starkus

Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „starkus“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „starkus“.

Antrajame TV3 laidos „Starkus stato“ sezone Martynas svarbiausią vaidmenį patikės žmonai: „Tai – jos teritorija“

Praėjusiais metais žinomas Lietuvos keliautojas Martynas Starkus TV3 žiūrovus pakvietė kiek kitokiai kelionei, nei esame įpratę jį matyti. Užkietėjęs miestietis, kaip tuomet save vadino Martynas, nusprendė įsigyti šimtametę sodybą ir užsiimti statybomis – procesu, su kuriuo niekuomet anksčiau nėra turėjęs reikalų. Žiūrovai su malonumu sekė Martyno ir jo šeimos moterų nuotykius, o šiemet jie žada tai pakartoti ir vėl.
2022-10-13

Martynas Starkus – apie malonius atradimus įpusėjus statyboms: „Dabar supratau tuos žmones“

Jau kurį laiką kiekvieną dieną su mintimis apie sodybos statybas gyvenantis Martynas Starkus čia atranda vis naujų jį žavinančių procesų. Ir net tada, kai viskas einasi ne taip, kaip planuota, jis nenuleidžia nosies. O štai draugai nepraleidžia progos į nuolatinį M. Starkaus rūpestį pažvelgti su humoru – šio sekmadienio TV3 laidoje „Starkus stato“ žinomas vyras papasakos, kokia nauja pravarde dėl to buvo apdovanotas. Šįkart laidoje bus tvarkomos lietaus nuotekų sistemos.
2022-01-16

Papasakojo apie namelius ant ratų: ar juose galima gyventi ir žiemą?

Namas nugriautas, pamatai statyboms paruošti, bet kur gyventi toliau? „Starkus stato“ laidos vedėjui Martynui šis klausimas nedavė ramybės, tačiau išeitis buvo rasta – į sodyba atvežtas namelis ant ratų. Verdant nuolatiniams statybų darbams, teko pasukti galvą ne tik, kaip įgyvendinti užsibrėžtus tikslus, bet ir kur toliau gyventi.
2021-12-12
Martynas Starkus  Martynas Starkus

„Starkus stato“ dienoraštis: per lietų statybose daug ko prisigalvoji

– Kur eini? – klausia žmona man kelintą kartą besivelkant neperšlampamą striukę ir aunantis guminius batus. – Pažiūrėti, ar cementas nešlampa. – Taigi jau buvai. Du kartus ėjai. – Buvau, bet maža kas. Taip, ar panašiai kalbėdavo visais laikais vyrui per lietų iš namų išeinant. Tai spąstų tikrinti, tai arklių pažiūrėti, ar dar kartą pasidomėti, ar gerai garažas užrakintas.
2021-08-09

Pakeliui į Balį: žydrasis žiburėlis ir darbas fabrike

Apie tai, kaip vidury nakties lipome pažiūrėti žydrojo žiburėlio, o Vytaras įsidarbino fabrike. Mūsų paskutinis ugnikalnis - Ijen krateris. Į kelionės pabaigą kažkas kažkodėl sugalvojo, kad darbo dieną reikia pradėti naktį. Praeitą naktį kone visą prastypsojome prie Bromo kalno, o šią jau trinamės prie naujo ugnikalnio. Startas. Kartu su minia išprotėjusių turistų, skinamės kelią aukštyn. Iki viršūnės - apie tris kilometrus.
2017-04-04

Vytaras Radzevičius keliaudamas į Balį visus nustebino talentais

Vytaras Radzevičius projekte „Pakeliui į Balį“ nustebino ilgametį savo kelionių draugą Martyną Starkų ir tūkstančius sekėjų. Vytaras, pasirodo, puikiai skambina fortepijonu. Stambulo oro uoste žurnalistas ir keliautojas Vytaras Radzevičius, belaukdamas skrydžio su Martynu, prisėdo prie ten esančio muzikos instrumento ir iš jo pirštų ėmė lietis gražios melodijos. „O viskas prasidėjo labai romantiškai, dar Stambule.
2017-03-15

