saugos diržai
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „saugos diržai“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „saugos diržai“.
JAV reguliuotoja pradėjo tyrimą dėl netinkamai pritvirtintų „Tesla“ saugos diržų
JAV Nacionalinė greitkelių eismo saugumo administracija (NHTSA) pradėjo dar vieną tyrimą dėl „Tesla“ automobilių, šį kartą tirdama skundus, kad saugos diržai gali nesulaikyti žmonių avarijos metu.
Tyrimas apima maždaug 50 tūkst. „Tesla Model X“ transporto priemonių, pagamintų 2022 ir 2023 metais.
Agentūra teigia gavusi du „Tesla“ transporto priemonių savininkų skundus, kad gamykloje priekiniai diržai nebuvo tinkamai pritvirtinti.
Tūkstančiai lietuvių rizikuoja gyvybe kelyje: viskas dėl vieno įpročio
Tragiška avarija Molėtų rajone per kurią žuvo vos 7-erių mergaitė, o dviem metais vyresnė keleivė atsidūrė reanimacijoje, sukėlė aštrių diskusijų tarp interneto bendruomenės narių. Nors mergaitės sėdėjo pagrindiniu keliu važiuojančiame automobilyje, kuriam buvo užkirstas kelias, tačiau žmonės prieš kaltindami tik kitos transporto priemonės vairuotoją pradėjo diskutuoti, ar mažametės apskritai buvo prisegtos saugos diržais. Tokias diskusijas sukėlė tragiškos avarijos pasekmės.
10 išradimų, visiems laikams pakeitusių automobilių industriją
Automobilių gamintojai visuomet stengiasi tobulėti ir neatsilikti nuo pasaulyje vyraujančių tendencijų. Dabar daugelis gamintojų plėtoja elektra varomų automobilių idėjas – tai vienas pagrindinių automobilių kūrėjų tikslų. Anksčiau automobilių konstruktoriai turėjo žymiai daugiau laisvės, nes automobiliai tuomet tiesiog neturėjo tam tikrų dalykų, kuriuos turi dabar. Pavyzdžiui, elektra valdomi langai, šildomos sėdynės, iš anglies pluošto pagamintos detalės.
Dėmesio automobiliu vairuotojams ir keleiviams: tai apie saugos diržus privalo žinoti kiekvienas
Vos įsėdę į automobilį prisisegame saugos diržus. Tai - labai geras įprotis, susiformavęs, bent jau iš dalies, dėl to, kad dėvėti saugos diržus skatina ir baudos. Visgi, visuomenėje vis dar gajūs pasakojimai apie tai, kad saugos diržai patys yra pavojingi. Ar tame yra tiesos? Didžiojoje dalyje Vakarų pasaulio saugos diržų dėvėjimas yra privalomas. Už vengimą prisisegti taikomos baudos, o ir apie jų naudą esame girdėję tikrai daug.
Saugos diržai riziką žūti sumažina perpus
Segėti saugos diržus privaloma jau ne vieną dešimetį, tačiau vis dar atsiranda tokių, kurie šiam įstatymui nepaklūsta, o viso to pasekmės neretai būna tragiškos. Spalio 24-osios, antradienio, vakare (18.35 val.) Panevėžio rajone, Tarnagalos kaime, kelyje Naujamiestis–Upytė, 74 metų vyras, vairuodamas automobilį „Ssang Yong Kyron“, nepasirinko saugaus važiavimo greičio. Nesuvaldytas automobilis įvažiavo į priešpriešinio eismo, nuvažiavo nuo kelio ir apvirto.
Saugos diržai gali išgelbėti gyvybę
Smūgis. Vairuotojas kartu su sėdyne bloškiamas į priekį apie 15 centimetrų, su krūtine sulaužomas automobilio vairas. 9 tonų jėga atsitrenkus į prietaisų skydelį, galva trenkiamasi į priekinį stiklą ir bloškiama atgal. Taip, greičiau nei per dvi šimtąsias sekundės dalis, keliuose žūsta šimtai vairuotojų kasdien. Lengviausias būdas apsaugoti save Segėti saugos diržus automobilyje – būtinybė, tačiau vis dar atsiranda tų, kurie juos ignoruoja.
