dfds lisco
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „dfds lisco“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „dfds lisco“.
„Lisco Gloria“: turtas nesudegė, teks jį išsipirkti
Vežėjams, norintiems atsiimti po gaisro kelte „Lisco Gloria“ nenukentėjusį savo turtą, teks padengti gelbėjimo darbų kaštus, nes kitu atveju savo išlikusio turto jie atgauti tiesiog nebegali.
Praėjusių metų spalį bendrovės „DFDS Lisco“ kelte siautėjusi ugnis pridarė nemažų nuostolių Vakarų Lietuvos vežėjų parkui – sudegė apie 80 vilkikų ir 150 puspriekabių bei šaldytuvų, tačiau paaiškėjo, jog dalies žemutiniame denyje buvusių transporto priemonių ir jose buvusių krovinių ugnis nepalietė.
Kompanijos „DFDS Lisco“ kelte vėl skambėjo gaisro aliarmas (papildyta)
Vakar naktį gaisro aliarmas skambėjo iš Klaipėdos į Kylį (Vokietija) plaukiančiame kelte „Lisco Maxima“. Keliaujantys žmonės, prisiminę šeštadienio „Lisco Gloria“ nelaimę, vos neiššokinėjo į atvirą jūrą. Laimė, pavojaus signalas buvo netikras – priešgaisrinės saugos mygtuką paspaudė girtas keleivis.
Girto vairuotojo „pokštas“
„Lisco Maxima“ iš Klaipėdos jūrų uosto išplaukė užvakar vakare apie 19 val. ir Kylį pasiekė vakar apie 17 val.
Jūrininkai prašo nepjauti auksinės vištos
Šeštadienį vykusioje Lietuvos jūrininkų sąjungos (LJS) ataskaitinėje konferencijoje priimtas nutarimas kreiptis į prezidentę Dalią Grybauskaitę, Seimą bei Vyriausybę ir reikalauti, kad būtų sustabdyti "sveiko proto neatitinkantys ketinimai" privatizuoti laivybos bendroves. Tai esą yra tas pats, kas papjauti vištą, dedančią auksinius kiaušinius.
Mirštančiojo nebuvo kam gelbėti
Iš Klaipėdos į Švediją plaukiančiame bendrovės „DFDS Lisco“ kelte „Optima“ mirė įgulos narys. Jis nesulaukė profesionalios medicininės pagalbos, mat bendrovės savininkai taupydami lėšas dar prieš pusantrų metų iš jūrinių keltų atleido medikus.
Tragedija įvyko naktį iš sausio 26-osios. Nepatvirtintais duomenimis, kelte „Optima“ virėju dirbęs vyras kai kuriems bendradarbiams skundėsi prasta savijauta. Kritiniu atveju kelto kapitonas gali iškviesti sraigtasparnį su medikais.
Klaipėdos uostas. Valdžia daug ima, bet mažai duoda
Per penkerius artimiausius metus į Klaipėdos jūrų uostą planuojama investuoti kone pustrečio karto didesnę sumą nei prieš tai - 240 mln. litų. Kasmet didėjant investicijoms, didėja ir pačių uostininkų nepasitenkinimas bei tarpusavio prieštaravimai. Šmaikščiai juokaujama, kad krantinės atnaujinamos atsižvelgiant ne į investicinę grąžą, o į jų grožį.
Kas valdo Klaipėdos įmones?
Tik nedidelė dalis uostamiestyje veikiančių įmonių priklauso klaipėdiečiams verslininkams. Greta įvairių užsienio šalių kapitalo uostamiestyje gana stipriai yra įsitvirtinę kauniečiai, taip pat verslininkai iš sostinės, rašo „Vakarų ekspresas“.
Kai kuriems verslininkams klausimas, ar jų įmonės savininkai yra klaipėdiečiai, skamba provincialiai. Tačiau viešųjų ryšių ekspertai sako, kapitalo kilmė tampa itin svarbia tada, kai įmonė teikia nemonopolines paslaugas arba prekes vietinei rinkai.
Į Švediją kursuos naujas keltas
Tarp Švedijos Karlshamno uosto ir Klaipėdos plaukios net trys danų kompanijos DFDS jūrų keltai. Be iki šiol plaukiojusių keltų „Kaunas“ ir „Lisco Patria“, nuo gruodžio 1 dienos pradės kursuoti keltas „Tor Neringa“, rašo „Klaipėda“. Anksčiau tarp Švedijos ir Belgijos uostų plaukiojęs „Tor Neringa“ gali gabenti tik krovinius. Į jį telpa 1469 linijiniai metrai ratinių krovinių. Taip pat yra 12 kajučių vairuotojams.
Keltai į Švediją plaukios kasdien
Žiemą padaugės bendrovės „DFDS Lisco“ jūrinių keltų reisų iš Klaipėdos į Švedijos uostą Karlshamną, praneša „Klaipėda“. Lietuvoje esanti Danijos DFDS kompanijos jūrinių keltų bendrovė „DFDS Lisco“ nuo gruodžio 1 dienos didins reisų kiekį. Iš Klaipėdos į Švedijos uostą Karlshamną keltai kursuos kasdien. Dabar keltai plaukioja šešis kartus per savaitę. Iš Klaipėdos išplaukdavo kasdien, išskyrus šeštadienį, iš Karlshamno kasdien, išskyrus sekmadienį.