Starkus ir Radzevičius leidžiasi į naują kelionę: tai tiesiog lemtis

Martynas Starkus ir Vytaras Radzevičius vėl leidžiasi nuotykių ieškoti svetur. Šįkart keliautojų duetas leidžiasi į pasakiško grožio salą Balį – projektas „Pakeliui į Balį“ prasideda jau šį antradienį. Martynas sako, kad į Balį jis važiuoja tiesiog vedamas lemties. „Tai ne trauka – tai lemtis. Nors, neslėpsiu, tikrai smalsu, kodėl ten tiek daug lietuvių važiuoja. Gal net gyvą Leonardą Pobedonoscevą sutiksiu?“ – tv3.lt sakė žurnalistas ir keliautojas.
2017-03-13

Karibų ratai: septyni taiklūs šūviai iš aštuonių

- O, įdegęs. Tai pasivažinėjai, pailsėjai, dabar jau gali grįžti prie darbų. Tipiška frazė grįžus į kontorą. O ką? Juk tikrai, pabuvau užsienyje, ten, kur šilta, nieko juk ir dirbt kažko sudėtingo nereikėjo. Ko norėt? Sunku ginčytis. Pats taip pat kitą pasitikčiau.
2016-03-31

Kosta Rika – pasiutusiai brangi šalis!

Keliautojai Martynas Starkus ir Vytaras Radzevičius dalijasi dar viena savo kelionės diena. O mes jums pateikiame išskirtines keliautojų nuotraukas ir dienoraščio fragmentus. „Mes tai padarėme! Tiesa, ne visai taip, kaip planavome, ne visai ta transporto priemone, kuria norėjome, tačiau tai įvyko - mes pasiekėme Panamą. Įveikėme apie 6000 kilometrų, pravažiavome 8 valstybes ir kirtome 17 sienų. Kai kelionėje neturi savo automobilio, jautiesi benamis ir beteisis.
2016-03-24

Kruvina kova: išskirtiniai vaizdai iš gaidžių peštynių

Keliautojai Martynas Starkus ir Vytaras Radzevičius dalijasi dar viena savo kelionės diena. „Centrinėje Amerikoje įsitvirtinęs radikaliai kitoks požiūris į viešą smurto vaizdavimą, nei Europoje. Čia dienraščiai pirmuose puslapiuose spausdina mafijos žudynių rezultatus visame gražume, o televizijos naujienos mėgaujasi smurtinių nusikaltimų aukų vaizdais. O apie gyvūnų teises čia išvis niekas niekada nė viena ausimi negirdėjo.
2016-03-22

Unikalūs vaizdai iš magiškos vietos: kaip atrodo ugnikalnio šlaitai?

Keliautojai Martynas Starkus ir Vytaras Radzevičius tęsia savo įspūdingą kelionę, o mes pateikiame keliautojų dienoraščio fragmentus ir įspūdingą nuotraukų galeriją! Tokių vaizdų būtų galima pavydėti: „Nikaragvoje žmonės (matyt, iš dyko buvimo), susigalvojo tokią unikalią pramogą - čiuožinėjimą per pelenus nuo veikiančio ugnikalnio šlaitų. Po Australijos bulių mūsų jau niekuo nepagąsdinsi - ugnikalnis, tai ugnikalnis.
2016-03-20

Kelionė tęsiasi: gerai, kad vėsu – gal tik kokie 37 laipsniai

Keliautojai Martynas Starkus ir Vytaras Radzevičius toliau tęsia savo nuotykius. Pateikiame keliautojų dienoraščio fragmentus ir gausią nuotraukų galeriją: „Sveiki atvykę į Nikaragvą! Kadangi čia svečiuosimės neilgai, tai automobiliui nekėlėme tiek reikalavimų, kiek jų turėjome Veronikai. Automobilis turėjo turėti keturis ratus, variklį ir stabdžius. Na, ir turėjome dar ir mes tilpti su visais savo daiktais.
2016-03-19

