prekių ženklai

Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „prekių ženklai“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „prekių ženklai“.

Tęsiant Kauno korupcinės bylos tyrimą, išaiškintas prabangių prekių ženklų klastotojų tinklas

Tęsiant korupcinės bylos tyrimą, Kaune išaiškintas klastotų ir prabangių prekių ženklų tiekimo tinklas, rašoma Policijos departamento pranešime. Sekmadienį, atliekant slapto pobūdžio veiksmus, Kaune sulaikytas verslininkas, kuris įtariamas nelegalia veikla, didelio kiekio svetimų prekių ženklų laikymu, disponavimu ir realizavimu. Tyrimo duomenimis, asmuo jau anksčiau buvo traukiamas baudžiamojon atsakomybėn už analogiškas veikas.
Kriminalai 2019-10-28

Paskelbė, ką lietuviai pernai pirko dažniausiai

Aštuntą kartą Lietuvos prekybos įmonių asociacijos (LPĮA) rengiamuose kasmetiniuose rinkimuose „Populiariausia prekė“ paskelbti vardai rodo, kad Lietuvos pirkėjai vis dar teikia pirmenybę lietuviškoms prekėms ir produktams – jie ir toliau karaliauja Lietuvos pirkėjų krepšeliuose. „Lietuviški prekės ženklai jau ne vienerius metus neužleidžia savo pozicijų. Taip pat pastebime, kad vis svarbesniais veiksniais, darančiais įtaką pirkėjų apsisprendimui, tampa kokybiniai rodikliai.
2017-03-17

Naujoji prekių ženklų sistema: verslininkams patiks ne visi pokyčiai

2016-aisiais Bendrijos prekių ženklų sistemai sukaks 20 metų. Simboliška, nes kiti metai – kartu ir Bendrijos prekių ženklų sistemos permainų metai, kuomet bus keičiama prekių ženklų registravimo tvarka visos Europos Sąjungos (ES) mastu. Gruodžio 24 d. buvo paskelbta Bendrijos prekių ženklų reglamento redakcija, kuri įsigalios kitų metų kovo pabaigoje.
2015-12-29

Muitininkams sulaikius 6 kelioninius krepšius klastočių, atlikta krata Gariūnų turgavietėje

Muitinės pareigūnai dar šių metų rugsėjį Vilniaus oro uoste dėl kontrabandos ir intelektinės nuosavybės teisių pažeidimo sulaikė didelę drabužių ir avalynės siuntą iš Kinijos. Tęsdami tyrimą, Muitinės kriminalinės tarnybos (MKT) pareigūnai tokių pat plataus vartojimo prekių aptiko ir siuntos gabentojams priklausančioje prekyvietėje, esančioje Gariūnų turgavietėje.
Kriminalai 2013-11-26

Prekių ženklai Kinijoje įgyja didesnę apsaugą

Daugiau nei dešimtmetį trukusios Kinijos Nacionalinio Liaudies Kongreso diskusijos dėl Prekių ženklų įstatymo pakeitimų pasiekė finišo tiesiąją. Jau nuo 2014 metų gegužės 1 dienos prekių ženklų registravimo procesas Kinijoje bus skaidresnis ir aiškesnis. Pakeitimai Kinijos Prekių ženklų įstatyme turėtų padidinti užtikrintumą dėl prekių ženklų apsaugos bei palengvinti registracijos proceso eigą. Viena iš būsimų įstatymo naujovių – kelių klasių pasirinkimo galimybė.
2013-09-30

Parduotuvė atsisakė prekių logotipų

Didžiojoje Britanijoje esanti universalinė parduotuvė „Selfridges“ pradėjo iniciatyvą „be triukšmo“ (angl. no noise), kurios viena iš krypčių yra prekyba plačiai žinomomis prekėmis be jų logotipų. Nors kompanija siekia sutelkti dėmesį į ramybę ir klientus atitolinti nuo rinkoje būdingos prekių ženklų pasirinkimo gausos, ši iniciatyva taip pat tarnauja kaip produktų dizaino vertės stiprinimas. Ši iniciatyva prasidėjo dar 1909 metais, kai buvo atidaryta pirmoji „Selfridges“ parduotuvė.
2013-04-21

Kada išmuš kiniškų prekių ženklų valanda

Jei taip, prieš perskaitant šią žinutę, pamėginus pasirausti po atminties užkaborius ir prisiminti, kokius žinome kinų prekinius ženklus… Ar pavyktų išvardyti daugiau nei tris? O bent tris? O nors vieną? Apklausos rezultatai rodo, kad, nors amerikiečių buityje apie 50 proc. reikmenų pagaminama Kinijoje, net 94 proc. atsakiusiųjų negalėjo įvardyti nė vieno kiniško prekinio ženklo. Kiniška „Google“ versija turi 580 mln. vartotojų. Kai kurių šaltinių duomenimis, apie 50 proc.
2013-04-05

Išparduotuvių kelias į prekybos centrus

Aktyvėjanti šalies ekonomika grąžina pirkėjus į didžiuosius prekybos centrus, todėl ekonominiu sunkmečiu išpopuliarėjusių išparduotuvių plotai traukiasi, joms prognozuojama koncentracija prekybos centruose. Šiandien pavienės išparduotuvės sulaukia kur kas mažiau pirkėjų dėmesio nei per krizę. Vis daugiau pirkėjų grįžta į prekybos centrus, kurie pastaruoju metu taiko aktyvesnes rinkodaros ir kainų mažinimo priemones.
2012-11-15

