aptarnavimas
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „aptarnavimas“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „aptarnavimas“.
Kitai savaitei nukeltas įstatymo pataisų dėl reikalavimo aptarnauti klientus lietuvių kalba priėmimas
Atsiradus naujiems pasiūlymams, Seimo seniūnų sueiga kitai savaitei nutarė nukelti ketvirtadienį planuotą Valstybinės kalbos įstatymo pataisų dėl reikalavimo aptarnauti klientus lietuvių kalba priėmimą.
Pasak Seimo vicepirmininko Vytauto Mitalo, naujų pasiūlymų projektui ketina teikti jo autorė Seimo narė Dalia Asanavičiūtė ir kiti parlamentarai.
Svarbu kauniečiams: netrukus nebeveiks vienas „Sodros“ priimamųjų
Nuo lapkričio 3 d. „Sodros“ Kauno skyriaus priimamajame, adresu Bajorų g. 16, klientai nebebus aptarnaujami. Vizitui galima rinktis kitus priimamuosius Kauno mieste, esančius adresu Šv. Gertrūdos g. 4 arba A. Mickevičiaus g. 42, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„Sodros“ klientų priimamuosiuose pirmenybė teikiama iš anksto užsiregistravusiems klientams. Atvykusiems neprireikia laukti eilėse, kadangi kiekvienam klientui iš anksto skiriamas konsultacijos laikas.
Migracijos departamentas atnaujina gyventojų priėmimą gyva eile
Migracijos departamentas po daugiau nei mėnesio pertraukos nuo pirmadienio atnaujina gyventojų priėmimą gyva eile visuose klientų aptarnavimo padaliniuose.
Jo teigimu, kadangi didžiausias klientų srautas aptarnaujamas Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Panevėžyje ir Šiauliuose, šiuose miestuose rugpjūtį specialistai klientus aptarnaus prailgintomis darbo valandomis ir savaitgalį: pirmadieniais–ketvirtadieniais 7.30–18.30 val., penktadieniais – 7.30–17.15 val.
Nusivylęs restoranu Šventojoje lietuvis pabėgo į kitą: negalėjo patikėti, ką mato
Lyg ir karščiai nekamuoja, bet padavėjai kai kuriose maitinimo įstaigose kažkokie pavėpę. Štai viename iš restoranų pagrindinėje Šventosios gatvėje sėdime keturiese – ir tarsi nematomi.
Praeina 15 minučių, ir mes vis dar nepastebėti. Tad suprasdami, kad pamojavę ranka ir tik taip sulaukę dėmesio, mojuoti rankomis turėsime ir viso likusio svečiavimosi metu.
Jonavoje atidarytas karinės technikos aptarnavimo centras
Jonavoje įsteigta Vokietijos gamintojų įmonė „Lithuania Defense Services“ (LDS), kuri naujame aptarnavimo centre teiks logistines ir technines priežiūros paslaugas Lietuvos kariuomenės ir NATO sąjungininkų turimoms kovinėms transporto priemonėms.
Bendrovė visų pirma planuoja aptarnauti Lietuvos kariuomenę, prižiūrėdama pėstininkų kovos mašinas „Vilkas“ – lietuvišką daugiafunkcinės ratinės šarvuotosios transporto priemonės „Boxer“ versiją.
Jonavoje atidaromas karinės technikos aptarnavimo centras
Jonavoje trečiadienį atidaromas karinės technikos aptarnavimo centras, pranešė Krašto apsaugos ministerija (KAM).
Rengiama naujai įsteigtos Vokietijos gamintojų įmonės „Lithuania Defense Services“, kuri teiks logistines ir technines priežiūros paslaugas Lietuvos kariuomenės ir NATO sąjungininkų turimoms kovinėms transporto priemonėms, atidarymo ceremonija.