Tapęs seneliu Vytaras stengiasi išvengti vieno dalyko

Kažkoks keistas jausmas. Lyg ir viskas gerai, įprasta aplinka – langas šalia, motoro garsas, kratymas per duobes. Tačiau po kojomis nesimėto vandens buteliai ir tepaluotos atsarginės dalys, neprarieda nei vienas atsuktuvas, nėra užuolaidų ir ryškaus benzino kvapo niekaip neužuodžiu. Tik rytinio dušo aromatai. Ir keleivių daugiau. Panašu, kad šios dienos skrydžiui į Nikaragvos sostinę buvo parduoti visi bilietai, o mes vakar pagriebėm paskutinius. Taip. Mes skrendam.
2016-03-18

Karibų Ratai. Tarp Gvatemalos, Salvadoro ir Hondūro. 10 dalis

Gerai. Aš jums papasakosiu, kas šioje istorijoje nutiko toliau. Ir nors šis nuotykis vis dar tęsiasi, tačiau jo pabaigą, po šių įvykių, jau galima bandyti nuspėti. Po svetingo priėmimo pas Pacus, atmerkėme akis pačiame Salvadoro centre. Miestas budo. Ryte, žvelgiant iš viešbučio terasos, buvo sunku įsivaizduoti, kad šis, su šviesa vis aktyvėjantis gyvas organizmas, gali būti toks siaubingas. Vakar su Federiku jaunesniuoju kalbėjome apie gyvenimą čia.
2016-03-16

Belizo labirintuose: sienų kirtimas sausuma – reikalas linksmas

Valstybinių sienų kirtimas sausuma- reikalas linksmas. Gerai, kad tas daugiau, nei kilogramą sveriantis ir galvoje esantis daiktas, vadinamas smegenimis, kažkokiu būdu ten stipriai yra pritvirtintas. Kitaip tokioje aplinkoje, nuo daugybės nesuprantamų dalykų gali imti blaškytis, daužyti vidinę kaukolės apdailą ir veržtis laukan, idant patikrintų pačios, ar gaunami faktai yra tikrai tokie, kokius joms juos perduoda akys ir ausys.
2016-03-10

Paskutinė diena Meksikoje: „Veronikos šėlsmas“ ir neįtikėtinas šedevras

Keliautojai Vytaras Radzevičius ir Martynas Starkus dalijasi paskutiniosios dienos Meksikoje nuotykiais. Pateikiame jų dienoraščio fragmentus: „Žinia, kiekvienoje kelionėje Vytaras nusileidžia iš savo kulinarinio olimpo, kur barškina visokius Svetimus puodus, ir vieną vienintelį kartelį pradžiugina savo kolegas lietuvišku patiekalu su egzotiniu prieskoniu. Šiandien kaip tik atėjo ta diena ir Vytaras pažadėjo mus nudžiuginti tikru lietuvišku kugeliu su vištų blauzdelėmis.
2016-03-09

Kugelio kepimas laukinėje Meksikoje: Vytaras ir Martynas žino paslaptį

Martynas Starkus ir Vytaras Radzevičius tęsia savo kelionės dienoraštį naujais nuotykiais. Publikuojame kelionės fragmentus: „Neslėpsime, laukėme šios dienos. Nuo senų laikų Karibų jūros pakrantė mums atrodė kažkas tolimo, paslaptingo ir nepasiekiamo. O štai, pasiekėme. Šiandien kėlėmės anksčiau - atsibodo abipus kelio styrantys šabakštynai, norėjome kuo anksčiau įmerkti kojas į šiltas bangas. Nežinojome dar, kad šiltos bangos mūsų ten visai nelaukia.
2016-03-08