Besivystančios šalys nori savų „Apple“ ir kitų žinomų prekės ženklų

Besivystančių rinkų kompanijos trokšta sukurti pasaulinių prekių ženklų, mat joms jau pabodo dirbti Vakarų korporacijoms. Viena iš priežasčių ta, kad įmonės, dirbančios be savo prekių ženklo, paprastai uždirba 3-8 proc. gamybos pelno ir nuolat rizikuoja turėti nuostolių, jei užsakovas ras pigesnių gamintojų, rašo „The Economist“. Išvystytus prekių ženklus turinčios kompanijos gauna 15 proc. ir daugiau gamybinio pelno ir turi daugiau ištikimų klientų.
2012-08-26

Rugsėjį Vilniuje savo verslo patirtimi dalinsis žymių Vakarų prekių ženklų atstovai

Š. m. rugsėjo 26 d. Vilniaus Rotušėje antrus metus iš eilės rengiamoje „Brand 4 Baltic 2012“ Vilniaus franšizavimo dienos  konferencijoje savo verslo modelius pristatys pasaulinėje rinkoje jau įsitvirtinusių prekių ženklų atstovai iš Jungtinių Amerikos Valstijų, Australijos, Europos ir Rusijos. Po sėkmingo praeitų metų konferencijos renginio, šiemet organizatoriai taip pat suregs ir kontaktų mugę. „Nemažos dalies šalies verslininkų supratimas apie franšizavimą gana ribotas.
2012-08-23
REKLAMA
REKLAMA

Vertingiausi lietuviški prekių ženklai

Gėrimų ir maisto gamintojai, prekybos tinklai ir mobiliojo ryšio operatoriai – šie verslai Lietuvoje valdo ir vertingiausius prekių ženklus. Iš lengvosios pramonės gamintojų stiprius prekių ženklus yra sukūręs vienas kitas, o sunkioji pramonė tokių neturi. Vertingiausių prekių ženklų trejetas yra „Maxima“, „Švyturys“ ir „Omnitel“, parodė savaitraščio atliktas tyrimas. Savaitraštis „Ekonomika.
2012-04-18

Kvaili ir šokiruojantys kompanijų prekės ženklai

Pats laikas susipažinti su pačiais kvailiausiais ir ne ką mažiau šokiruojančiais prekių ženklais, rašo „Business Insider“. Retkarčiais pačios įmonės labai greitai susivokia, kad pasirinkdamos prekės ženklą jos padarė didžiulę klaidą. Pavyzdžiui „Gap“ savo prekės ženklo senąjį dizainą grąžino maždaug po savaites, nes įmonės „Facebook“ puslapį užliejo pasipiktinusių klientų komentarų lavina.
2012-01-20

Miestų herbus keičia prekės ženklai

Dar iki šių metų pabaigos Kaunas turės savo miesto prekės ženklą ir šūkį. Klaipėda – vienas pirmųjų šalies miestų, sukūrusių savąjį prekės ženklą. Anot šio miesto savivaldybės darbuotojų, skaičiavimai, kiek tai miestui atnešė naudos, atlikti nebuvo, tačiau neabejojama, kad turėti miesto prekės ženklą – naudinga. Herbai neatspindi miesto tapatumo „Galima matyti, kad miestai save pristato per herbus, tačiau herbai toli gražu neatspindi tikrosios situacijos arba miesto tapatumo.
2011-10-02

Originalas ar ne? Štai kur klausimas

Lietuvoje krizė, bet pasivaikščiojus gatvėse galime matyti, kad tautiečiai kraute apsikrovę vardiniais daiktais – rudenėjant dažna mergina apsisiaučia languotu „Burberry“ šalikėliu, būtiniausius daiktus susideda į „Louis Vuitton“ rankinę, o ant jos džinsų žavingai žybčioja „D&G“. Dažnai akivaizdžiai matosi, kad daiktų vertė juokingai menka – medžiagos nekokybiškos, o ir modeliai nė iš tolo neprimena matytų vardinėse parduotuvėse ar ant podiumo.
2011-09-02

Nykstantys prekės ženklai: „Nokia”, „Saab”, „Sony”

2012 metais pasaulis turėtų netekti tokių prekės ženklų kaip „Nokia“, „Saab“, „Sony Pictures“, mano portalo „24/7 Wall. St.“ analitikai. Kaip ir kasmet, jie pateikė dešimties prekės ženklų sąrašą, kuriems artimiausiu metu gresia galas.
2011-07-07

Labiausiai iškilę 2010 metų prekės ženklai

JAV konsultacinė įmonė „Landor Associates“ pateikė labiausiai šiemet iškilusių prekinių ženklų sąrašą. Įmonės vyriausiojo marketingo pareigūno Hayeso Rotho teigimu, kompanijos pateko į šį sąrašą, nes sugebėjo nuosekliai pateikti savo prekinius ženklus vartotojams. Apžvelkime 10 prekės ženklų, kurie paliko didžiausią žymę JAV vartotojų pasąmonėje.
2010-10-31

Daniel Dorling: kodėl reklama mus verčia jaustis nelaimingais

Konkurencija: mėginimas įrodyti, jog nesaugumo jausmas yra naudingas Kodėl šiandien sparčiai gausėja vaikų depresijos atvejų? Kas yra tokio specifinio jų terpėje, kurioje jie auga, ypač Šiaurės Amerikos kontekste, kas sukelia depresiją ne tik suaugusiems, bet dar dažniau ir vaikams? Yra visa virtinė priežasčių, tačiau pirmiausia verta atkreipti dėmesį į tuos žmones, kurie pareiškė, jog siekia padaryti žmones neramiais ir susirūpinusiais, ypač vaikus.
2010-10-07

Interneto spalvos

Ar tikrai tarp 100 garsiausių interneto bendrovių prekių ženklų dominuoja mėlyna spalva? Atsakymą sužinosite pažvelgę į šią interneto spalvų paletę....
2010-09-17
Į viršų