autobusai
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „autobusai“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „autobusai“.
Nuo naujų metų Klaipėdos autobusuose bus galima įsigyti kontrolės bilietą
Nuo 2025 m. sausio 1 d. Klaipėdos miesto viešajame transporte bus galima įsigyti naują kontrolės bilietą. Šis sprendimas leis keleiviams, kurie kontrolės metu neturės tinkamai pažymėto ar aktyvuoto bilieto, įsigyti bilietą vietoje ir išvengti administracinės baudos, skelbia miesto savivaldybė.
Kaip nurodoma pranešime, miesto maršrutuose kontrolės bilietas kainuos 8 eurus, priemiesčio – 16 eurų.
Už važiavimą viešuoju transportu galima ir nemokėti: pasakė, kur ir kada keleivių nebaudžia
Viešajame transporte, kaip ir bet kur kitur, kartais pasitaiko trikdžių. Tačiau tikriausiai dar neteko girdėti apie „troleibusus–vaiduoklius“, kurių atvykstant nerodo nei švieslentės stotelėse, nei programėlės telefone, o ir bilieto nusipirkti ar pažymėti juose nepavyks. Ir tai – visai ne dėl trikdžių ar gedimų.
Pasirodo, komposteriai, kartu su visa GPS įranga, iš senų sostinės troleibusų buvo išimti ir perkelti į naujus.
Keliauti taps patogiau: dalyje tarpmiestinių autobusų bus galima atsiskaityti kortelėmis
Keleivių pervežimo bendrovė imasi dar vieno žingsnio, siekdama palengvinti keleivių keliones, tolimojo susisiekimo autobusuose jau įdiegė atsiskaitymo kortelėmis sistemą. Nuo šiol keliauti dar patogiau – pamirškite apie grynuosius, už bilietus galėsite atsiskaityti greitai ir paprastai, naudojant bekontaktes mokėjimo korteles, pranešime žiniasklaidai rašo „Kautra“.
Ši sistema jau veikia tolimojo susisiekimo maršrutuose.
Masiškai plinta nauja sukčių ataka: ragina neapsigauti
Bendrovė „Kauno autobusai“ informuoja gyventojus, kad socialiniame tinkle „Facebook“ vėl pasirodė sukčių atakos, nukreiptos į patiklių keleivių saugumą ir pinigines.
Svarbu žinoti, jog „Kauno autobusai“ neturi oficialios Facebook paskyros, neprekiauja 6 mėnesių terminuotaisiais bilietais ir šiuo metu nevykdo jokių viešųjų ryšių kampanijų ar akcijų.
Ragina išlikti budriems
Informacija, pateikta neoficialioje paskyroje, yra klaidinga ir nesusijusi su bendrovės veikla.
Vilniuje laikinai keičiasi kai kurių autobusų maršrutai
Dėl kelių ir nuotekų tinklų remonto darbų sostinėje laikinai keičiasi kai kurių autobusų maršrutai, praneša „Susisiekimo paslaugos“ (JUDU).
Skelbiama, kad antradienio dėl Draugystės g. rekonstrukcijos pasikeitė 57 autobuso maršruto trasa – autobusai nebevažiuos Draugystės gatve ir nestos Aušros st., bet važiuos Liepų g., Stadiono g. bei Mokyklos g. ir stos esamoje Liepų st.
Taip pat, papildomai stos laikinoje Liepų st. Šie pokyčiai galios iki lapkričio vidurio.
Vilkaviškio autobusų stotis – tvariausias pastatas Baltijos šalyse
„Vilkaviškio autobusų stotis laimėjo „Tvariausio pastato 2024” titulą Baltijos šalyse“, – rašoma „Kautros“ pranešime spaudai.
Rugsėjo 5 dieną Latvijoje vykusioje prestižinėje Grand Prix konkurso „Tvarumas Baltijos šalių architektūroje, statyboje ir dizaine 2024“, ceremonijoje Vilkaviškio autobusų stotis buvo pripažinta tvariausiu pastatu 2024 metais.