M. Starkus ir V. Radzevičius: nusileidome į tropikus ir iškeitėme Veroniką į traktorių

Martynas Starkus ir Vytaras Radzevičius tęsia savo kelionę po Meksiką. Pateikiame dienoraščio fragmentus „Ne paslaptis - vėluojam. Maždaug dvi dienas atsiliekame nuo savo grafiko, todėl turime spausti daugiau ir ilgiau, nei norėtųsi. Žodžiu, nieko naujo, ta pati istorija kartojasi visose kelionėse, bet, ko gero, būtent dėl to mums ir patinka važiuoti. Čioluloje ankstyvas rytas mus pasitiko vėsa.
2016-03-04

Dar viena keliautojų naktis Meksike: netikėtas vizitas raganų turguje

Keliautojai Martynas Starkus ir Vytaras Radzevičius dalijasi dar viena savo kelionės diena.  „Mes vis dar Meksike. Sostinėje. Rašau šį laišką Jums pasitikdamas jau penktą naktį viešbutyje. Pačiame miesto centre. Su klaustrofobiniu tualetu, bet plačiomis lovomis. Vytaras guli netoliese. Jo akiniai apšviesti švelnia melsva šviesa, o nepamainomas “plazminis VEF’as”, taip vadinamas, kompiuteris, jaukiai įsirėmęs į patogią ir seniai pažįstamą teritoriją kažkur po krūtine.
2016-03-03

Martynas Starkus ir Vytaras Radzevičius nuvyko ten, kur neįleidžia netgi policininkų

Martynas Starkus ir Vytaras Radzevičius toliau tęsia savo kelionę. Šį kartą į ypatingą vietą. „Apie tai, kaip mes pažvelgėme mirčiai į akis, ir nusidanginome ten, kur neįleidžia netgi policininkų“. Keliautojai savo kelionę tęsė pavojingame Meksiko rajone, garsėjančiame kontrabandinėmis prekėmis, įskaitant ginklus – tai Tepito. Šiame rajone kriminalai vyksta kone kiekvieną dieną. Nemažai darbo tenka pareigūnams, kurie aiškinasi ne tik narkotikų kartelių veiklą, bet ir tiria žmogžudystes.
2016-02-29

Martynas Starkus ir Vytaras Radzevičius apie „Žalgirį“ ir kelionę į Viršuliškes kartu su Edney ir Bowie

Šviežiausia „Žalgiris TV“ rubrika #ŽaliaBalta pasiekė antrosios laidos stotelę. Lietuvos įžymybių istorijas bei mintis apie „Žalgirio“ klubą ir krepšinį pateikiančioje rubrikoje šįkart svečiavosi keliauninkai, radijo ir TV veidai, žurnalistai bei knygų autoriai Martynas Starkus ir Vytaras Radzevičius. Visą pasaulį išnaršę ir apie tai ne vieną knygą parašę vilniečiai pasidalino savo pirmaisiais atsiminimais, susijusiais su Kauno klubu.
2015-11-24

Martynas Starkus ir Vytaras Radzevičius pristatė japoniško tualeto ypatumus

Tūkstančiai kilometrų, įveiktų tolimojoje Japonijoje – jau dešimtąjį kartą, lydimi televizijos kamerų ir į tolimą kelią leidęsi keliautojai Martynas Starkus ir Vytaras Radzevičius, nustebins TV3 televizijos laidos „Banzai“ žiūrovus. „Savo kelionėse mes ne tik ragaujame maistą, parodome kitos šalies kultūrinius papročius, tačiau ir turime vieną specialią rubriką prie kurios kartas nuo karto sugrįžtame“, – rodydamas į japoniško tualeto duris tarė Martynas Starkus.
2015-07-30

Martynas Starkus ir Marijus Mikutavičius atskleidė kaip ir kodėl mėgaujasi futbolu