Užsisegti saugos diržą turi tapti įpročiu
Sėdinčio automobilyje žmogaus svoris smūgio metu gali prilygti begemoto masei. Tad saugaus eismo specialistai nuolat primena, jog saugos diržo segėjimas, turėtų būti tiesiog natūralus įprotis, nekeliantis diskusijų. Būtent tai gali išgelbėti gyvybę, įvykus nelaimei eisme. Lietuvos kelių policijos tarnyba skelbia su tuo susijusius pastebėjimus ir patarimus:
Kas įvyksta automobiliui važiuojant 80 km/val.
Griežtėja saugos diržų kontrolė
Praėjusią savaitę, kovo 13–19 dienomis, Europos keliuose, taip pat ir Lietuvoje, policijos pareigūnai vykdė prevencinę priemonę – vairuotojų ir keleivių saugos diržų naudojimo kontrolę. Šią saugaus eismo akciją inicijavo Europos kelių policijos tinklas TISPOL (angl. European Traffic Police Network), vienijantis daugelio Europos šalių kelių policijos padalinių veiklą.
Saugos diržus privalo segėti visi keleiviai
Lietuvos kelių policijos tarnyba pastebi, jog vis dar mažas procentas keleivių segasi saugos diržus sėdėdami galinėse keleivių sėdynėse. Keleivių pasąmonėje neužfiksuojama, kad tai svarbu jų saugumui ir gyvybės išsaugojimui. Apie to svarbą kalbamė su vairavimo instruktoriumi Laurynu Uogintu.
Masiškai ignoruojami saugos diržai autobuse
Lietuvos kelių policijos tarnyba paskelbė pranešimą apie masiškai ignoruojamą taisyklę segėti saugos diržus autobuse. Juos privaloma segėti ne tik važiuojant automobiliu, bet ir autobusu, tačiau 4 iš 10 autobusu keliaujančių lietuvių jų niekada ar beveik niekada nesisega, parodė „Lux Express“ keleivių apklausa. Daugiau kaip pusė keleivių skundžiasi, kad jiems, užsisegus saugos diržus autobuse, yra nepatogu. Visada keleiviniame autobuse diržus prisisegantys nurodė 36 proc.
REKLAMA
REKLAMA
Saugos diržai: kodėl būtina segtis ir automobilio gale?
Nors remiantis ES teise ir kelių eismo taisyklių (KET) 196 punktu, saugos diržus segtis privalo ne tik automobilių vairuotojai, bet ir keleiviai, kaip žinia, ši nuostata yra viena iš dažniausiai ignoruojamų, o ypač automobilio gale sėdinčių keleivių.
Užmirštos taisyklės: ką privalu prisiminti kiekvienam vairuotojui?
Jokia paslaptis, kad kai kurie patyrę vairuotojai nepastebi savo ir eismo dalyvių saugumui pavojų keliančių vairavimo įpročių. Deja, dažnai nepastebimos ar netgi sąmoningai daromos vairavimo klaidos gali sukelti rimtas avarijas ar netgi pražudyti eismo dalyvius.
Ar automobilyje vaiką prisegate ir vaikišką kėdutę pritvirtinate taisyklingai?
Vaiko saugumas tėvams neabejotinai yra svarbiausias dalykas gyvenime. Nors apsaugoti atžalą nuo kai kurių dalykų ne visuomet yra įmanoma, tačiau pasirūpinti jo saugumu automobilyje – privalu. Pasitikrinkite, ar automobilyje savo vaiką prisegate bei vaikišką kėdutę pritvirtinate taisyklingai. „Eismo įvykio metu mirtinas traumas patirti vaikas gali esant sąlyginai nedidelam automobilio greičiui: net ir 30 km/h transporto priemonės greitis gali būti pražūtingas.