Apsilankiusi banke vilnietė patyrė šoką: tokio darbuotojos elgesio nesitikėjo
„Apie nebeegzistuojančią diskriminaciją, arba kodėl aklieji nevaikšto į bankus“, – taip apie nemalonią situaciją pradeda pasakoti Elena. Vis daugiau kalbama apie neįgaliųjų integraciją ir toleranciją, tačiau į banką su silpnai reginčia teta nuvykusi moteris liko šokiruota – banko darbuotojų elgesys ir požiūris į neįgalius klientus pribloškė.
Pusvalandį degalinėje pralaukusi kaunietė įsiuto: tai kokia jų pagrindinė paskirtis?
Šiltą sekmadienio rytą į degalinę užsukusi kaunietė liko nustebusi – laukti teko daugiau nei 20 minučių, o dieną sutrumpino į degalinę maisto užsakymo pasiimti atvykęs pristatymo kurjeris. Jauna moteris nesupranta, kodėl vairuotojams skirta degalinė tampa greito maisto užkandine ir prioritetas skiriamas aptarnauti ne atvažiavusius klientus, o mobiliąja programėle maistą užsisakiusius asmenis.
Bilotaitė: aptarnavimo nesklandumai valstybės įmonėje „Regitra“ turi būti pašalinti
Vidaus reikalų ministrė Agnė Bilotaitė ragina valstybės įmonę „Regitrą“ per savaitę pašalinti klientų aptarnavimo nesklandumus.
„Jau praėjo mėnuo, kai įvesta nauja sistema, bet situacija ir toliau išlieka itin sudėtinga norintiesiems užsiregistruoti ir gauti paslaugas. Vairuotojai negali gaišti valandų valandas eilėse.
Ateitis – jau čia: klientus aptarnaus robotas-barmenas
Fantastiniai filmai, pasakojantys apie tai, kaip robotai pakeis kai kuriuos darbuotojus ir atliks kasdienius darbus, po truputį pildosi pandemijos sukaustytame pasaulyje.
Kad ir vienas Šveicarijos robotikos kompanijos išradimas – visiškai automatizuotas barmenas-robotas, galintis sumaišyti dešimtis kokteilių ir netgi „nevykusiai“ pajuokauti ar pasikalbėti su įkaušusiu klientu. Vienas mėgstamiausių roboto, vardu Barnis, juokelių – kad jis vaidins naujausiame „Terminatoriaus“ filme.
REKLAMA
REKLAMA
Po skundo dėl blogo aptarnavimo – grasinančios restorano darbuotojo žinutės
Ko gero, daug kam viešojo maitinimo įstaigoje teko nusivilti maistu arba aptarnavimu, nors ne visi tuo pasiskundžia viešai. O ir kavinės paprastai į tai reaguoja taikiai, tad problema išsprendžiama pasiūlius nuolaidą ar nemokamą apsilankymą restorane. Tačiau į tokią situaciją patekusį vilnietį restorano darbuotojas išplūdo.
Kaip lietuviai vertina aptarnavimo kultūrą prekybos centruose?
Aptarnavimas – svarbus veiksnys lemiantis ne tik prekybos centro įvaizdį, bet ir klientų nuotaikas. Teigiama, kad klientai tampa vis reiklesniais ir pasigenda malonesnio bendravimo. „Išaugame iš familiaraus bendravimo su pirkėju ir nuolankaus „klientas visada teisus“ lygio“, – apie aptarnavimo kultūrą didžiuosiuose šalies prekybos centruose sako Tomas Misiukonis, mokymų įmonių personalui lektorius.
Vilniečiai savivaldybėje nuo šiol aptarnaujami jau keturiomis kalbomis
Į sostinės savivaldybę užsukusiems interesantams nuo šiol informacija teikiama jų pasirinkta kalba: lietuvių, anglų, rusų ar lenkų. Vilniaus savivaldybė pirmoji Lietuvoje pradėjo diegti interesantų aptarnavimo keturiomis kalbomis standartą, siekdama užtikrinti, kad informacija apie teikiamas paslaugas gyventojams ir verslui būtų lengviau pasiekiama, aiški ir vertinga.