Autobuse siautėja vyras, o merginos šokiruotos: „Man iš karto pradėjo greičiau plakti širdis“
Saulėtekyje siautėja ir merginas gąsdina rankų kur neturintis nukišti vyras. Anot merginų, nepadoriai besielgiantis vyras įsėda į autobusą ir stebėdamas merginas pradeda save tenkinti. Tai jau ne pirmas kartas, kai ištvirkaujantis vyras taip elgiasi, tačiau nuo rimtesnių pasekmių dėl savo elgesio jam pavyksta išsisukti, kadangi autobuso kameros jo neužfiksuoja.
Su nepadoriai besielgiančiu asmeniu studentė Ieva teigia susidurianti nebe pirmą kartą.
Išvydusi, kaip teks keliauti, Ramunė pasibaisėjo – perspėja kitus: „Baisu net pagalvoti“
Iš Kryžkalnio į Vilnių keliavusi Ramunė (tikrasis vardas ir pavardė redakcijai žinomi) susidūrė su nemalonia situacija – susidubliavus keleivių bilietams, moteris liko be savo sėdimos vietos ir visą kelionę turėjo praleisti važiuodama ant prie tualeto esančių autobuso laiptų.
Į sostinę važiavusi Ramunė pasakoja, kad maršrutas Klaipėda-Vilnius populiarus būna visus metus ir nepaisant metų laiko važiuojančių visą laiką būna daug.
Vyriausybė palaiko siūlymą aiškiau reglamentuoti vilkikų emisijos klasę
Vyriausybė trečiadienį pritarė siūlymui aiškiau reglamentuoti vilkikų ir autobusų emisijos klasę, pagal kurią mokamas kelių naudotojo mokestis.
Susisiekimo ministerijos parengtiems atitinkamiems Kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo įstatymo pakeitimams dar turės pritarti Seimas.
Paaiškėjus, kiek autobusų iš Vilniaus išvyksta į Baltarusiją, gyventojai pratrūko: rodo į Lietuvos kaimus
Naujienų portalui tv3.lt paviešinus, kad autobusai iš Vilniaus į Minską kursuoja dažniau nei į Klaipėdą, gyventojai ėmė piktintis, jog savi regionai lieka pamiršti. Savo ruožtu vežėjai sako, kad tenkina keleivių poreikius, bet ilgainiui maršrutų į Baltarusiją mažės.
Pasienyje su Baltarusija uždaromi kontrolės punktai, o gyventojai primygtinai raginami nevykti į šią šalį, tačiau autobusais iš Lietuvos į Baltarusiją ir atgal galima keliauti nors ir kas pusvalandį.
REKLAMA
REKLAMA
Į Baltarusiją – nors ir kas pusvalandį: neįtikėtina, kad autobusai iš Vilniaus į Minską kursuoja dažniau nei į Klaipėdą
Pasienyje su Baltarusija uždaromi kontrolės punktai, o gyventojai primygtinai raginami nevykti į šią šalį, tačiau autobusais iš Lietuvos į Baltarusiją ir atgal galima keliauti nors ir kas pusvalandį. Štai iš Vilniaus į Minską autobusai išvyksta mažiausiai 24 kartus per dieną, tai yra dažniau nei į Klaipėdą.
Iš Vilniaus į Minską šiuo metu vykdomi 24, kai kuriomis dienomis 25 reisai per dieną. Autobusai važiuoja kas 30–60 minučių.
Sostinės pensininkai jaučiasi atstumti: po naujovių teks sėdėti namuose ir niekur nevažiuoti?
Pasipiktino sprendimu sostinėje: taupydami didina pagyvenusių žmonių atskirtį
Pamatęs, kaip važiuoja autobusai, vilnietis sprogo iš pykčio: paaiškino, kada viskas pasikeis
Vilniečiai piktinasi retais autobusų reisais. Atokesniuose sostinės mikrorajonuose ir už miesto ribų esančiose gyvenvietėse gyvenantys žmonės sako, kad darbo dienomis autobusų tenka laukti po 20–40 minučių, o savaitgaliais ir po valandą. Negana to, kai kurie vairuotojai atvyksta anksčiau, nei nurodyta grafike, taip palikdami keleivius ant ledo.