Tikrins, ar vairuotojai ir keleiviai segi saugos diržus
Balandžio 20-26 d. Vilniaus apskr. vyriausiojo policijos komisariato Kelių policijos valdybos pareigūnai surengs prevencinės paskirties priemones, kurių metu kontroliuos ar transporto priemonių vairuotojai bei keleiviai segi saugos diržus, ar vaikai vežami jų ūgiui pritaikytose specialiose sėdynėse, ar motociklų vairuotojai dėvi šalmus.
Saugos diržai autobusuose: privaloma segėti, bet taisyklės laužomos
Lietuvoje, vadovaujantis Europos Sąjungos direktyvomis, segėti saugos diržus privaloma visose motorinėse transporto priemonėse nuo 2002 metų. Nors pradžioje buvo daromos išlygos autobusų ir mikroautobusų įmonių savininkams, kurių transporto priemonėse diržų neįrengė gamintojai, tai šiuo metu jie privalomi be išimčių. Įrengti saugos diržai įpareigoja ir keleivius – jie turi juos segėti. Niekas nesinaudoja Portalo Balsas.
Pareigūnai kontroliuos, ar vairuotojai ir keleiviai segi saugos diržus
Kovo 9–15 dienomis, siekdami užtikrinti vairuotojų bei keleivių saugos diržų ir vaikams skirtų specialių sėdynių naudojimą, Vilniaus apskrities vyriausiojo policijos komisariato Kelių policijos valdybos pareigūnai vykdys prevencinės paskirties policines priemones – kontroliuos transporto priemonių vairuotojų, keleivių saugos diržų ir vaikams skirtų specialių sėdynių naudojimą. Šią akciją skelbia Europos kelių policijos tinklas (TISPOL), ji organizuojama daugelyje Europos šalių.
Pamokėlė keleiviams, kurie sėdėdami ant galinės sėdynes nesisega saugos diržų
Ne veltui saugaus eismo mokykloje sakoma, jog gale sėdintys keleiviai taip pat turi užsisegti saugos diržus ir laikytis tokių pačių taisyklių kaip ir priekyje sėdintis vairuotojas ir keleivis.
Nesaugo savęs: policijos pareigūnams įkliuvo neužsisegę diržo
Praėjusią savaitę Šiaulių apskrities policijos pareigūnai tikrino, ar vairuotojai ir keleiviai važiuoja užsisegę saugos diržus, ar vaikai automobiliuose vežami laikantis Kelių eismo taisyklių reikalavimų, vykdė pėsčiųjų, dviratininkų ir vadeliotojų kontrolę bei fiksavo šių eismo dalyvių daromus pažeidimus. Per septynias dienas apskrities keliuose buvo nustatyti 47 eismo dalyviai, nesegėję saugos diržų (46 vairuotojai ir 1 keleivis), vaikų vežimo automobiliuose taisyklių pažeidimų nenustatyta.
Sėdintys gale saugos diržą segasi retai
Nors tikimybė per avariją automobilyje susižaloti ar net žūti, jei nesegi saugos diržo, išauga apie pusantro karto, trečdalis (30 proc.) gyventojų, sėdėdami galinėse sėdynėse, diržą užsisega retai, dar 15 proc. jo nesisega niekada.
L. Hamiltonas ragina eismo dalyvius dėvėti saugos diržus
„Mercedes“ komandos lenktynininkai Nico Rosbergas ir Lewisas Hamiltonas nusifilmavo smagioje Vokietijos giganto „Allianz“ reklamoje, kurioje pasakojama apie saugos diržų naudą. Vaizdo siužete L. Hamiltonas kalba, jog diržų naudojimas gali išgelbėti daug žmonių gyvybių. Vis dėlto pasaulyje apstu valstybių, kur saugos diržo dėvėjimas automobilyje yra neprivalomas. Pasak 2008-ųjų metų F-1 čempiono, saugos diržas mirtino susižalojimo tikimybę sumažina 40-50 proc.
