moskvič
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „moskvič“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „moskvič“.
Vietoje „Škoda“ – Volgos, vietoje „Renault“ – „Moskvič“: vakarietiškose gamyklose darbuojasi kinų pasiuntiniai
Kai Rusija įsiveržė į Ukrainą, daugelis vakarietiškų automobilių gamintojų nutraukė savo veiklą šioje šalyje. Jos už simbolinę kainą perdavė savo turtą valstybinėms įmonėms, kurios turėjo vieną labai aiškų tikslą – atnaujinti sustabdytą gamybą.
Norėdama parodyti vadinamosios specialiosios operacijos privalumus, Rusijos vyriausybė nusprendė pademonstruoti šalies automobilių pramonės augimą ir modernizaciją.
Rusai šturmuoja automobilių rinką: kas slypi už staigaus pirkimo bumo?
Rusijai galbūt ir pavyko pakeisti vakarietiškus automobilius kiniškais, tačiau šalies vyriausybei, vis dar, nepatinka masinis automobilių importas, kuris kenkia vietiniams gamintojams.
Rusijos vyriausybė norėdama priversti gyventojus pirkti vietinių gamintojų produkciją, neseniai apsunkino automobilių importą iš Armėnijos, Kazachstano, Kirgizijos, Baltarusijos ir Kinijos – šalių, iš kurių į Rusiją plūsdavo įvairūs vakarietiški automobiliai.
„Garage Motor Show“ automobilių parodos organizatorius Matas: „Pomėgis atsirado suremontavus tėčio „Moskvičių“
Kai kurie pasakytų, kad alytiškis Matas Sakalauskas gyvena du gyvenimus – darbo dienomis IT specialistu dirbantis vyras vairuoja šiuolaikišką visureigį „Dodge Durango“ , o savaitgaliais tampa „Garage Motor Show“ organizatoriumi ir išskirtinio „Oldsmobile“ savininku.
Daugiau tvarko nei važiuoja
„Nuo mažų dienų domėjausi technika, o ypač – automobiliais. Laikui bėgant pomėgis stiprėjo vis labiau ir labiau.
Rusų svajonė „Moskvič“ suteikti antrą šansą bliūkšta: įmonė ties bankroto slenksčiu
Rusijos vyriausybės bandymas vakarietiškus automobilius pakeisti kiniškomis alternatyvomis su „Moskvič“ markės emblema nedavė norimų rezultatų.
Pirmasis naujos eros „Moskvič“ automobilis pro buvusios „Renault“ gamyklos duris išriedėjo dar 2022 m. lapkritį, tačiau tai įvyko ne pačiomis geriausiomis aplinkybėmis.
Po to, kai Rusija įsiveržė į Ukrainą, „Renault“ reaguodama į rusų agresiją Ukrainoje nusprendė pasitraukti iš šios pelningos rinkos ir maždaug 2,2 mlrd.
„Moskvič“ renesansas baigsis net neprasidėjęs? Pardavimų apimtys tragiškos
Rusijos vyriausybė siekdama kompensuoti vakarietiškų automobilių pasiūlos trūkumą, praėjusiais metais ryžosi atgaivinti naujo tūkstantmečio pradžioje bankrutavusį gamintoją „Moskvič“.
Sovietmečiu „Moskvič“ buvo vienas didžiausių vietinių gamintojų, tačiau vėliau, dėl investicijų trūkumo, atsainaus valdymo, prastos kokybės bei kitų priežasčių, turėjo nutraukti bet koką veiklą, susijusią su automobilių gamyba. O ir dabar atrodo, jog neseniai atgaivinta markė vėl stovi ant bedugnės krašto.
Taip gali tik rusai: gauna iš Kinijos automobilius, juos perrenka ir sako, kad tai nauji rusiški „Moskvič“
Rusijai paskelbus kone grandiozinį planą pagaminti 100 tūkst. „Moskvič“ markės automobilių, dabar aiškėja tikroji tiesa, iš kur šios transporto priemonės yra importuojamos ir kaip vėliau surenkamos gamykloje.
Socialinių tinklų erdvėje plinta vaizdo įrašas, kuriame vienas iš vedėjų pristato naująjį „Moskvič“ automobilį.
