groupon
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „groupon“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „groupon“.
„Groupon“ atstovas: Vilniuje reikia kaimynystės „startup’ams“
Vilnius turi ir gali tapti sėkminga kaimynyste pradedamų verslų kūrėjams, o ateityje kasos aparatus pakeis „iPad’ai“. Grupinių apsipirkimų rinkos lyderio „Groupon“ produktų valdymo direktorius Jyri Engestromas pasakoja, kokiu keliu pasuks „Groupon“, ir pataria, ko reikia, kad Vilnius taptų traukos vieta „startup’ams“. Kuo konkrečiai užsiimate „Groupon“? Tiesą sakant, grupiniai apsipirkimai manęs nedomina.
Programėlių dirbtuvėse „AppCamp“ sukurtos 58 aplikacijos
Antrosiose tarptautinėse programėlių dirbtuvėse „AppCamp“ šiemet dalyvavo 450 dalyvių, per 48 valandas buvo sukurtos net 58 programėlės. Tai yra beveik trečdaliu daugiau nei praėjusiais metais, pranešė renginio organizatoriai.
Pasak jų, šiemet renginyje daugiausiai dėmesio buvo skiriama socialines problemas spręsti padedančioms programėlėms.
Šlamšto dalis elektroninio pašto sraute toliau mažėja
Bendrovės „Kaspersky Lab“ analitikai atkreipia dėmesį, kad visus metus mažėja šlamšto bendrame siunčiamo pašto kiekyje, tačiau išaugo kenkėjiškų laiškų dalis.
2012 m. 3-iąjį ketvirtį nepageidaujamų pranešimų apimtis, palyginti su prieš tai buvusiu periodu, sumažėjo 2,8 proc. ir sudarė 71,5 proc. Tačiau ekspertai užfiksavo žymų kenkėjiškų siuntimų padidėjimą – nuo 3 proc. iki 3,9 proc.
Birža laukia „Facebook“ akcijų potvynio?
Biržoje panaikinus apribojimus pirmiesiems akcininkams prekiauti „Facebook“ akcijomis pastarųjų vertė krito 6,27 proc. ir pasiekė 19,87 JAV dolerių už akciją ribą, rašo BBC.
Nuo gegužės mėnesio biržoje cirkuliavo 421 mln. „Facebook“ akcijų.Tuo tarpu 1,91 mlrd. akcijų galiojo prekybos biržoje apribojimai.
Gegužę po pirminio viešo akcijų siūlymo rinkoje pasirodžiusios akcijos buvo įvertintos po 38 JAV dolerius už vienetą. Netrukus akcijų vertė ėmė ristis žemyn. Nuosmukis tęsiasi iki šiol.
Socialiniai tinklai – kantraus investuotojo laimikis
Visai neseniai turėjome progą stebėti „Facebook“ akcijų vertės nuomukį. Šis įvykis verčia prisiminti „dot-com“ burbulą, rašo BBC.
Vos tik atsiradus internetinėms technologijoms investuotojus apėmė euforija. Pinigai plūdo kone į visus IT „startup'us“, tačiau netrukus paaiškėjo, kad daugelio tokių bendrovių idėjos yra nevertos nė sudilusio skatiko, tad burbulas sprogo.
„dotcom“ burbulas su savimi nusinešė 5 trln. JAV dolerių.
Brangiausi interneto IPO
Nenuostabu, kad daugiau nei 900 mln. aktyvių vartotojų turinčio „Facebook“ IPO tapo labiausiai laukiamu akcijų biržų įvykiu. Praėjusią savaitę įmonė iš IPO surinko 16 mlrd. JAV dolerių ir tapo daugiausiai uždirbusiu IPO interneto istorijoje. CNBC pateikė kitų didžiausių interneto įmonių IPO rezultatus. 10. „LinkedIn“ (LNKD)
IPO vertė: 406 mln. JAV dolerių Pradinė akcijos kaina: 45 JAV dolerių Įkainojimo data: 2011 m. gegužės 18 d.
Pokytis nuo IPO: 67 proc.
Grupiniai apsipirkimai šlubuoja
Pastaruoju metu aukso laikus išgyvenę grupinių apsipirkimų rengėjai JAV susiduria su problemomis. Ar jų bėdos pasieks ir Lietuvą? Šiandien rasti žmogų, ypač iš jaunimo, kuris nežinotų, kas yra grupiniai apsipirkimai, būtų sunku. Lietuvoje veikia daugiau kaip 25 grupinio apsipirkimo portalai, kasdien siūlantys vienokių ar kitokių nuolaidų, todėl gali atrodyti, kad šis verslo modelis išgyvena geriausius laikus.
JAV interneto milžinei „Groupon“ smarkiai stinga lėšų
Vienai greičiausiai besiplečiančių kompanijų pasaulio istorijoje – „Groupon“ – šiuo metu itin stinga pinigų. Tačiau tai jokiais būdais nereiškia, kad kompanija bankrutuoja, be to, jeigu įmonės IPO (pirminis viešas akcijų siūlymas visuomenei) bus vis atidėliojamas, ši gali pritraukti papildomo privačių rinkų kapitalo, rašo businessinsider.com.
Esther Dyson: naujų rinkų miglotos perspektyvos
Manoma, kad interneto įmonės turi labai daug privalumų, bet kartais realybė yra daug paprastesnė ir neverta tokio perdėto šurmulio. Kalbant apie „Groupon“ (JAV grupinių pirkimų portalą), jis koncentruojasi į masinius grupių pirkimus, bet realiai šis verslas remiasi senuoju pašto rinkodaros ir kuponų principu. Skirtumas, kad Groupon ne tiek daug dėmesio sutelkia į pirkėjus, bet didesnį dėmesį skiria tiems, kurie kuponus siūlo.
Pažangiausios pasaulio kompanijos
Dirbtinė širdis ir itin lengvas jos variklis. Geresnės oro linijos Brazilijai. Šokoladas iš Madagaskaro ir futbolo marškinėliai, pagaminti iš plastikinių vandens butelių. Visus šiuos dalykus sieja vienas žodis – inovacijos.
Interneto portalas „Fast Company“ išrinko pažangiausias 2011 metų kompanijas, pasirinkusias unikalų savo plėtros kelią.
REKLAMA
REKLAMA