Kodėl saugos diržai dar netampa „šventu“ įpročiu?
Draudikų užsakymu atliktas tyrimas atskleidė, jog net 4 iš 10 vairuotojų vairuodami trumpą atstumą ne visuomet segasi saugos diržą, o net 87 proc. jų teigė, kad automobilio gale sėdintys keleiviai šio reikalavimo taip pat ne visuomet paiso.
Merginos krūtinė ir saugos diržai
Moterų krūtys ir saugos diržai ne visuomet randa bendrą kalbą. Siūlome jums užmesti akį nuodėmingame Las-Vege nufilmuotą vaizdelį.
Per dvi savaites nustatyta 150 eismo dalyvių, nesegėjusių saugos diržų
Balandžio 1 – 14 d. Šiaulių apskrities policijos pareigūnai tikrino, ar vairuotojai ir keleiviai važiuoja užsisegę saugos diržus, ar vaikai automobilyje vežami laikantis Kelių eismo taisyklių reikalavimų, ar motociklų, mopedų, dviračių vairuotojai naudoja saugos priemones.
Užsisegti saugos diržą – vis dar sudėtinga užduotis vairuotojams
Lapkričio 12−18 d. policijos pareigūnai kontroliavo, ar vairuotojai ir keleiviai važiuoja užsisegę saugos diržus, ar vaikai automobilyje vežami laikantis Kelių eismo taisyklių (toliau − KET) reikalavimų. Taip pat stebėjo, ar motociklų, mopedų, dviračių vairuotojai (keleiviai) naudoja saugos priemones. Per minėtą laikotarpį išaiškinti 564 saugos diržų, vaikams skirtų specialų sėdynių, motociklų, mopedų, dviračių vairuotojų saugos priemonių nenaudojimo atvejai.
Žiaurokas būdas išlipti iš automobilio
Ir vėl vaizdelis iš Rusijos. Kadangi vadinamųjų videoregistratorių šioje šalyje itin daug, tad interneto erdvėje atsiranda vis naujų vaizdelių, kuriuose įamžinti ne patys smagiausi nutikimai keliuose.
Kažkada jums pasakojome apie apie avariją, kurios metu sunkvežimio vairuotojas tiesiog iškrito iš automobilio pro priekinį langą. Dabar ne savo noru iš automobilio buvo išskraidintas lengvojo automobilio vairuotojas. Užsisekite diržus.
Įprotį užsisegti saugos diržą išsiugdė dar ne visi vairuotojai
Rugpjūčio 31 ‒ rugsėjo 7 dienomis policijos pareigūnai kontroliavo, ar vairuotojai ir keleiviai važiuoja užsisegę saugos diržus, ar vaikai automobilyje vežami laikantis Kelių eismo taisyklių (toliau ‒ KET) reikalavimų. Taip pat stebėjo, ar motociklų, mopedų, dviračių vairuotojai (keleiviai) naudoja saugos priemones.
Per minėtą laikotarpį išaiškinti 623 saugos diržų, vaikams skirtų specialų sėdynių, motociklų, mopedų, dviračių vairuotojų (keleivių) saugos priemonių nenaudojimo atvejai.
„Mercedes-Benz“ naudos pripučiamus saugos diržus
„Mercedes-Benz“ paskelbė apie savo planus viename iš naujos kartos modelių naudoti pripučiamus galinius saugos diržus. Nauja įranga kompanijos viduje dar vadinama „beltbag“ (liet. diržas-pagalvė) turėtų pasirodyti 2013 m. S klasės sedane ir veiks panašiai kaip „Ford Explorer“ naudojami analogai, t.y. bus aktyvuojami tuo atveju, jei priekiniai jutikliai užfiksuos stiprų smūgį.
Tokiu atveju pripūstas diržas dėl didesnio kontakto su kūno paviršiumi ploto geriau paskirstys tekančias jėgas.