Televizijos kanalai TV6 „Viasat Sport Baltic“, priklausantys tarptautiniam žiniasklaidos koncernui „Modern Times Group“ (MTG), dar trejus metus transliuos populiariausio pasaulyje futbolo klubinio turnyro UEFA Čempionų lygos varžybas. MTG pratęsė Čempionų lygos ir antro pagal svarbą senojo žemyno turnyro Europos lygos transliacijų teises Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje iki 2017/2018 m. sezono pabaigos. Ši naujiena pradžiugino ne vieną futbolo aistruolį, tarp jų – ir žinomus žmones.
2015-07-21

Vyndarys: gero vyno pirkėjų Lietuvoje tėra 5 tūkst.

Lietuvoje yra 5 tūkst., daugiausiai – 10 tūkst. gero vyno pirkėjų, „Žinių radijui“ sakė vynininkas Arūnas Starkus. „Mes labai mažytė rinka. Visame pasaulyje yra tas pats. Lietuvoje netgi vidutinė vyno butelio kaina yra aukštesnė negu Vokietijoje“, - laidoje „Ačiū, kad atėjote“ pirmadienį sakė A. Starkus. Anot jo, Vokietijoje vyno verslas yra itin nepelningas, reikalingas tik kitų produktų pardavimų papildymui. „Mes dar neblogai esame čia įsitvirtinę.
2015-04-27

Martynas Starkus ir Vytaras Radzevičius atsisveikino su Japonija

„Toks jau miestas tas Tokijas. Nežinai, žmogus, ką čia gali sutikti. Ar atpažįstat? Žodžiu, diena prasidėjo ramiai. Labai išmintingai buvome pasilikę savo vieną dieną poilsiui ir pirkinių medžiokleii. Pavyzdžiui, Vytaras namo lagamine bandė parsitempti keptuvę, hidrokostiumą ir dvejas poras botų. Beje, botus teko palikti oro uoste - viršsvoris. Atsisveikinimui pasirinkome Shibuya rajoną - čia linksma, daug visokiausių užeigėlių, restoranėlių ir kitokio gėrio.
2015-04-19

Martynas Starkus: nesitikėjom, kad mums užmaus „pampersus“

Keliautojai Martynas Starkus ir Vytaras Radzevičius dalijasi priešpaskutiniu fotoreportažu iš Japonijos. Prieš grįždami į Tokiją, žinomi vyrai apsilankė sumo mokykloje. Nuotykiai joje – jų pačių lūpomis. „Prisipažinsim. Nesitikėjom, kad tik atvykus į sumo mokyklą, mums numaus kelnes ir užmaus pampersus. Bet taisyklės yra taisyklės. Norėjome, kad būtų viskas tikra, tai turėjome rengtis kaip tikri sumo kovotojai.
2015-04-18

Keliautojai Martynas Starkus ir Vytaras Radzevičius mokėsi samurajų meno

Karščiausiais nuotykiais iš tolimosios Japonijos dalijasi nutrūktgalviai keliautojai Martynas Starkus ir Vytaras Radzevičius. „Japonija garsėja daiktais, kurie prasideda raide S. Sušiai, sumo, samurajai... Nusprendėme, kaip tikri lietuviai, imti į rankas po kardą, balnoti žirgą ir viską ten. Pirmiausiai sužiojome, kad negali imti kardo į rankas, jei nesi teisingai apsirengęs.
2015-04-15

Martynas Starkus ir Vytaras Radzevičius lankėsi beždžionių karalystėje

„Diena šiandien gavosi kaip reta bjauri. Nuo pat ryto pila lietus. Visą dieną, be sustojimo. Mums ir toliau tenka važiuoti visokiais kalnų klystkeliais, kas daro ypač bjaurią įtaką Vytaro nuotaikai. O paskui dar paaiškėjo, kad negana, mes kaip antilopės su savo automobiliu užsliuogėm kažkur į padebesius, dar reikės ir pėstute į kalną lipti. Ech... Sunkus tas keliautojų darbas.
2015-04-13

