lauko reklama
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „lauko reklama“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „lauko reklama“.
„2go“ lauko ekranų tinklas pristato naują lauko ekraną Vilniuje
Intensyvaus eismo gatvė, populiarus prekybos ir laisvalaikio centras, reklamos medija, matoma dideliam srautui vartotojų ir aukščiausios kokybės vaizdas – tai, ko reikia išsiskiriančiai reklamai mieste. Modernus lauko ekranas „Vilnius Outlet“ – naujausias „2go“ lauko ekranų tinklo papildymas, sudarantis optimalias sąlygas efektyviai reklamos kampanijai.
„2go“ lauko ekranų tinklas Vilniuje: moderni ir matoma reklama sostinės erdvėse
65 proc. vartotojų, išvydusių reklamą lauko ekranuose, imasi kokių nors veiksmų – apsilanko parduotuvėje, ieško daugiau informacijos internete ar socialiniuose tinkluose, rodo agentūros „Nielsen“ tyrimai. Siekiant atkreipti dėmesį, šiandien reikia veiksmingų sprendimų. Lauko ekranai suteikia galimybę pasiekti didelę auditoriją, užtikrindami efektyvią reklamos žinutės sklaidą ir, be abejonės, įsimintiną vizualinę patirtį vartotojui.
Matomos reklamos kampanijos kūrimas lauko ir vidaus ekranuose su OWEXX
Vieninga ir dinamiška reklamos kampanija ekranuose už namų ribų (angl. digital out-of-home advertising), sukuria matomos, ryškios ir prekės ženklo atpažįstamumą kuriančios reklamos galimybes. Lauko ekranai miestų gatvėse ir sankryžose, vidaus ekranai vandens parke, prekybos centruose, medicinos įstaigose, viešojo transporto priemonių viduje ir kt. sudaro sąlygas didelę auditoriją pasiekiančiai reklamai. O tai ypač svarbu intensyviu šventiniu laikotarpiu.
Laikas būti matomam su „2go“: kaip patraukti vartotojų dėmesį intensyviu (prieš)šventiniu laikotarpiu?
Ryškios ir kūrybiškos reklamos kampanijos, akcijos ir nuolaidos, apeliavimas į auditorijos emocijas ir siekis sukurti šventinę atmosferą bei ryšį su vartotoju – (prieš)šventinis laikotarpis reklamos rinkoje yra galimybė skatinti ne tik pardavimus, tačiau ir ilgalaikį lojalumą prekės ženklui.
Reklama lauko ekranuose su OWEXX: paveiki žinutė, kokybė ir specialūs pasiūlymai
Vienas intensyviausių laikotarpių pardavimų ir, žinoma, reklamos rinkoje jau įsibėgėja. Kalėdinių reklamos kampanijų maratonas, šventiniai pasiūlymai ir siekis patraukti vartotojų dėmesį. Matoma, dėmesį atkreipianti reklama šiuo periodu – būtina, o OWEXX lauko ekranų tinklas šiuo laikotarpiu siūlo ir specialias kainas reklamos transliacijoms.
„2go“ lauko ekranai su saulės baterijomis: gamtai draugiška reklama didmiesčiuose
Kaip užmegzti ryšį su vartotoju? Tai klausimas, kylantis kiekvienam, siekiančiam sėkmingos ir efektyvios reklamos, kuri pasiektų norimus rezultatus. Šiandien vartotojams svarbu ne tik prekės ar paslaugos kokybė, tačiau ir įmonės įvaizdis bei komunikuojamos vertybės. Ypač tai aktualu Z ir Y kartoms – įmonėms, kurios aiškiai komunikuoja savo tikslus ir vertybes bei atkreipia dėmesį į tai, kas svarbu šių kartų vartotojams, pavyksta užmegzti ryšį su potencialiais klientais, skatinti jų lojalumą.
Reklamos apimtys Lietuvoje toliau auga
Reklamos apimtys Lietuvoje sausį-vasarį, palyginti su tuo pat laiku pernai, augo 3,1 procento. Labiausiai augo lauko video, kiek mažiau - radijo ir televizijos reklamos apimtys, skelbia tyrimų bendrovė „TNS LT“. „Žvelgiant į reklamos užsakovus, daugiausiai, beveik septynis kartus, reklamos išlaidas didino organizacija „Gelbėkit vaikus“. Šešis kartus daugiau nei per tą patį praėjusių metų laikotarpį lėšų reklamai šiemet skyrė „Coca-Cola“ ir „Nestle“ kompanijos.
