis toks padaras, kad atsiradus mažiausiai galimybei prasprūsti lengviau, tą būtinai ir darys. Korupciją mes sukuriame patys, paskui ir stenam. Pirmiausiai reikia laikytis įstatymų. O įstatymas paprastas- eisme turi dalyvauti tvarkingas transportas. Be TA ta priemonė turi būt tvarkinga. Eisme dalyvauju nuo 1968m ir nė karto man nereikėjo kartot TA. Mašiną kasmet pasitikrinu pas specialistus ir atėjus laikui, atlieku formalumą: iš anksto užsiregistravęs, nuvažiuoju atlikt TA. Sugaištu pusvalandį. Kas du metus sugaišt pusvalandį savo ir kitų saugumui tikrai nėra daug. Man netrukdo ir trikojai. Kuo jų daugiau, tuo saugiau. Laikykimės, ponai, įstatymų jei norim gyventi tvarkingai. Tada galėsim pradėt lygintis su Norvegija, Vokietija. Kol gyvenam Lietuvoj su sovietiniu mentalitetu, tol viskas kas nebuduliška mums svetima ir trukdo.
@Tvarka gydykis, padare.
@Tvarka Matosi kad eisme nuo 1968 dalyvauni.
@Tvarka Kaip galim lygintis su Vokietija ar Norvegija juk ten nera teh apziuru monopolio, cia tik pas mus sukurta sovietine korupcine sistema kurios nenori atiduot laisvai rinkai kaip normaliam pasauli.
@Tvarka Aš tau pritariu,tačiau pažvelk į sunkesvorį,viešąjį transportą ir čia prasideda korupcija,tu gerbemasis per mėnesį tikrai ne pravažiuoji po 10000-13000km gal per metus o iš tavo mašiniuko reikalauja 98%tvarkingumo. Ir ta LTSA tikrina ir dulkina tik vairus ant kelio.
mes norim laisvės daryti ką norim! ir prezidentu matom tik celofana!
Jau po elektros "liberalizavimo" taip "sumažėjo", kad pavydas ima iš tų, kurie liko neliberalizuoti.
Techninė apžiūra, atsižvelgiant į tai, kad vidutinis automobilio amžius Lietuvoje yra 18 metų, o žmonės neišgali įsigyti geresnių automobilių, turėtų būti gerokai supaprastinta. Daugelyje šalių net nėra techninės apžiūros arba tiesiog tikrinami stabdžiai, žibintai, valytuvai. Juokinga, kaip dabar pinigai, laikas, nervai švaistomi automobiliams dėl visiškai nereikšmingų dalykų, tenka į automobilių servisus važinėti vėl ir vėl, nes kažkokiam monopolyje klerkui buvo bloga diena. Iš tikrųjų mums jų visai nereikia, tik jiems patiems reikia lengvo darbo, lengvų pinigų geriant kavą ir sukurti begalę etatų savo artimiesiems, žmonėms šito monopolio nereikia.
@B tai jeigu neturi pinigų tinkamai automobilio eksploatacijai, sėsk į viešąjį transportą.
@B Tuoj visi lėksim elektromobiliais,dzin musų ponams kad neišgali naujo nusipirkti reiškia kad visi esam debilai kad nesugebam į seimą papulti prie to lovio.
@B Pritariu.
technine apziura yra niekine, kodel? pirma regioniu centrai TA ten issivalykite savo korupcionierius kurie per gimines, pazistamus labai gerus ir t.t. (o kadangi LT giminiu krastas) stumia TA lauzams, antra, TA reikia daryti kas metus visiems ir turi TA daryti visi autorizuoti centrai ne valdisku imoniu pristeigtu...visi, cia turi buti ekonomika, ne diktatura.
@siaip kodėl kas metus o ne kas savaitę ,taip visi būtu užsiėme.
mokama kabinti makaronus.

Skaitomiausios naujienos




Į viršų