Martynas Starkus ir Vytaras Radzevičius lankėsi japoniškose Rumšiškėse

Keliautojai Martynas Starkus ir Vytaras Radzevičius dalijasi karščiausiais kelionės po Japoniją įspūdžiais. Kokius nuotykius lietuviai patyrė Shirakawos kaimelyje?  „Šiandien laukė sunki diena, nes turėjome palikti patogias autostradas ir nerti į kalnus. Nemėgstam mes kalnų, nes jie kenkia mūsų ir automobilio sveikatai. Žodžiu. Važiuojame mes sau, džiaugiamės, keiliai puikūs, saulė šviečia (kartais), gėlės žydi. Kai kurie sunkiau dirbantys kolegos ir nusnūsti suspėja... Ir staiga.

Martynas Starkus prabilo apie apsilankymą geišų klube

Keliautojai Martynas Starkus ir Vytaras Radzevičius siunčia linkėjimus iš tolimosios Japonijos ir dalinasi naujausiais kelionės įspūdžiais. „Šis, mūsų jau dešimtas projektas, matyt yra pats kukliausias iš visų, iki tol buvusių savo kilometrų gausa. Tiksliau - jų kukliu skaičiumi. Iš viso per tris savaites nuvažiuosime tik kokius keturis tūkstančius, tad kelyje netenka praleisti daugybės valandų trinant sėdynes.
2015-04-12

Martynas Starkus: apie mygtukus, robotus ir išmaniuosius tualetus

Keliautojai Martynas Starkus ir Vytaras Radzevičius dalinasi savo įspūdžiais iš kelionės po Japoniją. Kokius nuotykius vyriškiai patyrė per pastarąsias kelias dienas - Martyno laiške.  „Pasaulyje gyvena tokie klastingi aparatai. Jie dažnai tūno kur nors prekybos centruose, lyg visai netyčia,trumpam nutūpę būtent šalia tavo tako. Žinoma, eitum ir nepastebėtum, Toliau dalykus svarbius galvotum. Bet yra vaikai. Jie ne tokie, jie domisi aplinka. Ir būtinai kažką joje aptinka.
2015-04-10

Vytaras Radzevičius ir Martynas Starkus mėgavosi gyvybei pavojingais skanėstais

Vytaras Radzevičius ir Martynas Starkus tęsia kelionę po Japoniją. Keliautojai lankėsi Osakos mieste, kuriame mėgavosi gyvybei pavojingais skanėstais.  Fugu, lietuviškai - pūsliažuvė. Viena nuodingiausių pasaulio žuvų. kurios suvalgę, Japonijoje kasmet apsinuodija nuo 20 iki 40 žmonių. Ar jos paragavęs, Vytaras pasakys savo garsųjį "skanu"? Na, jei suspės - pūsliažuvės nuodai dažniausiai suveikia maždaug per 10-15 minučių, – socialinio puslapio paskyroje rašė keliautojai.
2015-04-09

Martynas Starkus apie Vytautą Rumšą: vyrai jam pavydi visų gėrybių

Unikalus, pozityvus, visai šeimai skirtas projektas „Aš tikrai myliu Lietuvą“ jau šįvakar grįžta į TV3 televizijos eterį. Nuo šiol projektas bus rodomas ketvirtadieniais 19.30 val. Žaidime Lietuvos įžymybės varžysis, kurio žinios apie gimtąjį kraštą išsamesnės, o tie, kuriems nesiseka sužibėti žiniomis, iš padėties suksis sąmoju, šmaikštumu ar ironija.
2015-04-01