Antežeriuose (Vilniaus r.) gyvenantis Arnas susiduria su sunkumais nuvykti į darbą Vilniaus mieste.
Žaibiškai plinta nauja sukčių afera: ragina neapsigauti
Šiomis dienomis sukčiai siaučia pasitelkdami į pagalbą vis labiau kūrybingus būdus. Vienas iš jų – naujoji Kauno viešojo transporto sukurta paskyra „Facebook“ platformoje, kuri imituoja tikrąjį viešojo transporto puslapį.
Svarbu žinoti, neapsigauti ir pasikliauti tik patvirtintais puslapiais.
Perspėjo apie sukčius
Šia žinia savo socialiniame tinkle „Facebook“ pasidalijo Kauno miesto savivaldybė.
Važiuojate be bilieto? Keleivių kontrolės gudrybės prieš „zuikius“ ir nemenkos baudos
Ne paslaptis, kad važiuojant viešuoju transportu be bilieto gresia baudos, tačiau didžiuosiuose miestuose daugybė keleivių nuolat rizikuoja ir būna pričiumpami.
Kiekvieną dieną Lietuvoje kontrolė užfiksuoja šimtus „zuikių“. Specialistai paaiškino, kokiais atvejais ir kokios baudos yra skiriamos ir tais atvejais, kai bilietas yra, tačiau ne su ta lengvata.
Kelionėje susižeidėte, išsitepėte drabužius ar nespėjote dėl vėlavimų? Štai kokios kompensacijos jums priklauso
Kelionės lėktuvu paprastai būna suplanuotos iš anksčiau, yra brangesnės ir joms reikia daugiau pasiruošimo. Tad ir apie kompensacijas skrydį nukėlus ar atšaukus yra kalbama dažniau. Vis tik ne visi susimąsto, kad panašias teises turi ir autobusų ar traukinių keleiviai.
Specialistai įvardijo, kokiais reisais keliaujant vėlavimo, gedimo ar atšaukimo atveju gali būti grąžinami ne tik pinigai už bilietą, bet dar suteikiama ir kompensacija, užkandžiai, transportas ar nakvynė.
Panevėžyje – nauja autobusų stotis: pamatykite, kaip atrodo iš vidaus
Panevėžys skelbia pagaliau baigęs dešimtmečius lauktą projektą – miesto centre jau stovi nauja, moderni autobusų stotis. O po žeme įrengta automobilių stovėjimo aikštelė karo atveju esą tarnautų kaip saugi priedanga miestiečiams. Naujoji stotis Panevėžiui atsiėjo daugiau nei 8 milijonus.
Kol vieni stebisi išleistais milijonais ir žeria priekaištus, kiti džiūgauja, kad Panevėžys atsikrato didžiausios miesto gėdos.
Daugiau apie tai – TV3 žiniose.
Konkurencijos taryba: siūloma tvarka ribotų vežėjų autobusais konkurenciją
Seimo Ekonomikos komiteto siūlomos Kelių transporto kodekso pataisos apribotų konkurenciją tarpmiestinių autobusų rinkoje, į ją negalėtų patekti nauji dalyviai, pareiškė Konkurencijos taryba.
Atsklėidė, per kiek laiko tikimasi atnaujinti autobusų parką Viršuliškėse
Bendrovė „Vilniaus viešasis transportas“ (VVT) ruošiasi per dvejus metus atnaujinti pasenusį autobusų parką Viršuliškėse.
„Viršuliškių transporto parko kapitalinis remontas vykdomas atliepiant Vilniaus miesto savivaldybės darnaus judumo planą, kurio vienas iš tikslų – po 2030 metų nebeeksploatuoti dyzelinių autobusų“, – komentare BNS sakė VVT Komunikacijos ir rinkodaros skyriaus vadovė Gintarė Žalytė-Štarienė.
Sostinės gatvėse testuojamas elektrinis autobusas
„Vilniaus viešasis transportas“ (VVT) praneša Vilniaus gatvėse pradėjęs testuoti žemagrindį elektrinį autobusą.
Skelbiama, kad bandomieji važiavimai prasidėjo nuo ketvirtadienio ir vyks iki birželio 23 dienos 10 maršrutu.
