r. paukštė

Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „r. paukštė“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „r. paukštė“.

Mėgstantys grynuosius sulaukia bankų dėmesio

Jeigu nuspręsite bankomate išsiimti didelę pinigų sumą, nenustebkite, jei sulauksite klausimų iš banko, kur išleidote pinigus ar net be perspėjimo bus užblokuota jūsų sąskaita. Bankai tai vadina prevencija nuo pinigų plovimo, o klientus ginančios organizacijos – priekabiavimu prie žmonių. Priemonės be logikos? Žiniasklaidoje vis dažniau pasirodo pranešimai apie tai, kad iš bankomato išsiėmus didelę grynųjų pinigų sumą, bankas ima reikalauti paaiškinimo, kur išleidžiami pinigai.
2018-10-28

Gyventojų pečius užgriuvo dviprasmiškos „Swedbank“ naujovės: žmonės sunerimę

Zarasuose ir Pakruojyje startavo nauja „Swedbank“ klientų aptarnavimo tvarka. Nuo šiol norėdami pasinaudoti banko paslaugomis, tiek zarasiškiai, tiek pakruojiškiai vizitui privalės užsiregistruoti iš anksto. Tiesa, tokie pokyčiai nerimą kelia ne tik miestų gyventojams, o klientų teises ginanti asociacija tvirtina, esą tai peržengia padorumo ribas.

Besikeičiantis personalas kiša koją bankams

 Atlikus Lietuvos bankų sektoriaus aptarnavimo kokybės tyrimą, paaiškėjo, kad geriausiai klientus aptarnauja „Finasta“, o prasčiausiai – Medicinos ir Šiaulių bankai. Be to, labai suprastėjo reitinge nusmukusio SEB banko klientų aptarnavimas.
2014-02-20

Paštas aktyviau imsis finansų

Iš nuostolių lipantis Lietuvos paštas dar šiemet klientus priims 100 naujų skyrių, veikiančių nauju „PayPost“ prekių ženklu. Per 3 mln. vertės sandoriu Lietuvos paštas įsigijo 214 „snoriukų“ visoje Lietuvoje. Tiesa, juose klientai tradicinių pašto paslaugų negaus, tačiau galės tvarkyti finansinius reikalus. „PayPost“ tinklo skyrių eksterjeras išliko nepakitęs, o prekių ženklo mėlynas-geltonas „PayPost“ logotipas atsitiktinai net išlaikė bankrutuojančio banko atributikos spalvų gamą.
2012-12-04

Bankai tempia antklodę į save

Krizė pagadino 20 metų gludintus bankų ir jų klientų santykius, tad iki partnerystės dabar toli. – Užsiminėte, kad yra svarbių dalykų, kuriuos turėtų reglamentuoti kol kas dar nepriimti įstatymai. Pavyzdžiui, Fizinių asmenų bankroto įstatymas. Manote, kad Lietuvoje būtina sukurti ir Finansų ombudsmeno įstaigą? – „Balsas lt. savaitė“ teiravosi Lietuvos bankų klientų asociacijos generalinio direktoriaus Rūtenio Paukštės.
2011-01-17
Į viršų