Avantiūrų mylėtojams: keisčiausios viešbučių siūlomos paslaugos atostogautojams
Planuojate atostogas? Užmeskite akį į šį sąrašą. Prabangūs kurortai gali paruošti daugiau staigmenų ir apsupti ne tik akis masinančia prabanga, bet ir kvapą gniaužiančiais nuotykiais. Pagrobimas
Fidžio saloje įsikūręs „Namale Resort & Spa“ nieko neįtariančias įsimylėjėlių poreles įtraukia į neįprastą atrakciją. Skamba neypatingai, tiesa? Kabliukas labai paprastas: Vanua Levu apsistojusios poros yra pagrobiamos ir nuvežamos į slaptą bei romantišką pikniko lokaciją.
Dosnus lyg karalius: Bruce'as Willisas padavėją „apipylė“ arbatpinigiais
Holivudo aktorius Bruce'as Willisas tikrai praturtino vienos Berlyno padavėjos vakarą, po prabangios vakarienės šeštadienį palikdamas jai dosnius 800 eurų arbatpinigius.
Dujų ir elektros vartotojams – bendri aptarnavimo centrai
Jūratė Anilionytė, LRT Televizijos naujienų tarnyba, LRT.lt Didžiuosiuose miestuose atidaryti elektros ir dujų vartotojų aptarnavimo centrai. Taip tikimasi patogiau aptarnauti žmones, sutaupyti ir pritraukti daugiau naujų klientų. Nuo pirmadienio elektros ir dujų vartotojų aptarnavimo centrai atidaryti Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, Alytuje ir Utenoje. Nuo vasaros pabaigos toks bandomasis centras veikia Vilniuje.
Vilniuje įrengta daugiau nei 950 antrinių žaliavų konteinerių komplektų
Vilniečius rūšiuoti atliekas nuolat raginanti sostinės savivaldybė interneto portale www.vilnius.lt skelbia interaktyvų žemėlapį, kuriame galima pamatyti, kur mieste stovi rūšiavimui skirtų atliekų konteineriai: www.vilnius.lt Šiuo metu Vilniaus mieste yra apie 950 antrinių žaliavų konteinerių komplektų. Vienas komplektas – tai trys konteineriai, skirti popieriaus, stiklo ir plastmasės rūšiavimui. Daugiabučių namų kvartaluose įrengiama ne mažiau kaip po vieną tokią aikštelę 600 gyventojų.
Ar būtina palikti arbatpinigių?
Arbatpinigiai – tai materiali padėka už ypatingą dėmesį. Tačiau jie nėra būtini, o įstaigos, kurios arbatpinigius įtraukia į sąskaitą, elgiasi negarbingai. Taip mano protokolo ir etiketo žinovas Arminas Lydeka. „Ar kavinėse būtina palikti arbatpinigių? Girdžiu, kad, įvedus eurą, padavėjai reiškia pretenzijas, jog paliekama per mažai arbatpinigių“, – tvirtina klausytoja. Arbatpinigių palikti kavinėje, restorane ar kitoje aptarnavimo vietoje tikrai nėra būtinybės, teigia A. Lydeka.
Prekybos tinklų klientų aptarnavimas prastėja
Paaiškėjo 2014 m. Lietuvos prekybos tinklų sektoriaus klientų aptarnavimo kokybės tyrimo rezultatai. Lietuvoje geriausiai klientus aptarnauja „IKI“, lyderio poziciją perėmęs iš „Prisma“ prekybos tinklo parduotuvių. Bendras visų prekybos tinklų klientų aptarnavimo kokybės vidurkis yra 82,1 % – toks rezultatas atitinka vidutinį aptarnavimo kokybės standartą. Palyginus su 2013 m., aptarnavimo kokybės lygis sumažėjo 7 procentiniais punktais.