„Bandomieji važiavimai yra praktika, leidžianti patikrinti šių transporto priemonių tinkamumą miestui ir įvertinti jų patogumą “, – sako įmonės „Vilniaus viešasis transportas“ direktorius Ignas Degutis.
Apeliacinis teismas: „Vėjo projektų“ restruktūrizavimo byla iškelta pagrįstai
Elektrinių autobusų gamintoja Klaipėdos įmonė „Vėjo projektai“ bus restruktūrizuojama, patvirtino Apeliacinis teismas.
Jis gegužės 30 dieną atmetė į bendrovę investavusio privačios skolos fondo „NuCapital“ bei Kauno įmonės „AKC grupė“ vadovo Virginijaus Gervės prašymą panaikinti Klaipėdos apygardos teismo nutartį ir grąžinti bylą jam nagrinėti iš naujo.
Klaipėdos apygardos teismas balandžio 5 dieną atsisakė iškelti bankroto bylą „Vėjo projektams“ ir leido įmonę restruktūrizuoti.
„FlixBus“ autobusai veš į Prancūzijos ir Slovėnijos sostines: pasakė, kiek kainuos bilietai
Tarptautinė keleivių vežimo įmonė „FlixBus“, veikianti 36–iose Europos šalyse, atidaro naujus tiesioginius maršrutus iš Vilniaus į Prancūzijos ir Slovėnijos sostines.
Naujasis kasdienis maršrutas Vilnius–Paryžius startuos birželio 27 dieną, o Vilniuje stosiantis autobusas maršrutu Daugpilis–Liubliana – liepos 11 dieną, trečiadienį pranešė bendrovė.
„FlixBus“ pristatys naujus maršrutus iš Lietuvos į Europą
Keleivių pervežimo paslaugas teikianti Vokietijos įmonė „FlixBus“ trečiadienį pristatys naujus tarptautinius autobusų maršrutus iš Lietuvos į Europą.
Kaip praneša organizatoriai, naujus keleivių vežimo maršrutus pristatys „FlixBus“ verslo direktorė Lenkijai, Ukrainai ir Baltijos šalims Kamila Zalewska, o „Flixbus“ tikslus skatinant tvarumą transporto sektoriuje apžvelgs Michal Leman, įmonės vykdomasis direktorius Baltijos ir Rytų Europos šalių regionui.
Vilnius inicijuoja viešojo transporto vežėjų konkursą, atsiras 297 elektriniai autobusai
Vilniuje inicijuojant viešojo transporto paslaugų konkursą, skelbiama rinkos konsultacija – numatyta, kad sostinėje atsiras 297 elektriniai autobusai, vežėjai aptarnaus 56 maršrutus, trečiadienį pranešė „Susisiekimo paslaugos“.
Anot pranešimo, konkursą laimėję vežėjai keleivius veš naujais žemagrindžiais elektriniais mažos talpos midi, dviašiais, triašiais autobusais, metrobusais. Visos transporto priemonės turės būti pritaikytos individualių poreikių turintiems keleiviams.
Dalis tarpmiestinių vežėjų jau atnaujina autobusų parkus
Kai kurių Lietuvos miestų vežėjai atnaujina tolimojo susisiekimo autobusų parką. Perkami naujesni autobusai pakeis senesnius, neatitinkančius reikalavimų.
Mažeikių autobusų parkas ruošiasi pirkti du tokius autobusus, ne senesnius nei 8 metų. Bendra jų kaina turėtų siekti 360 tūkst. eurų. Panevėžio ir Širvintų autobusų parkai taip pat pirks po du tokius autobusus.
„Viena ranka finansuoja, kita ranka nieko neduoda“: Ukmergės rajono autobusų parkas norėtų įsigyti elektrinių autobusų, tačiau ES parama blokuojama
Ukmergės rajono savivaldybė, vykdydama Europos Sąjungos (ES) Žaliojo kurso reikalavimus, kreipėsi į Centrinę projektų valdymo agentūrą (CPVA) su finansinės paramos prašymu įsigyti elektrinių autobusų, tačiau, pasak savivaldybės mero Dariaus Varno, pati agentūra stabdo dalies lėšų suteikimą. CPVA teigimu, agentūra tik vykdo Europos Sąjungos (ES) nustatytus reikalavimus, tad negali spręsti savivaldybėms iškylančių finansinių kliūčių.