Atgal į sovietmetį: Rusija pradeda „Moskvič“ automobilių gamybą
Rusija planuoja per metus pagaminti 100 tūkst. „Moskvič“ markės automobilių, be to, žadama, kad dalis jų galės būti varomi elektra.
Kaip rašo portalas „Automotive News Europe“, po dviejų dešimtmečių trukusios pertraukos, Rusija trečiadienį pradėjo „Moskvič“ markės automobilių gamybą.
Rusija didins išlaidas vietinei automobilių dalių gamybai
Rusija šiais metais planuoja išleisti 526 mln. dolerių, kad padidintų vietinę automobilių dalių gamybą ir pakeistų vakarietiškų komponentų importą, pareiškė ministro pirmininko pavaduotojas Jurijus Borisovas.
Didžiausia Rusijos automobilių gamintoja „AvtoVAZ“ birželio 8 d. atnaujino geriausiai parduodamo modelio „Lada Granta“ gamybą po to, kai kovo mėn. iš dalies sustabdė gamybą dėl elektroninių dalių trūkumo dėl Vakarų sankcijų Maskvai.
„Moskvič“ markę planuojantys atgaivinti rusai planuoja buvusioje „Renault“ gamykloje surinkti kiniškus automobilius
Rusijos federalinė ryšių, informacijos technologijų ir visuomenės informavimo priemonių tarnyba pranešė, jog buvusioje „Renault Russia“ gamykloje tikimasi pradėti gaminti modifikuotus kiniškus automobilius, kurie dėvėtų rusam labiau artimą „Moskvič“ prekės ženklą.
Tarnybos atstovai citavo Rusijos pramonės ir prekybos ministerijos vadovą Denisą Manturovą, kuris teigė, kad šiuo metu vyksta derybos su keliais Kinijos automobilių gamintojais.
„GT-77“: Sovietmečiu sukurtas sportiškas kupė
Kiekvienas iš jūsų esate puikiai žinote kaip atrodo „Lada“, „Moskvič“, „ZIL“ ar „UAZ“ markių mašinos – juk tai buvo Sovietų Sąjungos pasididžiavimas.
Kol „Lada“ ar „Moskvič“ stengėsi automobiliais aprūpinti tuos, kurie turėjo galimybių juos įsigyti, tai išradingumo nestokoję auksarankiai užsiimdavo projektais, kuriais jie siekdavo pademonstruoti savo išmonę. Ir štai šis „GT-77“ yra vienas iš jų.
„GT-77“ – nelabai originalus pavadinimas.
REKLAMA
REKLAMA
„Moskvič 433“: Tarybų Sąjungos „kablukas“
Įmonės automobilis – koks jis turi būti? Kompaktiškas hečbekas? Prabangus visureigis, o gal talpus furgonas? Dabar kiekvienas gali surasti sau tinkančią transporto priemonę – verslo įrankį.
Jeigu pažvelgtume į praktiškų, universalių, įmonėms skirtų automobilių pasirinkimą prieš 40 ar 50 metų, daugelį nustebintų labai, labai, labai siauras pasirinkimas.
Tam tikra veikla užsiimančios įmonės turėdavo vieną arba du pasirinkimus.
Kaip atrodytų rusiški automobiliai, jeigu juos patobulintume pagal automanų pageidavimus?
Rusiška technika kadaise karaliavo visoje Rytų Europoje. Tačiau sugriuvus Sovietų Sąjungai ir atsiradus galimybei įsigyti ne rusišką, o vakarietišką techniką, daugelį metų tarnavę „Lada“, „Moskvič“, „Volga“ ir kitų visiems puikiai pažįstamų markių automobiliai pradėjo prarasti populiarumą.
Vis dėlto, tarp gausybės vakarietiškų automobilių vis dar galima išvysti vieną, kitą rusišką modelį.
Ar gera investicija – klasikinis rusiškas automobilis?
Lietuvos automobilių parkas dar visai neseniai buvo neįsivaizduojamas be LADA ar „Moskvich“ ženklus turinčių egzempliorių. Dabar didmiesčio gatvėje rusišką automobilį pamatyti yra sunkiau nei sportišką „Porsche“ ar prabangų „Jaguar“. Mažėjant tokių automobilių pasiūlai ir vyraujant nedidelėms kainoms, kai kurie entuziastai susivilioja investavimo galimybe.