Padavėja Živilė: kai kurie žmonės nėra pribrendę eiti į kavines
Laikas.lt žurnalistė Greta Kojutytė, stoviniuodama eilėse laukiant staliuko kavinėje ar restorane, sumanė atlikti nedidelį eksperimentą. Ji pakalbino keletą Kaune ir Palangoje dirbančių padavėjų apie jų gaunamus arbatpinigius. Taigi, ar mūsų šalyje egzistuoja arbatpinigių kultūra? Živilė, Kaunas Kartais per dieną pavyksta surinkti 70–100 Lt, tačiau kartais ir iki 20 Lt. Pastebėjau, kad daugiau palieka vyrai, jie mažiau skaičiuoja. Moterys taupesnės.
Pažink populiariausiųjų Vilniaus restoranų šimtuką
Pasirodžius pirmajam populiariausiųjų Vilniaus restoranų reitingui, pasipylė nemažai palaikančių ir tuo pačiu nepritarančių nuomonių virtinė. Iš tikrųjų tikime, jog toks reitingas buvo reikalingas, o atsiliepimų gausa paskatino reitingą atnaujinti greičiau nei buvo planuota anksčiau. Tad po trijų mėnesių dar kartą atnaujintas geriausiųjų Vilniaus restoranų šimtukas, kuris sudarytas remiantis lankytojų vertinimais.
„If“ – geriausiai klientus aptarnaujanti draudimo bendrovė Lietuvoje trečius metus iš eilės
Paaiškėjo 2014 m. Lietuvos ne gyvybės draudimo sektoriaus klientų aptarnavimo kokybės tyrimo rezultatai. Lietuvoje geriausiai klientus aptarnauja „If“, lyderio pozicijos neužleidžianti jau trečius metus iš eilės. Bendras visų draudimo bendrovių klientų aptarnavimo kokybės vidurkis yra 91,2% – toks rezultatas atitinka aukščiausią aptarnavimo kokybės standartą. Palyginus su 2013 m., aptarnavimo kokybės lygis sumažėjo 1,5% punkto.
„PayPost“ skyriai aptarnavimu lenkia šalies bankus
„PayPost“ skyriuose klientų aptarnavimo kokybės rodiklis siekia 89,6 proc. ir yra 4,6 proc. aukštesnis nei bendrame bankų sektoriuje, rodo tyrimų bendrovės „Dive Lietuva“ atliktas tyrimas. Tokia apklausa surengta pirmąkart. „PayPost“ skyriai bankų sektorių lenkia klientui tinkamo pasiūlymo ar sprendimo pateikimu – 95 proc. (bankų sektorius – 87 proc.), sugebėjimu bendrauti – 95 proc. (bankų sektorius – 91 proc.), mokėjimu išsiaiškinti kliento poreikius – 79 proc. (bankuose – 67 proc.
Kliento noras – tikras įsakymas
Laura Juozaitytė / Savaitraštis „Ekonomika.lt“ Ekspertai spėja, kad, vienodėjant konkurencingų ženklų prekėms ir paslaugoms, ateityje verslas turės skirti dar didesnį dėmesį klientų aptarnavimo kokybei ir norams. Šiandien verslas stengiasi ne tik suteikti konkurencingos kokybės paslaugas ir prekes vartotojams, bet ir savo klientą padaryti kaip įmanoma lojalesnį prekės ženklui. Viena tokių priemonių – grįžtamojo ryšio tarp kliento ir įmonės didinimas.
Verslo pradžia: kodėl svarbu tinkamai aptarnauti klientus
Technologijos keičiasi taip, kad šiandien visi verslininkai nuolatos jaučia kontaktą su savo verslu, komanda ir visa industrija. Vis dėlto, kaip rašo portalas entrepreneur.com, kontaktas su klientais yra reitinguojamas žemiau nei pardavimas, marketingas ar pats verslo konstravimas, nors pirmasis yra vienas svarbiausių augančiam verslui ir prekės žeklui. Klientai ir yra tie, kurie nuolatos diktuoja, koks turi būti produktas ir kur verslui reikėtų pasitempti.