Naujų biodujomis varomų autobusų ir sunkvežimių įsigijimui – 10,4 mln. eurų
Naujų biodujomis varomų autobusų ir sunkvežimių įsigijimui numatyta skirti 10,4 mln. eurų Europos Sąjungos (ES) paramos – įmonės jau gali teikti paraiškas, antradienį pranešė Susisiekimo ministerija.
Praėjusį trečiadienį paskelbti trys nauji kvietimai, skirti finansuoti biodujomis varomų M3 kategorijos aukštagrindžių autobusų bei N2 ir N3 klasės sunkvežimių įsigijimą.
Į šią vietą Lietuvoje nevažiuoja joks autobusas: gyventojai nebežino, ką daryti
Apytalaukio kaimo gyventojai jaučiasi lyg atskirti nuo pasaulio – į jų kaimą neužsuka joks autobusas. Žmonėms tenka eiti iki kelio Vilainiai–Šventybrastis–Krekenava, nes artimiausias autobusų sustojimas yra būtent čia, maždaug už kilometro nuo jų namų.
Tas kilometras gal ir nebūtų jokia tragedija, jei kaime gyventų vien jauni ir jėgų turintys žmonės, tačiau tą kilometrą tenka įveikti ir ne tokiems sveikiems ir jauniems.
Autobusas nuvažiavo per anksti ar per vėlai? Jei paguos, dėl to vairuotojams mažina algą
Socialinėje erdvėje neretai galima matyti pasipiktinimų viešuoju transportu ir vairuotojais, kurie iš stotelių išvažiuoja per anksti, užtrenkia prieš nosį duris ar tiesiog vėluoja. Jų atstovai tiek Vilniuje, tiek Kaune, tiek Klaipėdoje patikino, kad viskas yra stebima realiu laiku, o vairuotojai – baudžiami.
Už vėlavimą kai kur bausmių vairuotojams nėra, mat vėlavimą gali lemti daug kitų aplinkybių, dėl kurių darbuotojas yra nekaltas.
Nuo kovo po Lietuvą keliaujančius asmenis su specialiaisiais poreikiais vežios 10 naujų autobusų
Nuo kovo mėn. tarpmiestiniuose maršrutuose keleivius su specialiaisiais poreikiais veš 10 tam parengtų autobusų, praneša tolimojo keleivinio transporto kompanijos (TOKS) generalinis direktorius Arūnas Indrašius.
Anot jo, šiuose autobusuose bus rampos ir liftai skirti padėti asmenims su judėjimo negaliai, taip pat vietos skirtos neįgaliųjų vežimėliams su saugos diržais, be to priemonės kurios padės asmenims su regos ar klausos negaliomis.
Elektra ir vandeniliu varomų autobusų pirkimui – dar 68 mln. eurų iš ES
Keleivių vežėjai autobusais artimiausiu metu galės teikti paraiškas ir pretenduoti į 68 mln. eurų Europos Sąjungos (ES) paramą elektra bei vandeniliu varomų autobusų įsigijimui bei įkrovimo ar pildymo stotelių įrengimui.
Už šią sumą bus galima įsigyti apie 180 naujų autobusų.
Susisiekimo ministerija pranešė, kad pirmojo 15,7 mln. eurų finansavimo gavėjai jau patvirtinti ministro Mariaus Skuodžio įsakymu.
Marius Skuodis: tarpmiestinių autobusų dėl reformos nesumažėjo
Savivaldybių atstovams teigiant, kad dėl tarpmiestinių autobusų rinkos reformos šalyje sumažėjo maršrutų, susisiekimo ministras sako, jog tai netiesa. Mariaus Skuodžio teigimu, vežėjų skaičius mažėjo dar iki pertvarkos pradžios pernai liepą.