Martynas Starkus: sportas – geriausia plotmė išryškinti nematomas problemas

Kovo 7 dieną vyks jau antrasis geriausio Lietuvos badmintonininko Kęstučio Navicko iniciatyva rengiamas labdaros turnyras. Jis bus skirtas vaikams, sergantiems onkologinėmis ligomis, paremti. Pernai vykusios varžybos liudija, jog čia susirenka ne tik gausus būrys norinčių išbandyti save, patys badmintonininkai, jų šeimų nariai ar artimieji, bet ir žymūs žmonės. Šiais metais garsių žmonių, norinčių padėti vaikams, taip pat netrūks.
2015-03-02

Martynas Starkus ir Vytaras Radzevičius susimušė filmavimo aikštelėje

Rugpjūčio pabaigoje žiniasklaidoje pasklidę gandai apie įžymių keliautojų Martyno Starkaus ir Vytaro Radzevičiaus konfliktą, pasirodo, nebuvo tik reklaminė antis. Garsių bičiulių kivirčai persikėlė ir į nuotykių filmo „Šventa karvė“ filmavimo aikštelę, kur virto tikromis muštynėmis. Sceną, kaip į Kalėdinį briedžio kostiumą įsispraudęs V.Radzevičius smogia Kalėdų senelį vaidinančiam M.Starkui, filmo kūrėjai įtraukė į ką tik pasirodžiusį naujausią filmo anonsą.
2014-11-12

Garsūs Lietuvos vyrai filme „Šventa karvė” filmavosi visiškai nuogi

Rugsėjo viduryje iš filmavimų Indijoje grįžusi filmo "Šventa karvė" kūrybinė komanda intensyviai ruošiasi gruodžio 12 dieną kino teatruose įvyksiančiai komedijos premjerai. Kol vyksta indiškų scenų montažas, Vilniuje filmuojami paskutiniai, itin pikantiški, kadrai. "Tai bus lyg uoga ant deserto", - juokauja juostos prodiuseris bei režisierius Donatas Ulvydas. Scenų nedaug, tačiau filmo kūrėjai žada, jog apie jas po premjeros kalbės visa Lietuva.
2014-10-17

Į Indiją V. Radzevičiaus išvykusio ieškoti M. Starkaus nuotykiai gruodį pasirodys kino teatruose

Televizijos žiūrovus ir internautus džiuginę žurnalistų keliautojų Martyno Starkaus bei Vytaro Radzevičiaus nuotykiai keliasi į didžiuosius ekranus. Prieš pat Kalėdas kino teatruose pasirodys vaidybinis filmas "Šventa karvė", kuriame šie du Lietuvoje gerai žinomi vyrai taps pagrindiniais herojais. Donato Ulvydo režisuojama komedija pasakos apie du viduramžio krizės išvargintus bičiulius, išvažiavusius į Indiją "nušvitimo" ieškoti.
2014-09-02

M. Starkus ir V. Radzevičius kartu keliaus po Lietuvą

Valstybinis turizmo departamentas prie Ūkio ministerijos rudenį tęsia kampaniją „Keliauk! Pažink! Pasidalink! Ištisus metus!” ir kiekvieną savaitę kartu su visą pasaulį išmaišiusiais keliautojais Martynu Starkumi ir Vytaru Radzevičiumi kviečia susipažinti su įvairiais Lietuvos miestais ir miesteliais bei juose vykstančiais renginiais.

M. Starkus prisipažino, ką mano apie S. Prūsaitį

Ketvirtadieniais 20.00 val. televizijos TV3 eteryje – kelionių dienoraštis „Visos Australijos dulkės“ su keliautojais, kolegomis – Martynu Starkumi ir Vytaru Radzevičiumi – priešakyje. Duetas žiūrovams dovanoja nepaprastas akimirkas iš jų kelionės po Australijos žemyną.
2014-08-20

Pirmieji Starkaus ir Radzevičiaus nuotykiai: miegančios koalos ir nakvynė ant mašinos stogo