Profesionalios pagalbos jau sulaukė milijonas skambinusiųjų
Vienintelis Lietuvoje visą parą veikiantis bendrovės „Mano būstas“ Klientų aptarnavimo centras nuo veiklos pradžios jau sulaukė per 1 mln. skambučių. Daugiau nei trečdalis jų sudarė pranešimai apie gedimus vamzdynuose. „Mano būsto“ standartas siūlo vienintelį visą parą veikiantį specializuotą klientų aptarnavimo centrą Lietuvoje.
24 dalykai, kuriuos patartina žinoti apsistojant viešbutyje (II)
Nuo viešbučių žvaigždučių reikšmės iki arbatpinigių ir gudrybių, kaip gauti didesnį kambarį – 24 dalykai, kuriuos turėtumėte žinoti rinkdamiesi viešbutį ir jame apsistojus. Tęsinys 12. Kai kuriems durininkams yra mokama už tai, kad viešbučio gyventojus jie nukreiptų į brangiausias turistams vietas. Jei norite nuoširdžių rekomendacijų – teiraukitės viešbučio administratoriaus.
11. Jeigu užsisakote karališko dydžio dvigulę lovą, nėra jokios garantijos, kad ją tikrai gausite.
Į Palangą plūsta rusai
Marija Gabrienė, LRT televizijos naujienų tarnyba, LRT.lt Per Naujuosius sulaukusi didžiulio žmonių srauto, svečių Palanga nestokoja ir šiomis dienomis. Į kurortą plūsta rusai. Vietos verslininkai dosnius poilsiautojus pasitinka įvairiomis dovanomis ir nuolaidomis. Basanavičiaus gatvėje tarsi vasarą: atviri langai, skamba muzika, o ir poilsiautojų čia netrūksta. Daugiausiai jų – iš Rusijos.
Lietuviams svarbiau restoranų akcijos, bet ne aptarnavimas
UAB „Vičiūnų restoranų grupės“ užsakymu daryta „Spinter tyrimų“ apklausa atskleidė, kad lietuviams renkantis kavines ir restoranus svarbiausia taikomos akcijos ir skanus maistas, kai tuo tarpu nuolaidų kortelės ir malonus aptarnavimas nėra prioritetiniai dalykai. Į klausimą, ar renkantis restoraną svarbu, kad maistas būtų ruošiamas pačioje maitinimo įstaigoje, teigiamai atsakė 48 proc., 38 proc. – kad kartais svarbu, 14 proc., apklaustųjų šis rodiklis visai neturi reikšmės.
„Ryanair“ Kaune investuoja 5,6 mln. litų
Pigių skrydžių bendrovė „Ryanair“ plečia lėktuvų aptarnavimo veiklą Kauno oro uoste. 5,6 mln. litų siekianti investicija lietuviams leis aptarnauti dvigubai daugiau lėktuvų. Šiam tikslui pasiekti bendrovė numačiusi Lietuvoje papildomai įdarbinti 40 aukštos kvalifikacijos aviacijos mechanikų. „Įvertinus lietuvių aviacijos mechanikų gebėjimus „Ryanair“ nusprendė tęsti plėtrą Kaune ir beveik padvigubinti aukštos kvalifikacijos darbuotojų skaičių.
Picerijos lankytojos košmaras: pašildytas maistas, ne tas kokteilis ir per didelė sąskaita
Vilija Andrulevičiūtė, LRT.lt Rūškani restoranų tinklų padavėjų veidai jau senokai nieko nestebina, bet kai prie jų prisideda dar ir prasta maisto kokybė, pasibuvimas viešojo maitinimo įstaigoje ne tik gadina nuotaiką, bet ir virsta nemaloniu išbandymu skonio receptoriams. „Parodyti nepasitenkinimą nemaloniu aptarnavimu – paprasta. Tai parodo arbatpinigių suma arba jų nebuvimas.