Įsimylėjėlių šuolis nuo tilto su virve baigėsi tragiškai
Pasaulio televizijos kanalai, naujienų agentūros ir interneto portalai paskelbė tragišką žinią, kad Gruzijos sostinėje Tbilisyje, atlikdami šuolį su virve, tragiškai žuvo įsimylėjėlių pora – 23 metų Mariam Kandašvili ir Goga Goletiani.
Tbilisyje, prie universiteto tilto, jauni žmonės dažnai atlikdavo šuolius su virve. Šuoliai kartu susikabinus dažnai tarsi paskelbdavo, kad mylimųjų pora rengiasi vestuvėms.
Kaip sugėdinti policijos pareigūnus
Paprastai policijos pareigūnų susitikimuose su eiliniais vairuotojais pastarieji linkę užimti jei ne nusižeminusių, tai mažų mažiausiai nuolankių piliečių ir pavyzdingų eismo dalyvių poziciją. Visgi pasitaiko ir kitokio bendravimo atvejų, tokių kaip žemiau pateiktame vaizdo įraše užfiksuotas vieno rusų vairuotojo moralas dviems nerūpestingiems policijos pareigūnams.
Prie Elektrėnų – tragiška vilkiko ir automobilio kaktomuša
Per eismo įvykį žuvo du lengvojo automobilio keleiviai.
Nelaimė įvyko pirmadienį apie 16 val. kelyje Vilnius–Kaunas, prie posūkio į Elektrėnus. Vilkikas išvažiavo į priešpriešinę eismo juostą ir taranavo ten važiavusį automobilį „Peugeot Partner“.
Vietoje žuvo du automobilio keleiviai, kurie, kaip manoma, važiavo neprisisegę saugos diržų.
Pirminė versija – avariją galėjo sukelti už vairo užmigęs vilkiko vairuotojas.
Girtas latvis, atsisakęs lėktuve prisisegti diržus, liko Kauno oro uoste
Girtas latvis, susiruošęs skristi iš Kauno į Didžiąją Britaniją, nevykdė orlaivio įgulos nurodymų, todėl buvo išlaipintas ir sulaikytas.
Šeštadienį vakare Kauno oro uoste dirbantys Valstybės sienos apsaugos tarnybos (VSAT) pareigūnai gavo dispečerių pranešimą, kad kilti besirengiančiame lėktuve, turėjusiame skristi į Lidsą, triukšmauja keleivis.
Paaiškėjo, kad tai tvarkingus asmens dokumentus turėjęs 31 metų Latvijos pilietis.
Turkiško pasivažinėjimo be saugos diržų ypatumai
Praėjo daugiau nei šeši dešimtmečiai nuo tada, kai „Nash“ ir „Ford“ automobiliuose pradėjo siūlyti saugos diržus kaip papildomą įranga arba kiek daugiau nei pusė amžiaus nuo tada, kai šį gyvybes išsaugojantį išradimą „Saab“ pristatė kaip serijinę įrangą naujuose modeliuose. Visgi ir šiais laikais vis dar atsiranda žmonių, kurie rizikuodami savo kailiu abejingai vertina jų naudojimą.
Kodėl reikia prisisegti
Tyrimai rodo, kad saugos diržų naudojimas bei oro pagalvės sumažina mirties riziką 63 proc. ir apsaugo nuo rimtų sužeidimų. Vien saugos diržų naudojimas sumažina žūties riziką per pusę, o pasikliaujant tik oro pagalvėmis, rizika sumažėja maždaug trečdaliu.
Tačiau vis dar pasitaiko vairuotojų, kurie niekuo gyvu nenori prisisegti saugos diržų. Priežasčių čia daugybė. Nuo paprasčiausio tamsumo iki fatališko tikėjimo lemtimi.
Vairuotojai Druskininkuose nesegėjo saugos diržų
Policijos departamentas prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos skelbia, kad praėjusią savaitę, kovo 12-18 dienomis, mūsų šalyje vykdyta Europos kelių policijos tinklo (TISPOL) inicijuota saugaus eismo akcija „Saugos diržai“.
