Saugumo bandymai
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „Saugumo bandymai“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „Saugumo bandymai“.
10 automobilių saugumo bandymų, kurių rezultatai jus priblokš
Kuris automobilis saugesnis? Naujas ar senas? Kaip deformuosis automobilis atsitrenkęs į sieną 200 km/val. greičiu? Kaip atrodo S klasės „Mercedes Benz“ ir „Smart“ kaktomuša?
Automobiliai šiais laikais kuriami tam, jog atitiktų įvairiausias Europos Sąjungos direktyvas. Visi gamintojai puikiai žino kokius bandymus jie turės praeiti, todėl nenuostabu, jog jie žino ką daryti, kad automobilis gautų patį aukščiausią įvertinimą.
Kaip „Volvo“ mėgino surasti saugumo spragų naujos kartos „XC60“
„Euro NCAP“ yra viena iš tų organizacijų, kurios rūpinasi naujų automobilių saugumo bandymais. Į šios organizacijos rankas nuolatos patenka naujausi gamintojų modeliai, kurie vėliau privalo praeiti tam tikrus testus, leidžiančius išsiaiškinti ar tam tikras modelis yra saugus ar geriau jo vengti.
„Euro NCAP“ atliekami testai yra pakankamai standartiniai ir niekuo neišsiskiriantys.
Štai kaip atrodo automobiliai, kurie saugumo bandymuose gavo 0 žvaigždučių įvertinimą
Automobilių saugumo bandymai - neatsiejama šiuolaikinės automobilių pramonės dalis. Nesvarbu ar automobilis parduodamas Kanadoje ar Tailande, kiekvienoje šalyje galioja tam tikri įstatymai, kurie įpareigoja gamintojus skirti didžiulį dėmesį automobilių saugumui.
Šiaurės Amerikos ir Europos rinkoms skirti automobiliai turi atitikti žymiai aukštesnius reikalavimus negu Rusijos ar Kinijos rinkai skirti modeliai.
Automobilių saugumo bandymai tęsiasi : Kaktomušos testas tarp lengvojo ir komercinio automobilio
„Fifth Gear“ laidos kūrybinė komanda šį mėnesį skiria labai daug dėmesio automobilių saugumo bandymams. Iki šiol „Fifth Gear“ pademonstravo kelis netradicinius testus, kuriuose parodomi įvairių automobilių atsparumas įvairiems smūgiams.
Dabar atėjo eilė naujam testui, kuriame dalyvaus lengvasis ir komercinis automobilis. Testas yra pakankamai paprastas. Lengvasis ir komercinis automobilis susidurs kaktomuša, o mes stebėsime kaip deformuosis lengvasis arba komercinis automobilis.
Automobilio ir medžio kaktomuša skriejant 88 km/val. greičiu
Populiarios laidos apie automobilius - „Fifth Gear“ kūrybinė komanda toliau tęsia netradicinius automobilių saugumo bandymus, kurių neatlieka „Euro NCAP“. Šį kartą pasirinktas testas buvo pakankamai paprastas.
„Fifth Gear“ laidos komanda nusprendė pasižiūrėti kaip pasikeis priekinė automobilio dalis, kai jis kaktomuša trenksis į medį skriejant 55 mylių arba 88 km/val. greičiu.
Kaip atrodė automobiliai po saugumo bandymų 7 dešimtmetyje
Nors „Euro NCAP“ oficialius automobilių saugumo bandymus pradėjo 1997 metais, tačiau didžioji dauguma automobilius daužė nuo pat šešto dešimtmečio. Šioje srityje labiausiai išsiskyrė britai ir švedai, kurie skyrė pakankamai daug dėmesio automobilių saugumui.
Kadangi anksčiau automobilių saugumo niekas nevertino jokia organizacija tik patys gamintojai, nenuostabu, jog seni automobiliai tobulėjo žymiai lėčiau negu dabartiniai, ypač kai tema pasisuka link automobilių saugumo.
Net trys iš keturių vienatūrių saugumo bandymuose buvo įvertinti neigiamai
JAV kelių saugumo instituto atliekami automobilių saugumo bandymai tapo tikru prakeiksmu, beveik visiems automobilių gamintojas. Po to, kai 2012 metais buvo pakeista automobilių saugumo bandymų tvarka, didžioji dalis naujų automobilių saugumo bandymuose pasirodydavo vidutiniškai.
Kas pasikeitė? Atliekant priekinį smūgio testą, automobilis į betono bloką atsitrenkia ne su visa priekine dalimi. Smūgį pajaučia tik 25 procentai priekinės dalies.
Kabrioletų saugumo bandymai : Opel Cascada - geriausias, Volkswagen Golf - blogiausias
ADAC yra didžiausias nacionalinis automobilių klubas Vokietijoje, kurį vienija tūkstančiai narių. Kitaip negu paprasti automobilių klubai, Vokietijoje veikianti organizacija atlieka įvairiausius automobilių bandymus. Pradedant lempučių testais ir baigiant naujų automobilių saugumo bandymais.
Dresdeno mieste įsikūręs ADAC organizacijos bandymų poligonas, neseniai atliko keletos kabrioletų saugumo bandymus.
IIHS saugumo bandymai : Šį kartą kentėjo visureigiai
Dėl kokios priežasties daugelis perka visureigius? Pravažumo? Talpumo? O galbūt dėl aukštos sėdėsenos ir didelių gabaritų, kurie avarijos atveju išgelbėtų jūsų gyvybę? Pagalvokite dar kartą, nes IIHS (Greitkelių saugos draudimo institutas) organizuojami saugumo bandymai Jungtinėse Amerikos Valstijose rodo kitokius rezultatus.
Kaip ir EuroNCAP, taip ir IIHS yra ne pelno siekianti organizacija, kuri atlieka įvairiausius tyrimus. Vis dėlto, pagrindinė jų veikla - naujų automobilių saugumo bandymai.