Tyrimas: prastas aptarnavimas atgraso ne visus
Prastas aptarnavimas 56 proc. vartotojų skatina keisti paslaugų teikėją ir niekada nebesinaudoti jo paslaugomis. Didžiojoje Britanijoje tyrimą atlikusi bendrovė skaičiuoja, kad geras aptarnavimas šalies įmonėms per metus padėtų papildomai gauti beveik 50 mlrd. litų (12 mlrd. svarų sterlingų) pajamų. „Visi įvertina gerą aptarnavimą ir Didžiojoje Britanijoje, ir Lietuvoje. Vartotojai renkasi bendroves, kuriose sulaukia tinkamo dėmesio ir žmogiškų santykių.
Seime nuo balandžio nesirodanti N. Venckienė parlamentinei veiklai išleido 8 tūkst. litų
Seime nuo balandžio nesirodanti opozicinės "Drąsos kelio" frakcijos seniūnė Neringa Venckienė per pirmąjį šių metų pusmetį iš viso panaudojo 8 tūkst. 223 litus parlamentinei veiklai skirtų išlaidų. Parlamente jos nebuvo jau nuo balandžio pradžios, kuomet svarstytas jos teisinės neliečiamybės klausimas. Iš viso pusmečiui parlamentarai galėjo daugiausiai išleisti 13 tūkst. 271 litą, iš jų pirmiems trims metų mėnesiams buvo numatyta 6 tūkst. 578 litų suma.
Apdovanojimas už geriausią aptarnavimą atiteko „Danske Bank“
Paaiškėjo 2012 m. Baltijos šalių bankų sektoriaus klientų aptarnavimo kokybės tyrimo rezultatai. Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje geriausiai klientus aptarnauja „Danske Bank“. Bendras visų bankų aptarnavimo kokybės vidurkis Lietuvoje yra 87,6 proc., Latvijoje – 89,4 proc., Estijoje – 83,2 proc. Baltijos šalių klientų aptarnavimo kokybės tyrimą kasmet atlieka tyrimų bendrovė „Spect-Dive“. „Danske Bank“ klientų aptarnavimo kokybės kriterijus Lietuvoje išpildo 96,0 proc., Latvijoje – 98,1 proc.
Geriausiai vertinami Drezdeno, blogiausiai – Londono viešbučiai
Keliautojai Londono viešbučius vertina kaip blogiausius pasaulyje dėl didelių kainų už kambariuose esančius gėrimus, šlykščių pusryčių ir lėto aptarnavimo. Tuo tarpu aukščiausius įvertinimus ir daugiausiai teigiamų atsiliepimų iš lankytojų gavo Vokietijos Drezdeno miestas. Apie tai rašo agentūra "Reuters". "Keliautojai vertina Drezdeno viešbučius dėl skanių pusryčių, o Londono viešbučių siūlomas maistas yra perdaug brangus ir neskanus.
Protestuojantys darbuotojai nedalys klientams šypsenų
Honkongo aviacijos kompanijos „Cathay Pacific“ palydovai nebesišypsos keleiviams ir nesiūlys jiems alkoholinių gėrimų skrydžio metu. Tokioms priemonėms kompanijos darbuotojai ryžtasi protestuodami prieš jų vadovų atsisakymą padidinti jiems algas 5 proc., informuoja AFP.
Sostinės kelių chuliganų nusivylimas: gruodžio pabaigoje tebeveiks du trečdaliai greičio matuoklių
Vilniaus mieste ir toliau fiksuojami pažeidėjai, kurie viršija greitį ar važiuoja degant raudonam šviesoforo signalui. Per pastaruosius kelis mėnesius pažeidėjų skaičius išaugo beveik dvigubai – rugsėjį policija nubaudė 209, spalį – 508 asmenis, nesilaikančius kelių eismo taisyklių. „Visų vairuotojų prašome būti atidžiais, neviršyti greičio ir važiuoti nepažeidžiant kelių eismo taisyklių dėl mūsų pačių, vaikų ir visų vilniečių saugumo.