Policijos pareigūnai kontroliavo, ar vairuotojai ir keleiviai važiuoja užsisegę saugos diržus, ar vaikai automobilyje vežami laikantis Kelių eismo taisyklių (toliau - KET) reikalavimų.
UAZ bandomasis važiavimas: nuotaikingas, bet pavojingas sveikatai
Balsas.lt žurnalistams teko testuoti ne vieną automobilį pačiomis įvairiausiomis sąlygomis, tačiau ekstremalių ar pavojingų sveikatai ir gyvybei situacijų nepasitaikė. Vyrukai kaimyninėje Rusijoje į bandomuosius važiavimus žiūri daug rimčiau. Jie viską daro taip, kad iki maksimumo būtų atkartotos realios sąlygos, t.y. ekipažą turi sudaryti keturi žmonės, o kelius jie renkasi, tuos kuriais važinėja kasdien.
Taip pat, be reikalo nestabdo.
Kokiomis taisyklėmis vadovaujasi Lietuvos ir Estijos taksi vairuotojai?
Talino taksi vairuotojai nepajuda iš vietos, kol sėdintys galinėje sėdynėje keleiviai neprisisegs saugos diržo. Lietuvoje daugelis taksistų – ne tokie reiklūs.
Tragiška kaktomuša su traktoriumi
Per avariją žuvo 78 metų vairuotojas ir kartu važiavusi panašaus amžiaus moteris.
Nelaimė įvyko vėlų sekmadienio vakarą kelyje Radiškis-Anykščiai-Rokiškis ties Leliūnų kaimu.
Automobilis "Audi A4", kurį vairavo 78 metų vyriškis, atsitrenkė į sukantį į kairę traktorių "Belarus MTZ 820". Nuo galingo smūgio į priekabą automobilis nulėkė į šalikelę ir apvirto.
Vietoje žuvo vairuotojas ir saugaus diržo nesegėjusi 78 metų keleivė.
Kelionė autobusu su vaiku
Kelionė autobusu su mažamečiu vaiku gali būti išties rimtas iššūkis jums, tačiau atsižvelgdami į kelis patarimus galite palengvinti arba sumažinti įtampą bei kelionės sąmyšį:
Planuodami kelionę stenkitės rinktis paprastas darbo dienas, kadangi savaitgaliais būna beveik dvigubai daugiau turistų. Jei kelionės trukmė apima pusdienį arba mažiau, turėkite omeny, kad vaikas visą naktį miegos.
Saugos diržai reikalingi ir bekelėje
Siūlome jums pažiūrėti trumpą vaizdelį. Tai gali būti puikiausia saugos diržų reklama.
Šiame vaizdelyje užfiksuotas puikiai paruoštas visureigis gana paprastoje tokio tipo automobiliams situacijoje. Tačiau ambicingo visureigio vairuotojas padarė mažą klaidą ir viskas pasikeitė – nedaug trūko, kad virstantis visureigis sužalotų iškritusį vairuotoją.
Žinoma, galima būtų sakyti, kad bekelėje vairuoti prisisegus saugos diržais yra gana nepatogu.
Statistinis britas įstatymus pažeidžia 21 kartą per metus
Nustatyta, kad eilinis statistinis britas nusižengia įstatymams 21 kartą per metus. Tarp dažniausiai įvykdomų pažeidimų minimi greičio viršijimas vairuojant, valgymas ar gėrimas vairuojant ir saugos diržo neprisisegimas, skelbia Britanijos laikraštis „The Daily Mail“.
Tarp kitų reguliarių „automobilinių“ nusižengimų yra važiavimas degant raudonam šviesoforo signalui, automobilio statymas neleistinoje vietoje ar kitam asmeniui priklausančio automobilio vairavimas neturint tinkamo draudimo.
