mediaskopas
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „mediaskopas“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „mediaskopas“.
„Mediaskopas“: Baltijos šalių energetika – Kremliaus propagandos akiratyje
Lietuvos, Latvijos ir Estijos energetika nuolat yra Kremliaus propagandos akiratyje, sako Rusijos elektroninės žiniasklaidos tyrimą atlikusios žiniasklaidos stebėjimo bendrovės „Mediaskopas“ verslo plėtros vadovas.
„Kiekvienas (Baltijos šalių – BNS) ekonominis sunkumas arba kiekvienas politikų nesutarimas yra išnaudojamas ir iš jo yra pučiamas burbulas“, – ketvirtadienį pristatydamas tyrimą teigė Aidas Petrošius.
„Mediaskopas“ atrinko ir išanalizavo 3,76 tūkst.
Žiniasklaida: „Kantar“ nutraukia žiniasklaidos stebėsenos ir analizės veiklą
Tyrimų bendrovė „Kantar“ („TNS LT“) Lietuvoje nutraukia vieną savo veiklų – žiniasklaidos stebėsenos ir analizės paslaugas. Šią paslaugą Lietuvoje teiks vienintelė konkurentė – bendrovė „Mediaskopas“, skelbia portalas „Verslo žinios“.
„Kantar“ vadovas Gytis Juodpusis šiuos pokyčius aiškino globaliais pasikeitimais grupėje – „Kantar Group“ skilo į „Kantar Media“ ir „Kantar Inside“.
Pasak jo, bendroje įmonės apyvartoje žiniasklaidos stebėsenos dalis sudarė apie 20–25 proc. visų pardavimų.
Koronaviruso tema žiniasklaidoje: pagal dėmesį pralenkė ir Nausėdos rinkimų populiarumą
Koronaviruso tema žiniasklaidoje sulaukia daugiau dėmesio nei praėję prezidento rinkimai, teigia žiniasklaidos stebėsenos ir analizės bendrovė „Mediaskopas“.
Pasak bendrovės atstovės, pernai šalies vadovo prezidento rinkimų dieną ir dieną po rinkimų žiniasklaidoje buvo maždaug po 600 pranešimų šia tema. Pastaruoju metu koronaviruso tema užfiksuotas daugiau nei dvigubai didesnis pranešimų skaičius.
„Mediaskopas“: komunikuoti vengęs „Swedbank“ dėl pinigų plovimo nukentėjo labiau nei SEB
Į pinigų plovimo skandalus pernai įsivėlę didžiausi Lietuvoje skandinaviško kapitalo bankai „Swedbank“ ir SEB Lietuvoje pasirinko skirtingas komunikacijos strategijas.
Kadencijos vidurys: kurie ministrai atsidūrė dėmesio centre
Per pirmuosius dvejus Vyriausybės darbo metus daugiausia žiniasklaidos dėmesio sulaukė sveikatos apsaugos ministras Aurelijus Veryga, mažiausiai – energetikos ministras Žygimantas Vaičiūnas. Tai rodo statistika, kurią naujienų agentūra BNS gavo iš Lietuvos žiniasklaidos stebėsenos ir tyrimų bendrovės „Mediaskopas“. Sauliaus Skvernelio Vyriausybė prisiekė lygiai prieš dvejus metus – 2016-ųjų gruodžio 13-ąją.
Paaiškėjo geidžiamiausi 2018-ųjų darbdaviai
Geidžiamiausiu šių metų didžiuoju darbdaviu antrus metus iš eilės tapo telekomunikacijų AB „Telia Lietuva“, o mažųjų darbdavių kategorijoje triumfavo agroverslo AB „Linas Agro“. Taip pat išrinkti devynių skirtingų verslo sektorių geidžiamiausi darbdaviai. Šiemet „Verslo žinios“ geidžiamiausius darbdavius rinko visiškai nauju būdu – nugalėtojai buvo renkami ne remiantis publikos balsais, o įvairiais finansiniais ir bendrovių žinomumo/reputacijos rodikliais.
TV3 – geidžiamiausias paslaugų sektoriaus darbdavys
TV3 televizija, jau keturiolika metų iš eilės išlaikanti žiūrimiausios televizijos titulą, šiemet pripažinta geidžiamiausiu darbdaviu paslaugų sektoriuje. Šiandien vykusioje „Verslo žinių“ organizuojamoje konferencijoje „Personalas 2018“ UAB „All Media Lithuania“ buvo apdovanota kaip geidžiamiausias paslaugų sektoriaus darbdavys.
Paskelbė Lietuvos miestų TOP dešimtuką, kurie sulaukia didžiausio susidomėjimo
Žiniasklaidos dėmesys, skiriamas didiesiems Lietuvos miestams, pasiskirsto daugmaž tolygiai pagal jų dydį ir ekonominį pajėgumą. Tuo tarpu kurortai ir kurortinės vietovės viešojoje erdvėje dėl dėmesio konkuruoja stipriau, neatsižvelgiant į miesto gyventojų skaičių.