Konfidenciali restoranų informacija: 10 purvinų virtuvės paslapčių
Ar kada nors ėjote pietauti ir mąstėte, kiek laiko tas duonos krepšelis pragulėjo ant stalo ar kodėl jūsų padavėja niekaip nepasirodo? Buvusi padavėja Debra Ginsberg savo knygoje atskleidžia krūvą purvinų restoranų paslaptėlių ir kai kurios iš jų tikrai gali jus nustebinti.
Vilniaus centrinio pašto pastatui grėsmės nėra. Pareigūnai paliko pastatą
Atlikusi patikrinimą Vilniaus centrinio pašto pastate policija rado siuntinį, kuriame buvo sprogmenys. Planas „Skydas“ atšauktas, nukentėjusių nėra.
Policija pranešė, jog siuntoje rastos petardos. Pirminiais duomenimis, apie 40 vienetų pirotechnikos priemonių atsiųsta iš Kinijos. Siunta priklauso juridiniams asmeniui.
Dėl įvykio pradėtas ikiteisminis tyrimas.
Į naujienų portalo Balsas.
Misija bankas: viskas tik dėl mūsų patogumo?
Žodis „bankas“, ko gero, daugeliui tautiečių pastaruoju metu asocijuojasi su dviem dalykais – „Snoro“ bankrotu ir nuolat kylančiais bankų paslaugų įkainiais.
Interneto sensacija: stulbinanti arabų oro linijų prabanga
Neseniai interneto erdvėje išplito vaido įrašas, kuriame vienas „Emirates Airlines“ keleivis nusprendė parodyti pasauliui, kaip atrodė skrydis iš Bankoko į Honkongą. Prabanga, kuria gali mėgautis šių oro linijų keleiviai iš tiesų stebina.
Dušas, mini baras, masažo kėdė, puikus maistas, alkoholiniai gėrimai, daugybė įvairių kompiuterizuotų funkcijų – tereikia paspausti mygtuką...
Tiesa, bilieto kaina taip pat „prabangi“ – kelionė gali kainuoti net ir 11 tūkst. JAV dolerių.
Britanijos jaunimas užleidžia patarnavimo sektorių Rytų europiečiams
Jaunimo nedarbas Britanijoje pasiekė dar nematyt lygmenį. Viena to priežasčių – jaunų žmonių nenorėjimas dirbti srityje, kurioje negalėtų naudoti socialinių gabumų, praneša Daily Mail.
Beveik pusė iš 1000 apklaustų 16-24 metų asmenų teigė, jog jų nežavi darbas virtuvėse, viešbučiuose ar baruose. Pasak jų toks darbas būtų per daug nuobodus ir monotoniškas. Taip pat britai sakė, jog pradėję ieškoti darbo, į patarnavimo sektoriaus skelbimus nekreipia dėmesio.
„Michelin“ žvaigždės Lietuvoje nekrenta
Prie skrydžio laiko priderinta staliukų rezervacija, tik tinkamiausias vynas ir maistas, išskirtinis virtuvės šefo dėmesys kiekvienam klientui, idealia tvarka patiekiami patiekalai – tik geriausiose vietose pavalgyti.
Tokias kryptis brėžia tarptautinis „Michelin“ gidas.
Patarimų gidas: atostogos Koso saloje su vaiku (III)
Trečioji straipsnio apie Koso salą dalis, kurios dėmesio centre – lankytinos salos vietovės, objektai ir, žinoma, paplūdimiai. Tačiau pradėsiu nuo to, ko pirmiausia ieško europietis turistas, rašo kelionių tinklalapis Makalius.lt.
TURIZMO INFORMACIJOS CENTRAI
Jų nėra! Tiksliau, pačiame Koso mieste yra, kažkur skaičiau, kad yra ir šalia oro uosto, tačiau rasti nepavyko, o Kefalos kurorto apylinkėse pora žmonių nurodė skirtingas vietas, tačiau paieškos rezultatų nedavė.