Kritikuojama keleivių vežimo autobusais reforma: dalis maršrutų „numirs“
Jau pusę metų vykdoma keleivių vežimo autobusais reforma kelia asociacijų ir savivaldybių atstovų nepasitenkinimą. Lietuvos keleivių vežimo asociacijos prezidentas Gintaras Nakutis tvirtina, kad tolimesnis reformos įgyvendinimas gali sunaikinti atokesnius maršrutus, nes jų neapsimoka įgyvendinti dėl ekonominių priežasčių.
„Iš praktinės, įgyvendinamosios pusės matome, kaip yra įgyvendinama, kas gali būti.
Seimo Ekonomikos komitete vyks diskusija dėl keleivių vežimo autobusais reformos
Trečiadienį Seimo Ekonomikos komitetas rengia parlamentinę kontrolę dėl keleivių vežimo autobusais reformos eigos. Posėdžio metu planuojama išgirsti, kokie buvo reformos tikslai, jau pasiekti rezultatai bei kokios numatomos perspektyvos.
Praeitais metais priimtomis Kelių transporto kodekso pataisomis įtvirtintas laisvas reguliuojamas verslo modelis vežėjams, vežantiems keleivius tarpmiestiniais autobusais reguliaraus susisiekimo maršrutais.
Vilnius svarsto plėsti autobusų maršrutų tinklą
Vilniaus savivaldybės įmonė „Susisiekimo paslaugos“ svarsto plėsti maršrutų tinklą įvedant naujus, keičiant esamus bei didinant jų dažnį. Įmonė šią savaitę pradėjo konsultacijas su rinka, o vėliau ketina skelbti vežėjo konkursą.
„Reikalingi viešojo transporto sistemos pokyčiai, numatant esamų maršrutų trasų pakeitimus, naujų maršrutų įvedimą, viešojo transporto kursavimo dažninimą bei transporto priemonių atnaujinimą“, – BNS sakė „Susisiekimo paslaugų“ atstovė Greta Vasiliauskaitė.
Vilniečiai, apsibraukite šias valandas: jomis viešasis transportas bus nemokamas
Pasitinkant Naujuosius metus, JUDU (SĮ „Susisiekimo paslaugos“) dalinasi informacija, kaip Vilniuje kursuos viešasis transportas. „Susisiekimo paslaugos“ informuoja, jog Naujųjų metų naktį visas Vilniaus viešasis transportas bus nemokamas.
„2024-uosius metus kviečiame sutikti šventiškai pasipuošusioje Vilniaus katedros aikštėje – kelionės tikslą greitai ir patogiai pasieksite viešuoju transportu, kuris gruodžio 31 d. nuo 20 val. iki sausio 1 d. 4 val.
Seimas spręs, ar tarpmiestiniais autobusais ir traukiniais mokinius vežti už pusę kainos
Seimas spręs, ar leisti tolimųjų ir priemiestinių maršrutų autobusais bei traukiniais mokinius vežti su 50 proc. nuolaida.
Seimas ketvirtadienį po pateikimo priėmė svarstyti tokias Transporto lengvatų įstatymo pataisas: už balsavo 74 Seimo nariai, o susilaikė penki.
Vyriausybės išvados dėl pataisų paprašė premjerė Ingrida Šimonytė. Jos toliau bus svarstomos pavasarį.
Gargžduose už 1,2 mln. eurų iškilo nauja autobusų stotis: iš jos kursuos elektriniai autobusai
Gargžduose baigta statyti nauja autobusų stotis – darbų vertė siekė 1,2 mln. eurų.
Keleiviai iš jos bus vežami tiek tarpmiestiniais, tiek vietiniais maršrutais, o nuo 2025-ųjų kursuos ir visiškai nauji autobusai. Dalis jų bus elektriniai, pranešė Klaipėdos rajono savivaldybė.
„2025 metais čia pradės kursuoti ir nauji, aplinkai draugiški, tvarūs elektriniai autobusai.
