open agency
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „open agency“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „open agency“.
Tyrimas: vartotojams reikia prekės ženklų taip, kaip ir pastariesiems – vartotojų
67-oji karantino diena. Pirmosios karantino savaitės palyginus su pastarosiomis skiriasi iš esmės: nuo „negalima nieko“ iki „galima visai nemažai“. Tačiau vis dar gyvename be kultūros, be susibūrimų, be kontaktų. Duonos jau turime, bet žaidimų – dar ne.
Tyrimas atskleidė, kaip nuomonės ar įsitikimai gali suklaidinti nesiremiant faktais
Karantino nulemti gyvenimo būdo ir įpročių pokyčiai, daliai realaus gyvenimo persikėlus į technologijų pasaulį, vis tik sukūrė teigiamų patirčių. Karantinas pakeitė vartotojų lūkesčius prekių ženklams, taip pat nulėmė didžiosios dalies piliečių planus vasarą leisti Lietuvoje.
„OPEN Agency“ telks dėmesį į dar vieno inovatyvaus kliento medijos planavimą
Lyderiaujanti žiniasklados planavimo ir pirkimo agentūra Lietuvoje „OPEN agency“ savaitę pradėjo džiugia žinia apie klientų krepšelį papildžiusį Šiaulių banką. Finansines paslaugas privatiems ir verslo klientams visoje Lietuvoje teikiantis komercinis bankas išsirinko naujuosius partnerius, kuriems patikės savo žiniasklaidos planavimą ir pirkimą.
Reklama ekonominio nuosmukio laikotarpiu: paratė, į ką atkreipti dėmesį
Lyderiaujanti žiniasklaidos planavimo agentūra Lietuvoje OPEN Agency kartu su kūrybiniais partneriais reklamos agentūra „New!“ pradėjo reklamos kampaniją, kuria nori atkreipti rinkodaros bendruomenės dėmesį į faktų ir duomenų svarbą reklamai bei priimamų sprendimų efektyvumui. „Faktų žinojimas leidžia tinkamai įvertinti situaciją, žmonių poreikius, elgesį, nuostatas.
Darius Budzinauskas. Geriausias metas prekinių ženklų partnerystėms – dabar
OPEN Agency partnerio ir verslo vystymo vadovo D. Budzinausko ekspertinė nuomonė
Visi verslo savininkai, vadovai nuolat siekia formuoti savo prekės ženklo įvaizdį, auginti žinomumą, užsitarnauti tikslinių auditorijų lojalumą. Kartais susigrąžinti prarastus klientus, atrodyti jaunatviškesni, inovatyvūs, socialiai atsakingi ar parodyti didesnę vertę. Ir lyg iš giedro dangaus nusileidęs COVID-19 sumaišė visas kortas. Dalis rinkos sustingo.
COVID-19 keičia pasaulį, bet dar galime išgelbėti savo verslą
Dariaus Budzinausko ekspertinė nuomonė
Mūsų kasdienis gyvenimas pasikeitė, rodos, akimirksniu – jau daugiau kaip mėnesį gyvename ir dirbame karantino sąlygomis. Kasdien daugėjant svarstymų ir bauginimų dėl naujos krizės, dabar ypač pravartu prisiminti 2008-2009 metus, kuomet Lietuvos reklamos rinkoje neliko net 12 procentų prekinių ženklų.
COVID-19 tyrimas (tęsinys): karantinas nuo pirkimo neatbaidė – vis daugiau atranda elektroninę komerciją
Šalį valdantis visuotinis karantinas keičia vartotojų įpročius ir kasdienybę, koreguoja asmeninius finansus – tokias išvadas praeitą savaitę pateikė pirmasis reprezentatyvus šalies gyventojų tyrimas dėl COVID-19 viruso situacijos vertinimo Lietuvoje. Apklausa, kurią atliko medijos planavimo agentūra „Open Agency“ ir duomenų rinkimo agentūra „Norstat“, taip pat rodo, kad tautiečiai pradėjo aktyviai naudotis elektroninės komercijos paslaugomis, o jų prekių krepšelį papildė nauji pirkiniai.
Dešimtmečio gimtadienio proga „Open Agency“ ant stogo įkurdino bites: „Tegul dūzgės vyksta ne tik biure“
Populiarėjanti praktika bites perkelti į miestą ir apgyvendinti ant pastatų stogų neaplenkė ir sostinės. Vilniuje prie vos kelių įmonių jau auginančių bites ant stogo prisijungė ir komunikacijos planavimo agentūra „Open Agency“, kuri šiemet, minėdama sėkmingo gyvavimo dešimtmetį, nutarė prisidėti ir prie tvarios miesto ekosistemos kūrimo. Tikimasi, jog šį sezoną greta sėkmingų įmonės veiklos rezultatų prisidės ir komandiško indėlio dėka suneštas pirmasis bičių medus.
Kodėl Lietuvą reklamavo Suomijos nuotraukomis?
Paaiškėjus, kad Lietuvą turistams pristatančioje platformoje naudojamos nuotraukos iš kitų šalių, iš posto traukiasi Turizmo departamento vadovė Jurgita Kazlauskienė. Iš Lietuvos įvaizdžio juokiasi visas internetas. Piktinasi net premjeras Saulius Skvernelis. Tuo metu Lietuvą reklamuoti Suomijos nuotraukomis nusprendusi įmonė sako manę, kad čia nieko tokio.
Reklamos davėjai bėga iš PBK
Po skandalingos laidos apie Sausio 13 dieną, reklamdaviai vienas po kito paliko „Pirmąjį Baltijos kanalą“ (PBK) – vieni tai padarė tyliai, kiti apie tai pranešė garsiai, rašo „Verslo žinios“. Reklamos šiame kanale atsisakančios garsiai pareiškė įmonės „Švyturys-Utenos alus“ ir didžiausia reklamdavė Lietuvoje „Tele2“. Bendrovių, kurios nutraukė sutartį su PBK, yra gerokai daugiau – reklamdavių, per dieną transliavusių bent vieną reklaminį klipą, palyginti spalio 1 ir 20 dienas, kanale sumaž...
REKLAMA
REKLAMA