Kengūros, koalos ir krokodilai, nuostabūs gamtos peizažai, automobilio paieškos, šimtai banglentininkų bangose, maudynės, linksmi dialogai, įdomiausi pasakojimai apie Australiją, ekskursija po Brisbeną ir Sidnėjų – visa tai žiūrimiausios televizijos TV3 žiūrovų jau šįvakar laukia premjeroje „Visos Australijos dulkės“. Nuo šiol ketvirtadieniais 20.00 val. Martynas Starkus ir Vytaras Radzevičius kvies keliauti drauge.
2014-07-31

TV3 eteryje – M. Starkaus ir V. Radzevičiaus nuotykiai Australijoje

Žiūrimiausia televizija TV3 tęsia kasmetinę tradiciją – jau ketvirtą vasarą iš eilės dalinasi charizmatiškųjų keliautojų – Martyno Starkaus ir Vytaro Radzevičiaus – kelionių senu automobiliu dienoraščiais. TV3 eteryje jau šio mėnesio pabaigoje – kvapą gniaužianti premjera „Visos Australijos dulkės“. Žiūrovų mylimas duetas atskleis, kaip vietoje planuotų 8000 kilometrų kengūrų šalyje įveikė net 12 000, kokių netikėtų nuotykių patyrė ir, žinoma, iš arti parodys gražiausius Australijos kampelius.
2014-07-08

Lietuviai geram vynui „negaili“ per mažai

Karolis Birgilas „Natos“, „ilgumas“, „harmonija“, „charakteris“ yra muzikos terminai, tačiau visa tai galima uždaryti į butelį lyg džiną. „Vyno klubo“ įkūrėjo Arūno Starkaus teigimu, čia negali būti kalbos tik apie kokybę, nes apie vyną reikia kalbėti ir kaip apie meną. Taigi koks yra lietuvių skonis? Į šį klausimą A. Starkus atsako faktų kalba ir aiškiai atskiria kokybę nuo meno bei paaiškina, kam Lietuvos rinkoje yra skiriama pirmenybė.
2013-10-29

M. Starkus ir V. Radzevičius pristato naują 9000 kilometrų istoriją

Intensyviai jubiliejiniam, dvidešimtajam, sezonui besiruošianti žiūrimiausia televizija TV3 visą vasarą savo žiūrovus lepina išskirtinio turinio programa: pirmadieniais–ketvirtadieniais „Kultinio serialo“ laiku – 22.00 val. eteryje karaliauja naujausios „Dievobaimingų kalių“, „Aferisto“, „Liudininkų“ ir „Pagrindinio įkalčio“ serijos. 20.10 val.
2012-06-06

M. Starkaus suburti futbolo gerbėjai kvies į talkas ir sieks atstovo federacijoje

„Kada turėsime gerą stadioną? Leiskite mums turėti federacijoje savo atstovą. Galime rinkti parašus ir teikti peticiją, jei tai padės turėti daugiau aikštynų“, - tokias idėjas generavo Martyno Starkaus ir „Sekmadienio futbolo lygos“ inicijuoto futbolo gerbėjų judėjimo atstovai, balandžio 17-osios vakarą susirinkę į pirmąjį savo susitikimą su Lietuvos futbolo rinktinės ir Lietuvos futbolo federacijos (LFF) atstovais, kurį organizuoti padėjo ilgametis futbolo rėmėjas „Carlsberg“. Kaip teigiama p...
2012-04-18

M. Starkus buria futbolui neabejingus tautiečius

Prisiekęs futbolo gerbėjas ir keliautojas Martynas Starkus, kartu su „Sekmadienio futbolo lyga“, inicijuoja šalyje futbolo judėjimą, kuris burs šios sporto šakos gerbėjus, diskutuos apie jos populiarinimą šalyje, kylančias problemas ir skatins aktyviai palaikyti šalies rinktinę. Pastaroji, anot M. Starkaus, šįmet yra kaip niekad arti galimybės laimėti kelialapį į pasaulio futbolo čempionatą, teigiama pranešime spaudai.