l. šimonis
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „l. šimonis“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „l. šimonis“.
Ekspertai įvardijo, kas gali užimti „Prismos“ vietą
Nuo liepos Lietuvoje bus vienu mažmeninės prekybos tinklu mažiau. Ekspertai mano, kad didelių sukrėtimų rinkoje dėl to nepajusime, tačiau kitiems žaidėjams atsiranda šansas gauti daugiau prekybinių plotų ar atsiriekti didesnę dalį pirkėjų. Šiandien Suomijos „Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta“ (SOK) įmonė pranešė, kad nuo liepos ketina uždaryti „Prismos“ parduotuves Lietuvoje ir Latvijoje, nes rinkos dalis šiose šalyse yra per maža, kad būtų galima dirbti pelningai.
Prekybos tinklų jungtuvės: kas pasikeis žmonėms?
Prekybos tinklams „Rimi“ ir „Iki“ oficialiai pranešus apie planus susijungti, imta svarstyti ne tik ką tai reiškia rinkai, bet ir vartotojams. Rūpimiausias klausimas, ar sumažėjusi konkurencija neiššauks didesnių kainų. Dar prieš mėnesį pasirodė kalbos, kad „Rimi“ planuoja įsigyti „Iki“. Šiandien paaiškėjo, kad sutartis pasirašoma. Įsigijęs Lietuvoje veikiantį „Iki“ prekybos tinklą, „Rimi“ tikisi tapti antru pagal dydį rinkos žaidėju su beveik ketvirtadaliu rinkos.
„Maxima“ atsakė, ar dėl „Ačiū“ kortelės naujovės nedidės eilės
Prekybos tinklui „Maxima“ paskelbus, kad nuo šiol „Ačiū“ kortelių turėtojai specialiai jiems sugeneruotus asmeninius pasiūlymus galės gauti ne tik prisijungę prie asmeninės paskyros, bet ir visose parduotuvėse prie kasos, skaitytojai ėmė nerimauti, ar tai nereikš ilgesnių eilių. „Labai gerai, kartais tikrai pamirštu prisijungti prie ačiū paskyros ir aktyvuoti pasiūlymus. Paskutinį kartą tai pardavėja paklausė, ar aktyvuoti pasiūlymai, atsakiau, kad ne.
Nuolaidų kortelės: „Iki“ palieka „Mylimiausią“, kas toliau?
Akcijas medžiojančius Lietuvos gyventojus prekybos tinklai pasitinka specialiais pasiūlymais lojalumo kortelių turėtojams. Viena tokių buvo kortelė „Mylimiausia“, kuri išsiskyrė tuo, jog programai priklausė ne tik „Iki“ prekybos tinklas, bet ir restoranai, vaistinė, „Senukai“ bei bankas „Seb“. Tačiau keliai išsiskyrė. tv3.lt portalas domisi, ar kiti prekybos tinklai nežada sujungti jėgų su kitomis įmonėmis.
Kodėl dalis verslininkų nekuria šventinės nuotaikos
Šalies verslininkai – be idėjų ir nematantys prasmės švaistyti pinigus puošiant savo parduotuves žiemos šventėms, jei to nedaro kaimynai, pastebi rinkodaros specialistai. „Daugelis įmonių vadovų tiesiog nesupranta, kad papuošta vitrina galėtų tapti efektyvia reklama ar 24 val. per parą dirbančiu pardavėju“, – portalui LRT.lt kalbėjo D. Jonikas.
Kodėl beveik visų prekių kainos su 99 ct po kablelio?
LRT Radijo laida „Ryto garsai“, LRT.lt Pardavėjai nustatė, o vėliau ir psichologai patvirtino faktą, kad 9,99 Lt pirkėjui atrodo pigiau nei 10 Lt. Kainas perskaičiavus iš litų į eurus, 99 centų po kablelio neturėtų likti, tačiau laikui bėgant jie ir vėl atsiras, sako rinkodaros strategijos specialistas Linas Šimonis. LRT klausytojas Stanislovas iš Kauno susidomėjo, kodėl beveik visose prekių kainose po kablelio yra 99 ct.
Mažos parduotuvėlės krizmečiu – verslas ar užgaida?
Šalia didžiųjų prekybos centrų pamažu dygsta vis daugiau smulkių specializuotų parduotuvėlių, kur siūloma šviežios duonos, kavos, vyno ar kitų išskirtinių produktų.
Niša tokioms parduotuvėlėms Lietuvoje plėstis tikrai yra, teigia rinkodaros strategijos specialistas Linas Šimonis. Svarbu tik pasirinkti tinkamą strategiją bei ryžtis kažką naujo pradėti pirmam.
„Vienintelis būdas mažoms krautuvėlėms konkuruoti su didžiaisiais prekybos centrais – daryti ką nors kitaip.