Išgirsti žodžiai autobuse pribloškė keleivę – liepė lipti lauk ir ištarė: „Pasikarkit“
Su „Rinkos aikštės“ redakcija susisiekusi Krakių apylinkėse gyvenanti ir nenorinti viešintis 68-erių senjorė guodėsi, kad neva dėl higienos stygiaus ir skleidžiamo blogo kvapo jos nenori vežti „Kėdbuso“ vairuotojas. Įmonės l. e. p. direktorius Regimantas Valiauskas sako apie situaciją gerai žinantis ir tikina jau radęs išeitį iš jos.
„Aš turiu ligą – man nelaiko šlapimas. Todėl kai kur nors važiuoju, užsidedu sauskelnes, stengiuosi daug skysčių negerti.
Gyventojams už kelionę autobusu šiuose Lietuvos miestuose mokėti nereikia: sąrašą papildė ir Radviliškis
Visai neseniai savivaldybių, kuriose gyventojai viešuoju transportu važinėja nemokamai, sąrašą papildė Radviliškis. Kėdainiuose kol kas nemokamai važinėja moksleiviai, senjorai ir neįgalieji, o visi kiti turi mokėti už važiavimą.
Nemokamas viešasis transportas yra keliolikoje savivaldybių. Mažeikiai, Tauragė, Kazlų Rūda, Varėna, Plungė, Neringa ir kai kurie kiti rajonai jau kurį laiką savo žmones vežioja nemokamai.
Patiriami nuostoliai yra kompensuojami iš biudžeto.
Gyventojams už kelionę autobusu mokėti nereikės: prisijungė dar vienas Lietuvos miestas
Visai neseniai savivaldybių, kuriose gyventojai viešuoju transportu važinėja nemokamai, sąrašą papildė Radviliškis. Kėdainiuose kol kas nemokamai važinėja moksleiviai, senjorai ir neįgalieji, o visi kiti turi mokėti už važiavimą.
Tiesa, gal dabar mokantieji už keliones tą darys noriau, nes visai netrukus į miesto gatves pagaliau išriedės du naujutėliai elektriniai autobusai.
Kompensacijos siekia ir 50 tūkst., ir kone milijoną
Nemokamas viešasis transportas yra keliolikoje savivaldybių.
Į Lietuvos gatves išvažiuoja „Kraujobusai“: tikisi, kad padės pasiekti žmones dar geriau
„Kraujobusai“ – tokia naujovė išvažiavo į Lietuvos gatves. Tam, kad kraujo donorams nereikėtų šalti lauko palapinėse ar važiuoti tolimus atstumus iki Kraujo centrų padalinių, įstaiga nusipirko du specialius autobusus. Jie važinės po visą Lietuvą ir yra pritaikyti būtent imti donorų kraują.
Pirmąjį „kraujobusą“ išbandė sostinės gyventojai. Kai kurie gerą darbą nusprendė padaryti tiesiog eidami pro šalį.
Kėdė – tarsi įprastame Kraujo centro padalinyje, tačiau ten – autobusas.
Benkunskas: vandeniliu varomi autobusai sudarys reikšmingą Vilniaus viešojo transporto parko dalį
Vandeniliu varomi autobusai ateityje sudarys reikšmingą Vilniaus miesto viešojo transporto tinklo dalį, sako sostinės meras Valdas Benkunskas.
Tuo metu „Vilniaus viešojo transporto“ (VVT) direktorius Darius Aleknavičius teigia, kad naujieji autobusai – kurių savivaldybė ketina įsigyti 16 – galės būti panaudami ilgesniems maršrutams. Pasak jo, artimiausiomis dienomis autobusas bus testuojamas realiomis darbo sąlygomis, tačiau nevežios keleivių.
Nėra nei naktinių traukinių, nei autobusų, o į pajūrį tenka važiuoti ir 5 valandas: paaiškino, kodėl
Kai kurie lietuviai skundžiasi, kodėl viešuoju transportu vis dar negali iš Vilniaus ar Kauno pasiekti pajūrio greičiau nei per 5 valandas ir kodėl tarp šių dviejų pagrindinių miestų negali keliauti naktimis.
Vis tik šiuo klausimu vėžėjai didelių vilčių nesuteikia – esą koją kiša eismo taisyklės ir per mažas keleivių skaičius.
