transporto priemonių taršos mokestis
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „transporto priemonių taršos mokestis“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „transporto priemonių taršos mokestis“.
Vairuotojams teks patuštinti kišenes: skelbia, kad už įvažiavimą į Kauno senamiestį teks susimokėti
Kaune jau veikia sistema, identifikuojanti automobilių numerius ir leidžianti nustatyti transporto priemonės taršumą. Ateityje ši sistema bus naudojama taršos mokesčiams įgyvendinti.
Kauno miesto savivaldybės administracijos Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjo Martyno Martusevičiaus teigimu, šiuo metu sistema testuojama, renkami duomenys, kurie vėliau bus naudojami sprendžiant taršos mokesčių dydį.
„Kamerų sistema yra veikianti, šiuo metu vyksta kalibravimo darbai.
Pristato automobilių mokesčio skaičiuoklę: galite suskaičiuoti patys, kiek reikės mokėti
Aplinkos ministerija parengė Transporto priemonės taršos mokesčio skaičiuoklę, kuri padės išsklaidyti su šiuo mokestiniu instrumentu susijusias abejones ir neaiškumus. Naudojantis ja bus galima sužinoti, koks automobilio registracijos mokestis bus taikomas pirmą kartą registruojant automobilį, bei koks bus metinis jo naudotojo mokestis.
„Tikiuosi, kad šia skaičiuokle pavyks išsklaidyti mitus, kad nuo šiol gatvėse galės riedėti tik naujausi automobiliai.
Naudoti automobiliai toliau brangsta, o pasirinkimas – sumažėjo: ką pakeis nauji mokesčiai?
Kasmet per 100 tūkst. lietuvių atnaujina savo transporto priemonę. Dažniausiai perkama nenauja mašina. Tačiau jų pasirinkimas sumažėjo ne tik Lietuvoje, bet ir užsienio šalyse, o kainos – gerokai išaugo. Specialistai prognozuoja, kad panašios tendencijos išsilaikys ir ateityje, o planuojami didesni mokesčiai situaciją nebūtinai pakeis.
Pirmąjį šių metų pusmetį Lietuvoje pirmą kartą registruota per 65 tūkst. naudotų lengvųjų automobilių – 9,1 proc., arba 6,5 tūkst.
Naujausia automobilių mokesčio versija: mokėsime dažniau, bet mažiau?
Lietuvos valstiečių ir žaliųjų frakcijos atstovė Agnė Širinskienė registravo pasiūlymą dėl vadinamojo automobilių mokesčio įstatymo pakeitimo. Jeigu jam pritars Seimas, mokestis bus taikomas registruojant ne tik naujai į Lietuvą atvežamus, bet ir čia jau eksploatuojamus automobilius.
Trečiadienį pasiūlymai įstatymo projektui svarstomi papildomame Seimo Kaimo reikalų komitete. Jie dar taip pat bus svarstomi pagrindiniame Biudžeto ir finansų komitete.
Naujausia automobilių mokesčio versija: tarifai gerokai mažėja
Prieš porą savaičių Seimui atmetus Transporto priemonių taršos mokesčio įstatymą, Seime registruotas naujo panašaus mokesčio projektas. Jame numatyta mokesčio suma būtų mažesnė nei pirminiame variante, be to, jį mokėtų mažiau transporto priemonių valdytojų.
Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjungos frakcijos nariai Valius Ąžuolas ir Agnė Širinskienė Motorinių transporto priemonių pirmos registracijos mokesčio įstatymo projektą.
Mauricas apie 1 tūkst. eur už automobilį: tai gali leisti tik labai turtingos arba kvailos šalys
Nuo šios savaitės pradžios gyventojai jau gali teikti prašymus kompensacinei išmokai, kai pridavę sunaikinti senesnius automobilius perka naujesnius. Viliamasi, kad ši priemonė paskatins pirkti mažiau taršius automobilius, tačiau kai kurie ekonomistai ją itin kritikuoja.
Kaip jau skelbta, Klimato kaitos programoje numatytas „mažiau taršių judumo priemonių fiziniams asmenims skatinimas“. Tam iš viso numatyta 30 mln. eurų. Vien šiemet – 5 mln. eurų.
Jau nuo lapkričio 4 d. po 1 tūkst.