Štai kaip atrodė paskutinis „Moskvič“ prototipas
Net ir pačiais geriausias Tarybų Sąjungos laikais, automobilių industrija niekada nebuvo pajėgi konkuruoti su Vokietijoje, Prancūzijoje, D.Britanijoje, Japonijoje ar net Jungtinėse Valstijose pagamintoms mašinomis.
Nenuostabu, jog didžiausias automobilių gamintojas Tarybų Sąjungoje sukirto rankomis su „Fiat“ ar „Porsche“. Nenuostabu, jog didžioji dauguma Tarybų Sąjungos keliais dardėję buvo vakarietiškų automobilių kopijos.
Štai kaip atrodytų rusiškų transformerių šeimyna
Kas būtų, jeigu populiariame Transformerių filme vaidintų ne amerikietiški, o rusiški automobiliai? Kas būtų, jeigu Pašėlusio Makso automobilių parką taip pat sudarytų rusiškos transporto priemonės?
Šiuos klausimus sau uždavė ir Daniyaras Kadyrovas, Rusijoje gyvenantis automobilių entuziastas, kuris norėdamas pakeisti dabartinę situaciją, iniciatyvos ėmėsi pats.
„Moskvich 2141-KR“ : „Group B“ ralio grupei paruoštas bolidas
Vilniuje sukonstruota „Lada“ buvo ne vienintelis automobilis, kuris planavo pasirodyti tarptautinėje pasaulio ralio čempionato arenoje. „Moskvich“ gamyklos darbuotojai išstudijavę lietuvių sukurtą bolidą, užsidarė mažame kambarėlyje ir pradėjo darbuotis prie projekto, kuris padėtų atkreipti dėmesį į Rusijos automobilių pramonę.
Daugeliui automanų, „Moskvich 2141“ asocijuojasi su penkias dureles turinčiu hečbeku, kuris buvo tik komunistinė „Simca 1307“ kopija.
Vyrų virš 40 jaunystės technika ir šiais laikais dar juda
T. Beganskas /
N40 vyrų autoklubas
Tai gi, veiksmas prasidėjo ankstyvą šeštadienio rytą, kai aš užvedžiau savo „Moskvičių“, 1986 metų gamybos „AZLK 2140“, ir išriedėjau į Vilniaus gatves. Aš ir dar keturi „Moskvič“ automobilių gerbėjai (Romas Svirko, Vytautas Meškuotis, Almantas Jakubonis ir Giedrius Borisevičius) judėjome į Kaišiadoris, kur vyko miesto rudens šventė "Derliaus kraitė" ir kolekcininkų klubo „Kaišedarai“ turgelis.
Įveikę Radvilų kelią, sezono dulkes nuplovė alaus puta
„Nėra geresnio jausmo, nei realybe paversti pažadai“, - išdalijęs gausybę apdovanojimų ir specialiųjų prizų šeštadienio vakarą Biržuose finišavusioms jau keletą metų jo vadovaujamos VšĮ „Saugaus ratas“ rengiamų istorinių automobilių ralių sezono pabaigtuvėms šypsojosi Valdas Juozas Vilūnas.
Galima sakyti, kad daugelį šalies kampelių aplankiusių tokių ralių pabaigtuves surengti šįkart išprovokavo patys jų dalyviai, o organizatorius garbingai pakėlė mestą pirštinę.
Simas : „Ilgai svarsčiau ką su juo daryti“
Nors mūsų šalyje gyvenantys automanai stengiasi neatsilikti nuo šiuolaikinių tendencijų, tačiau ne kiekvienas turi drąsos ir ryžto laužyti taisykles. Kiekvienas skirtingai suprantame taisyklių laužymą, tačiau tokių stilingų automobilių kaip Simo, Lietuvoje, nėra labai daug. Tiesą sakant, tokius egzempliorius galėtume suskaičiuoti ant vienos rankos pirštų.