Vieno skaitytojo teigimu, Lietuva – maža šalis, tad susisiekimo problemų būti neturėtų.
Autobuso vairuotoja Janina piktinasi nerealiais darbo reikalavimais: „Negali taip važiuot, kaip Šumacheris“
Rugsėjo pradžia keleiviams tapo tikru išbandymu – kai kurių maršrutų autobusai tiesiog dingo – jų žmonės skundėsi nesulaukiantys ir po 45 minutes. Kas pikčiausia, informacijos, kad kai kurie reisai nuimti, keleiviai neranda.
Stotelėse kabantys grafikai dar vasariniai, o dabartiniai net programėlėse neatitinka realybės. Vežėjai skundžiasi, kad trūksta vairuotojų, o vairuotojai darbą meta dėl nerealių valdžios grafikų ir dėl per mažų algų.
Vilnius už 8 mln. eurų vystys vandeniliu varomo transporto infrastruktūrą
Vilniaus savivaldybė planuoja įsigyti 16 vandeniliu varomų autobusų, kurie pakeis dyzelinius – miesto taryba trečiadienį pritarė žaliojo vandenilio gamybos ir panaudojimo tiek viešajame, tiek miestiečių transporte vystymui. Viso projekto vertė viršys 8 mln. eurų, pranešė savivaldybė.
Vilniaus meras Valdas Benkunskas teigia, kad sprendimas padės siekti tikslo būti energetiškai nepriklausomais.
Trūkstant vairuotojų, bendrovės turi įdarbinti užsieniečius: „Čia yra šaudymas sau į kojas“
Logistikos sektoriaus atstovams skundžiantis vairuotojų trūkumu ir siūlant naikinti darbuotojų iš trečiųjų šalių įdarbinimo kvotą, socialinės apsaugos ir darbo viceministras Vytautas Šilinskas sako, kad vežėjai turėtų gerinti darbo sąlygas.
Jo teigimu, šiemet sektoriui skirta 21,6 tūkst. trečiųjų šalių piliečių įdarbinimo kvota rodo didelę jo darbuotojų kaitą.
Jau nuo šiandien – naujovės Kaune: viešasis transportas stos tik paspaudus mygtuką
Nuo rugpjūčio 1-osios Kauno miesto autobusuose ir troleibusuose pradėjo veikti nauja tvarka: išlipti norintiems keleiviams reikia paspausti STOP mygtuką, o laukiantiesiems sustojime – būti matomais. Tokių pokyčių pageidavo beveik 70 procentų apklausose dalyvavusių miestiečių ir didelė dalis vairuotojų.
Užsienyje sustojimai „pagal pareikalavimą“ – įprasta praktika. Tai leidžia didinti paslaugų efektyvumą, geriau optimizuoti tvarkaraščius ir mažinti kaštus bei poveikį aplinkai.
Vilniaus rajono savivaldybė planuoja įsigyti 15 elektrinių autobusų
Vilniaus rajono savivaldybė planuoja įsigyti 15 elektrinių autobusų.
Kaip pirmadienį pranešė savivaldybė, taryba praėjusią savaitę pritarė, jog rajono autobusų parkas teiktų paraišką Susisiekimo ministerijos projektui dėl viešojo transporto atnaujinimo Europos Sąjungos lėšomis įsigyjant ne mažiau nei 15 šių transporto priemonių.
Kartu numatoma įrengti elektros krovimo stoteles.
Bendra projekto vertė siektų apie 5 mln.
Kauno transporte – nauja taisyklė: jos nežinantiems kelionės apkars
Nuo rugpjūčio 1 d. Kauno autobusai ir troleibusai stotelėse sustos tik keleiviams paspaudus „Stop“ mygtuką. Taip pat tuo atveju, jei vairuotojas matys stotelėse laukiančių žmonių. O štai tuščias stoteles vairuotojai galės tiesiog pravažiuoti nė nestabtelėję, nors anksčiau už tai sulaukdavo ir skundų, ir net baudų.
Kauno troleibusuose ir autobusuose jau seniai esantys, bet iki šiol nenaudojami „Stop“ mygtukai nuo rugpjūčio 1 d. tampa itin svarbūs.