Automobilių taršos mokestis: populiariausi modeliai, už kuriuos mokėti nereikėtų
Transporto priemonių taršos mokesčio įstatymo projektas sukėlė daug viešų diskusijų. Nuogąstaujama, kad jį priėmus daugeliui gyventojų tektų patuštinti pinigines. Tačiau kaip rodo „Regitros“ duomenys, bent jau už dalį populiariausių modelių mokesčio mokėti nereikėtų.
Spalio 22 d. Seimas po pateikimo nepritarė Transporto priemonių taršos mokesčio įstatymo projektui. Tačiau galutinai jo nepalaidojo, o grąžino iniciatoriams jį patobulinti.
Automobilių taršos mokestis: Seimas pasakė „ne“
Antradienį Seimui buvo pristatytas Transporto priemonių taršos mokesčio įstatymo projektas, kuriam jau pritarė Vyriausybė. Parlamentarai nusprendė, kad ministrų kabineto pateiktas projektas yra tobulintinas.
Aplinkos ministras Kęstutis Mažeika Seimo nariams posėdyje pristatė Transporto priemonių taršos mokesčio ir su juo susijusį Mokesčių administravimo įstatymo projektus..
Ministras priminė, kad apie automobilių apmokestinimą jau kalbama ne vienerius metus.
Automobilių mokestis: kiek jo turėtumėte mokėti kitose šalyse
Lietuvoje daug diskusijų sukėlęs transporto priemonių taršos mokestis nėra jokia naujiena ES šalyse. Daugeliui europiečių tenka mokėti ir vienkartinį registracijos, ir kasmetinį valdytojo mokestį. Jo dydis gali priklausyti ne tik nuo išmetamų dujų kiekio, bet ir nuo kainos, amžiaus, svorio ar net ilgio.
Kaip jau skelbta, Lietuvoje nuo kitų metų planuojama įvesti Transporto priemonių taršos mokestį, kurį reikėtų mokėti už naujai registruojamus automobilius.
Automobilių taršos mokestis: kokios baudos lauktų nesumokėjusių
Transporto priemonių taršos mokesčio ir jį lydinčių teisės aktų projektuose numatyta drausti automobilio dalyvavimą eisme, neatlikti techninės apžiūros ar neišduoti vairuotojo pažymėjimo. Nesumokėjus mokesčio transporto priemonių valdytojams grėstų ir nemenkos baudos.
REKLAMA
REKLAMA
Automobilių taršos mokestis: jo nesumokėjus – uždraustų vairuoti
Po neoficialaus aptarimo ministrų kabinete trečiadienį teisės aktų registre oficialiai registruotas Transporto priemonių taršos mokesčio įstatymo projektas, apie kurį portalas tv3.lt skelbė dar pirmadienį. Dokumente įtvirtintos ir griežtos sankcijos už mokesčio nemokėjimą.
Aplinkos ministerijos parengtame projekte nurodoma, kad nauju mokesčiu apmokestinami būtų M1 ir N1 klasėms priskirti automobiliai.
Automobilių mokestis: sumažins taršą ar tik padidins kainą?
Daugelyje ES šalių papildomai apmokestinami ne tik automobilių degalai ar keliai, tačiau taip pat taikomi automobilių taršos, registracijos, naudotojo ir kt. mokesčiai. Lietuva – viena iš nedaugelio valstybių, kuri tokio neturi.
Jeigu jo neįsives ir nesumažins šiltnamio efektą sukeliančių dujų išmetimo, kaip yra įsipareigojusi Europos Sąjungai, jau netrukus turės mokėti šimtus milijonų eurų baudų.
Automobilių taršos mokestis gali siekti ir 1,3 tūkst. eurų: paaiškėjo dar neskelbtos naujos detalės
Jau šį trečiadienį Vyriausybėje turėtų būti pristatyti Transporto priemonių taršos mokesčio ir jį lydinčių teisės aktų projektai. Planuojama, kad daliai automobilių savininkų mokestį, viršijantį 1,3 tūkst. eurų, teks mokėti jau nuo kitų metų pradžios.
Portalui tv3.lt iš patikimų šaltinių Vyriausybėje pavyko gauti dalį dokumentų, susijusių su nauju mokesčiu.
Tiesa, kol projektai bus svarstomi, galutiniai mokesčio mokėtojai ir jo dydžiai gali keistis.