Bendrovei paskambinęs vyras 15 valandų laukė operatoriaus
Vienas australas, norėjęs telefonu patvirtinti savo skrydį į Niujorką, pademonstravo neregėtą ištvermę. Jis paskambino į oro bendrovę „Quantas“ ir 15 valandų laukė, kol kas nors teiksis su juo kalbėti, praneša agentūra AFP.
Endriu Kanas (Andrew Kahn) žiniasklaidai pasakojo, kad surinkęs numerį išgirdo, jog su juo kiek įmanoma greičiau kas nors kalbėsis. „Aš norėjau išsiaiškinti, ką tiksliai reiškia „kiek įmanoma greičiau“, - sakė verslininkas iš Adelaidės ir todėl ragelio nepadėjo.
Atostogų Lietuvos pajūryje realijos: tikiuosi, jūs kasdien į dušą neisit?
Šis savaitgalis buvo kaip niekad turiningas – buvau Lietuvos pajūryje! Kažkas iš draugų turbūt būsite užmatę facebook'e, o kas ne – papasakosiu: buvau Šventojoje ir Palangoje. Kas mane ten nubloškė? – rašo kelionių ekspertas Makalius.
Žmogui būdinga nematyti to, kas yra po jo nosimi, tad nusprendžiau dar kartą pasižvalgyti po mūsų gražų pajūrį. Nepaisant jokioms orų prognozėms nepaklūstančio oro. Sako, kad nėra blogo oro – yra bloga apranga.
„airBaltic“ lėktuvų užpildymas augo 1 procentu
Baltijos šalių oro bendrovės „airBaltic“ lėktuvų salonų užpildymas per pirmus penkis šių metų mėnesius augo 1 procentiniu punktu, lyginant su pernai tuo pačiu metu. Iki birželio lėktuvų salono užpildymas vidutiniškai siekė 70 procentų.
Gegužę „airBaltic“ atliko 4 473 skrydžius – tai yra 17 proc. mažiau nei tą patį mėnesį pernai, kai „airBaltic“ atliko 5 358 skrydžius.
Praėjusį mėnesį oro bendrovės lėktuvais skrido 270 994 keleiviai.
Palikti arbatpinigių lietuviai dar neįprato
Vakarų europiečiams ir didžiųjų Lietuvos miestų gyventojams jau tapo įprasta aptarnaujančiam personalui – padavėjams, barmenams, grožio salonų darbuotojams, taksistams – palikti arbatpinigių. Mažesniuose miestuose jais gali džiaugtis tik kavinių, picerijų ar restoranų padavėjai, nors prieš krizę kelių papildomų litų buvo negailima ir kirpėjams ar kosmetologams.
Žvilgsnis į viešbutį, kuriame naktis kainuoja 214 tūkst. litų
Šveicarija garsėja brangiausiais viešbučiais visoje Europoje. Šį faktą puikiai iliustruoja Ženevoje veikiantis viešbutis „President Wilson“. Naktis karališkuose apartamentuose kainuoja 214 tūkst. litų, rašo „Business Insider“.
Minėti apartamentai yra laikomi brangiausiais visame pasaulyje. Aštuntą viešbučio aukštą užimančiuose apartamentuose yra įrengta 12 miegamųjų, kuriuose viešėjo tokie politikai kaip Michailas Gorbačiovas bei Billas Clintonas.
Įspūdžiai ir patarimai iš kelionės į saulės šalį – Egiptą
„Su vyru labai mėgstame keliauti, stengiamės kiekvieną rudenį išvykti pailsėti į šiltus kraštus. Šį kartą norėčiau pasidalinti egiptietiška patirtimi“, – savo pasakojimą pradeda kelionių tinklalapio Makalius.lt skaitytoja Vitalija L.
Į kelionę vykome su sūneliu, kuriam tuo metu buvo beveik metukai, taigi viešbutį ir kurortą rinkomės itin atidžiai.