Pareigūnai stebės, kaip naudojami saugos diržai
Visą šią savaitę, t.y. kovo 7-13 d. policijos pareigūnai vykdys prevencines priemones, skirtas transporto priemonių vairuotojų ir keleivių saugos diržų, vaikams skirtų specialių sėdynių naudojimo kontrolei užtikrinti.
Žinoma, saugos diržų nauda ir būtinybe juos užsisegti jau niekas neabejoja, tačiau pasistenkite nepamiršti užsisegti išganingo diržo vos įsėdę į automobilį.
Šią akciją skelbia Europos kelių policijos tinklas (TISPOL), todėl ji organizuojama daugelyje Europos šalių.
Augintinis automobilyje – tik su saugos diržais
Kartu su šeimininkais automobiliu keliaujantys augintiniai Lietuvoje – įprastas vaizdas, tačiau specialiu saugos diržu prisegtas šuo – retenybė. Draudikai atkreipia dėmesį, jog laisvai po automobilį judantis geriausias žmogaus draugas blaškydamas vairuotoją kelia didžiulį pavojų ir ragina pasirūpinti keleivių bei augintinių saugumu kelyje.
Kodėl vertėtų užsisegti?
Būti saugiam kelyje – kiekvieno teisė, pareiga, atsakomybė. Ar dažnas mūsų susimąsto, kas įvyksta automobiliui važiuojant 80 kilometrų per valandą greičiu ir susidūrus su kita transporto priemone ar atsitrenkus į kliūtį?
• praėjus 0,026 sek. po smūgio, deformuojamas automobilio buferis. Jėga, 30 kartų didesnė už automobilio svorio jėgą, sustabdo jį. Neužsisegę saugos diržų keleiviai toliau juda į priekį automobilio greičiu;
• po 0,039 sek.
Reklamos jėga: mirtis už nugaros, arba, užsisekite saugos diržus
Socialinė reklama, saugus eismas... Iškart prisimename raginimus vairuoti saugiai, automobilyje prisisegti saugos diržus, prieš einant per gatvę pažvelgti į abi puses...
Tačiau ar tai tikrai veikia? Veikia, ir veikia puikiai. Tik yra viena sąlyga- reklama turi būti šokiruojanti.
Vairuotojai vis dar vengia segtis saugos diržus
Vasario 15-21 d. Lietuvoje, kaip ir daugelyje kitose Europos šalyse, policijos pareigūnai vykdė prevencines priemones, kurių metu kontroliuotas vairuotojų ir keleivių saugos diržų ir vaikams skirtų specialių sėdynių naudojimas.
Šią priemonę inicijavo Europos kelių policijos tinklas (TISPOL).
Per savaitę mūsų šalyje išaiškinti 1 683 saugos diržų ir specialių sėdynių naudojimo tvarkos pažeidimai.
Nuo sausio įsigaliojo KET pakeitimai
Nuo sausio 1 d. įsigaliojo Kelių eismo taisyklių (KET) pakeitimai, kuriais siekiama užtikrinti saugų eismą keliuose, suderinti KET nuostatas su Saugaus eismo automobilių keliais įstatymu bei Kelio ženklų ir signalų konvencija.
„Kelių eismo taisyklių nuostatas pakeitėme įsiklausę į ekspertų ir vairuotojų pastabas.
Taksi vairuotojai gyvenvietėse važinės be saugos diržų
Atsižvelgiant į Respublikinės taksi ir mažųjų autobusų vairuotojų profesinės sąjungos susirūpinimą dėl vairuotojų galimybės apsisaugoti užpuolimo atveju, Kelių eismo taisyklės (KET) papildytos nuostata, leidžiančia taksi vairuotojams gyvenvietėse vežant keleivius nesisegti saugos diržų. Tokia nuostata bus taikoma laikinai, iki 2012 m. liepos 1 d., kol, tikimasi, taksi įmonės suspės pasirūpinti tinkamų saugumo priemonių: atitvarų, stebėjimo kamerų, pagalbos mygtukų ar kt.