Senolių „Moskvičių“ išbandymas kelionėje į Estiją: nė dienos be nuotykių
Viskas prasidėjo prieš gerus du mėnesius, kai Estijos „Moskvičių“ klubo prezidentas Allanas Kuusikas bendraminčius lietuvius pakvietė į Rakverės mieste organizuojamą šios markės mašinų suvažiavimą. Gali skambėti keistai, tačiau TOKS atstumas – pirmyn ir atgal beveik 1500 kilometrų – baugino.
Viena yra keliauti su „normaliu" automobiliu, ir visai kas kita - su 29 metų senumo daiktu, pasižyminčiu ne tik savo konstrukcijos paprastumu, bet ir nenuspėjamumu. Sugesti gali bet kas ir bet kada.
Kupiškio gyventojus aplankė istorinių automobilių karavanas
Kai už lango šviečia saulė, senovinės technikos klubas „Klasika" tampa vienas aktyviausių klubų Lietuvoje. 2008 metais įkurto klubo nariai nepraleidžia progos parodyti visiems Lietuvos gyventojams, jog mūsų šalyje netrūksta entuziastų, kurie turi silpnybę seniems, automobilių istorijos knygose aprašytiems automobiliams.
Kaip atrodytų rusiški automobiliai, jeigu juos patobulintume pagal šiuolaikines tendencijas
Rusiška technika kadaise karaliavo visoje Rytų Europoje. Tačiau sugriuvus Sovietų Sąjungai ir atsiradus galimybei įsigyti ne rusišką, o vakarietišką techniką, daugelį metų tarnavę „Lada“, „Moskvič“, „Volga“ ir kitų visiems puikiai pažįstamų markių automobiliai pradėjo prarasti populiarumą.
Vis dėlto, tarp gausybės vakarietiškų automobilių vis dar galima išvysti vieną, kitą rusišką modelį.
Į talką suvažiavo „Moskvičiais“
Sostinės pietvakariniame pakraštyje esantys Paneriai žymūs mažiausiai dėl dviejų dalykų: čia įsikūrusiame pramoniniame rajone Greičiūno gatvėje jau metus įsikūręs N40 vyrų autoklubas, o netoliese vingį darantį Vokės upelį kerta bene seniausias Lietuvoje medinis tiltas. Praėjusį šeštadienį abiejų šio trumpo reportažo herojų gyvenime nutiko svarbus dalykas – darbinėmis pirštinėmis ir didžiuliais šiukšlių maišais ginkluoti klubo vyrai kibo tvarkyti „niekieno“ poilsio aiktelės greta žymiojo tilto.
Moskvič markės gerbėjai rinkosi į tarptautinį suvažiavimą Estijoje
Moskvič markės automobilių yra pakankamai daug, tačiau ne visi 365 dienas per metus praleidžia kelyje. Ne pirmos jaunystės mašinos į bendro naudojimo kelius išvažiuoja tik savaitgaliais arba ypatingomis progomis.
Bent jau Estijoje, Moskvič markės gerbėjai kiekvienais metais stengiasi susirinkti į vieną vietą ir parodyti aplinkiniams rusiškus automobilius, kurie kadaise riedėjo Sovietų Sąjungos keliais.
Senoviniais Moskvičiais – į senovinių automobilių suvažiavimą Čekijoje
Jau keleris metus iš eilės, maža grupelė senovinių automobilių entuziastų organizuoja keliones į skirtingas pasaulio šalis. Šių kelionių tikslas - ne tik aplankyti pasirinktą šalį, bet ir susitikti su bendraminčiais, kurie taip pat turi silpnybę seniems rusiškiems automobiliams.
Šiemet senutėlių automobilių gerbėjai nusprendė nuvykti į Čekiją, Nachodo mieste vykstantį Moskvič markės gerbėjų ir pedalais minamų automobiliukų suvažiavimą.
Analogų neturintis Moskvitch 2140
Įspūdingiausi projektai Rusijoje kartais „pagaminami“ iš labai paprastų ir daugeliui pažįstamų automobilių. Lada, ZAZ, Moskvitch ir kitos markės puikiai praverčia jauniems automobilių mėgėjams, kurių fantazija atrodo kartais yra beribė.
Dvidešimt penkerių metų Michailas senutį Moskvičių gavo dovanų. Kadaise, 1981 metais, šį rusišką automobilį įsigijo jo tėtis. Neturėdamas labai stipraus finansinio užnugario, vaikino tėtis rusišką sedaną atidavė būtent jam. „Daryk ką nori ir nori.