Galimybė politikams: rinkimų agitacijos draudimas „Facebooke“ negalioja
LRT radijo laida „60 minučių“, LRT.lt Nors socialiniai tinklai suteikia puikią galimybę politikams pasiekti rinkėjus, įstatymuose apie juos nebuvo pagalvota, neslepia Vyriausiosios rinkimų komisijos (VRK) pirmininko pavaduotoja Laura Matjošaitytė. „[...] socialiniuose tinkluose kol kas nėra jokių ribojimų, nes mes jų negalime sukontroliuoti.
Oficialu: BNS įsigijo estai
Suomių bendrovė ,,Alma Media” naujienų agentūrą BNS ir žiniasklaidos stebėsenos ir tyrimų bendrovę „Mediaskopas“ pardavė bendrovei „Oü Uudisvoog“, kurią valdo Estijos rizikos kapitalo kompanija „Koha Capital Oü“. Bendrovės susitarė sandorio vertės neatskleisti, teigiama „Alma Media“ išplatintame pranešime portale euroinvestor.com.
REKLAMA
REKLAMA
Latvijoje susidomėjimas prekybos tinklais mažėja, Estijoje – auga
Žiniasklaidos stebėsenos ir analizės bendrovė „Mediaskopas“ ištyrė pagrindinių prekybos tinklų Baltijos šalyse 2011-2013 m. pirmųjų pusmečių komunikaciją. Spaudoje, interneto portaluose, radijuje ir televizijoje užfiksuoti 36.765 didžiųjų prekybos tinklų paminėjimai: 14.840 – Lietuvoje, 12.821 – Latvijoje ir 9.644 – Estijoje. Lietuvoje prekybos tinklų komunikacija buvo stabili. Tuo tarpu Latvijoje paminėjimų skaičius krito, o Estijoje žiniasklaidos dėmesys prekybos tinklams tolygiai augo.
Revanšas politinėje šachmatų partijoje
Žaibiškai įsiplieskęs skandalas dėl jau buvusios ūkio ministrės socialdemokratės Birutės Vėsaitės kelionės į Kazachstaną, pasibaigęs ministrės atsistatydinimu, priminė dvejų metų senumo istoriją, kai iš ministro posto buvo priverstas pasitraukti konservatorių deleguotas atstovas Dainius Kreivys.
Pirmasis laikraščio puslapis: dabar ir prieš 10 metų
Nepaisant plačiai paplitusios nuomonės, kad laikraščiai įvykius Lietuvoje piešia tik juoda spalva, iš tiesų kas dešimta pirmajame puslapyje pasirodžiusi naujiena yra teigiama, o kas trečia – neutrali, rodo 2003-2012 m. pirmojo puslapio tyrimas.
Bendra tendencija taip pat nėra bloga: dešimtmečio bėgyje neutralių ir teigiamų žinių srautas augo, neigiamų – mažėjo, o šių metų pradžioje neutralios ir teigiamos žinios jau sudarė daugiau nei pusę visų naujienų pirmajame laikraščio puslapyje.
Populiarėja TV projektų aptarimas socialinėje žiniasklaidoje
TV projektų populiarumo vertinimas visuomet sukelia daug diskusijų. Socialinė žiniasklaida – puiki vieta diskusijoms apie TV projektus. UAB „Mediaskopas“ atliktas socmedijos tyrimas bei palyginimas su tradicine žiniasklaida atskleidė, jog žmonės virtualioje erdvėje diskutuoja ne tik apie tuos projektus, kurie buvo labiausiai viešinti tradicinėje žiniasklaidoje ar puikavosi reitingų viršūnėje.
Lietuvos šeimos nuo šiol turės specializuotą informacijos portalą
Šiandien startavo pirmasis Lietuvoje specializuotas informacijos portalas šeimoms.
Šiame interneto portale šeimos galės rasti visą joms aktualią informaciją – pradedant teisės aktais, psichologo patarimais ir baigiant šeimos ekonomikos skyriumi bei pramogomis. Idėja sukurti tokį portalą kilo dėl būtiniausių žinių šeimoms vienoje vietoje stokos tiek spausdintose, tiek elektroninėse šalies informacijos priemonėse.
Rugpjūtį pertvarkys naujienų agentūros BNS Lietuvos biuro struktūrą
Nuo rugpjūčio 1 dienos bus keičiama naujienų agentūros BNS Lietuvos biuro struktūra, įsteigiant vyriausiojo redaktoriaus postą ir sujungiant jį su administracijos vadovo pareigomis.
Agentūros vyriausiuoju redaktoriumi ir administracijos vadovu taps Artūras Račas, šiuo metu vadovaujantis BNS Lietuvos biuro verslo naujienų skyriui.