Automobilius restauruojantys lietuviai mieliau renkasi rusiškas transporto priemones
Galbūt ir nedaugelis žino, tačiau mūsų šalis gali didžiuotis automobilius restauruojančiais žmonėmis. Jų yra tikrai ne vienas ir ne du. Vieni restauruoja brangius, egzotiškus ir retus automobilius, kiti imasi įvairių transporto priemonių gaivinimo amato, o štai mūsų pakalbintas Aivaras kartu su savo kolega mieliau renkasi restauruoti tarybų laikais pagamintus rusiškus automobilius.
Natūraliomis spalvomis nusidažęs Aleko
Jeigu esate truputėlį vyresnis arba domitės rusiškais automobiliais, puikiai žinosite „Moskvich" markės automobilius. Nors ši markė daugeliui žinoma dėl kitų modelių, tačiau vienas moderniausių „Moskvich" buvo kompaktiškasis „Aleko" a.k.a „2141".
Pirmą kartą šis modelis buvo pristatytas 1985 metais ir skyrėsi pakankamai radikaliai nuo kitų „Moskvich" markės automobilių. Automobilis gavo priekinių varomųjų ratų sistemą, „McPherson" tipo priekinę pakabą, gale buvo sumontuotas torsionas.
„Moskvič 444" - tautos automobilis Sovietų Sąjungai
Išvydę pirmąją nuotrauką turbūt pagalvojote, jog mes eilinį kartą suklydome, nes ten juk stovi Zaporožietis. Iš dalies jūs teisūs, nes iš tikro tai yra „ZAZ 965". Tačiau ar žinojote, jog nuo pat projekto pradžios šis automobilis turėjo turėti „Moskvich 444" vardą?
Pakankamai kompaktiškų ir keistų formų sedanas ( niekas tais laikais jo hečbeku nevadino ), daugeliui Sovietų Sąjungoje tapo pirmuoju automobiliu.
Keletas sovietinių automobilių
Sovietų Sąjungos automobilių pramonė dažnai laikoma viena iš prasčiausių. Tačiau mums, nors ir ne savo noru buvus šioje sąjungoje, TSRS mašinos kelia nostalgiją ir susižavėjimą. Norime pasidalinti keletu kokybiškų kadrų, kuriuose jums atsiskleis saujelė sovietinių automobilių.
Laiko užmiršti : „Moskvič 408 Tourist"
Daugelis turbūt įsivaizduojate, jog Rusijos automobilių industrija yra verta tik pašaipų, tačiau ar tikrai? Nes Sovietų Sąjungos metu automobilių industrijos atstovai stengėsi sukurti ir kažką savito.
Puikus to pavyzdys yra 1964 metais pristatytas „Moskvič 408" sedanas, kuris turėjo ir truputėlį sportiškesnį, „408 Tourist" modelį.
Jurgelis meistrelis iš Ukrainos
Šiandien norime jums pristatyti vieną personą, kuris yra tikrų tikriausias automanas ir auksarankis. Ne gana to, jog jis užaugino savo dukterį, kuri dabar yra KRAZ ralio komandos antra pilotė, jis mėgsta ir kurti automobilius iš ... praktiškai kas yra po ranka.
Nors tai gali pasirodyti, jog Igoris kuria psichiatrinės ligoniams skirtus automobilius, viskas yra iš tikro kitaip. Jo kūriniai nėra tobuli, bet verti dėmesio tai tikrai.
Antram gyvenimui prisikėlęs Moskvich
Vyresnio amžiaus skaitytojams Moskvich turėtų sukelti nemažai prisiminimų, nes kadaise buvusioje tautos sąjungoje buvo galima turėti tik kelis automobilius, pradedant Žiguliais, Zapais ir baigiant Moskvich.
Dabar po truputėlį įvairūs automobilių entuziastai suranda pamirštus ir užslėptus automobilius, kurie buvo palikti likimo valiai. Vienas iš tokių egzempliorių bus parodytas jums dabar. Itin senas ir pakankamai retas Moskvich 407 buvo surastas apleistoje fermoje.
Rusiška "Džimkana" su "Moskvich"
Du rusai ir du "Moskvičiai" gali parodyti "gymkhaną" geriau nei pats Ken Block. Na gal taip pat gerai. Na gerai, šiek tiek panašiai. Bet kokiu atveju tikrai linksmiau.
Sostinės kiemuose nebeliko pusės tūkstančio apleistų automobilių
Vilniaus viešose erdvėse atsirado daugiau vietos. Iš daugiabučių kiemų ir gatvių išgabenta daugiau kaip pusė tūkstančio nebevažiuojančių automobilių. Tokie sostinės savivaldybės inicijuotos akcijos „Daugiau erdvės kiemuose ir gatvėse“ rezultatai. Akcija paskelbta praėjusių metų lapkričio pabaigoje. Miestas springo nuo viešąsias erdves užgriozdinusio transporto priemonių. Suskaičiuota, kad praėjusių metų pabaigoje Vilniaus gatvėse ir kiemuose buvo paliktos 707 senos mašinos.
Akcija „automobilis – vaiduoklis tavo kieme” – finišo tiesiojoje
Iš akcijos metu Vilniaus mieste suskaičiuotų daugiau nei 700 apleistų automobilių 255 iš kiemų išgabeno patys savininkai po pirmojo pareigūnų žodinio įspėjimo. 106 "vaiduoklių" savininkams išsiųsti įspėjimai, kad iki gruodžio 22 d. sutvarkytų arba pašalintu iš kiemų savo transporto priemones. Iškviesti atvykti į policiją 101 transporto priemonės savininkai.
Vilniuje - pusaštunto šimto apleistų automobilių
Sostinės valdžia suskaičiavo, kad Vilniuje riogso 756 apleisti automobiliai, ir pradeda tokius "vaiduoklius" šalinti. Kaip pranešė Vilniaus savivaldybė, apie automobilius surinkti duomenys - numeriai, spalva, markė, "gyvenamoji vieta" perduoti Vilniaus miesto vyriausiajam policijos komisariatui. Šiuo metu pareigūnai ieško transporto priemonių savininkų. Jie bus įspėti per 10 dienų patraukti automobilį, to nepadariusiems gresia baudos iki 2000 litų.
Sostinės kiemuose – apleisti „žiguliai“ ir „moskvičiai“
Vilniaus miesto mero inicijuotos akcijos "Vilniaus kiemai – be automobilių-vaiduoklių" metu Vilniuje suskaičiuota daugiau nei 700 apleistų automobilių. Didžioji dalis automobilių stovi miegamųjų rajonų kiemuose ir aikštelėse.Visi apie automobilius surinkti duomenys – numeriai, spalva, markė, "gyvenamoji vieta" perduoti Vilniaus miesto vyriausiajam policijos komisariatui. Šiuo metu pareigūnai ieško transporto priemonių savininkų.
XX amžiaus prisiminimai (VIII)
Prekės ir pinigai (2) Prieš trisdešimtį metų ne tik elektra kainavo 4 kapeikas. Litras benzino taip pat kainavo 4 kapeikas. Žinoma, paprastam žmogui. Kiek litras benzino kainavo bažnyčiai, nežinoma. Gali būti, kad bažnyčiai benzino apskritai nereikėjo, nes Dievas anuomet buvo tradicionalistas ir važinėdavo vežimu pasikinkęs nuodėmingas sielas. Važiuoja, būdavo, Dievas per miestą su vežėčiom botagu pliaukščiodamas, o paskui jį išsirikiavę „Žiguliai“, kurie kainuodavo 5900 rub.
Vilniaus centre dėl gatvėje pamesto "Moskvič" susidarė spūstis
Vilniaus centre penktadienį (09.25) rytą dėl viduryje kelio palikto "Moskvič" susidarė automobilių spūstis.
Dėl Pylimo ir Jogailos gatvių sankirtoje paliktos mašinos automobilių ir keleivinio transporto eilės susidarė ir sostinės J. Basanavičiaus gatvėje.
Neapsikentę ilgo laukimo keleiviai išlipo iš troleibusų ir į darbą patraukė pėsčiomis.
9 valandą 40 minučių eismas sostinės Jogailos, Pylimo ir J. Basanavičiaus gatvėmis tebebuvo sutrikdytas.