Reklamos rinka Lietuvoje vis daugiau užsidirba
Rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovės TNS LT atlikta 2015 m. reklamos monitoringo analizė parodė, kad praėjusiais metais reklamos rinka augo 2 proc. ir siekė 101,1 mln. eurų. Vienam Lietuvos gyventojui tenkantis reklamos žiniasklaidoje išlaidų kiekis sudarė 34,6 eurus. Šiemet reklamos rinkai prognozuojamas 5 proc. augimas. Didžiausi augimo tempai pernai buvo užfiksuoti kino ir interneto reklamoje. Investicijos šiuose reklamos kanaluose augo 30 proc. ir 15 proc.
Pradedama darbų registracija į dešimtąjį „Adrenaliną“
Gegužės 1 dieną Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacija (KOMAA) pradeda darbų registraciją į vienintelį lietuviškos reklamos festivalį „Adrenalinas“.
KOMAA valdybos pirmininko Gintaro Šepučio teigimu, šių metų reklamos festivalyje „Adrenalinas“ tikimasi sulaukti rekordinio skaičiaus lietuviškos reklamos darbų. „Pastarųjų trejų metų tendencija – sumažėjusios išlaidos reklamos gamybai.
„JCDecaux Lietuva“ pelnė prestižinį apdovanojimą
Lauko reklamos bendrovė „JCDecaux Lietuva“ Vokietijos sostinėje Berlyne vykusiame tarptautiniame lauko reklamos sprendimų konkurse „JCDecaux Corporate Awards“ laimėjo antrąją vietą. Lietuviams pavyko aplenkti lauko reklamos ekspertus iš tokių šalių kaip Vokietija, Japonija, Australija ir JAV.
Tradiciniame, kas dvejus metus vykstančiame konkurse antrąją vietą „JCDecaux Lietuva“ pelnė pačioje prestižiškiausioje kategorijoje – projekto kūrybingumo.
REKLAMA
REKLAMA
Reklaminiai stendai pribloškė net ir visko mačiusį specialistą
Vyriausiasis miesto dizaineris, kartu su policija surengęs reidą reklamoms patikrinti, dar ilgai negalėjo atsipeikėti: Panevėžyje regėti vaizdai pribloškė net ir visko mačiusį specialistą.
„Tokių vaizdelių prisižiūrėjome...“ – po reido atvirai baisėjosi Panevėžio miesto savivaldybės Architektūros ir urbanistikos skyriaus dizaineris Romualdas Lukšas.
Tikrintojų nepradžiugino
Jo manymu, rezultatai blogi, situacija prastesnė nei buvo prieš metus.
Pigesnė lauko reklama Kaune – nauda verslui ir pačiam miestui
Kaune planuojama sumažinti rinkliavą už išorinės reklamos leidimus, bet už tai įmonės turės reklamuoti mieste vyksiančius renginius.
Atsižvelgdama į Lietuvos lauko reklamos agentūrų asociacijos (LLRAA) prašymą Kauno miesto savivaldybės tarybos kolegija pavedė Teisės departamentui parengti tarybos sprendimo projektą, kuriuo būtų sumažinta rinkliava už išorinės reklamos leidimų išdavimą. Mainais reklamos organizatoriai padirbės populiarindami pačius svarbiausius Kauno renginius.
Už reklamas į sostinės biudžetą nesumokėta ketvirtis milijono litų mokesčių
Per šių metų pusmetį į Vilniaus miesto biudžetą už reklamas nesumokėta 235 tūkst. 809 litai vietinės rinkliavos mokesčių. Artimiausiais mėnesiais ketinama griežčiau kontroliuoti, kaip besireklamuojantieji laikosi taisyklių.
"Labiausiai piktina "gudručiai", kuriems atrodo, kad nustatytos taisyklės - ne jiems, kad jie gali jas "apeiti", gali nusižengti, ir niekas jų nenubaus. Per tokius asmenis nesurenkame mokesčių, negalime atsiskaityti su darbuotojais, taip ir sukasi uždaras ratas.
Kaune pratęstas sumažintos rinkliavos už lauko reklamą taikymas
Kauno savivaldybės taryba ketvirtadienį, gegužės 20-ąją, pritarė vietinės rinkliavos sumažinimui už leidimo įrengti išorinę reklamą savivaldybės teritorijoje išdavimą, praneša Kauno miesto savivaldybės Tarybos sekretoriatas. Lengvatos galiojimo terminas buvo pratęstas nuo 2010 m. liepos 1 dienos iki 2010 metų gruodžio 31 dienos 30 procentų.
Inspired.lt: reklama – ar karjera moteris paverčia blogomis mamomis?
Iš kart po Naujųjų metų, sausio 4 dieną Londoną užplūdo netradicinė lauko reklamos banga: įvairiuose lauko reklamos formatuose pasirodė klausimas – „Karjera moteris paverčia blogomis mamomis, taip?“
Kampanijos sąmata siekė 1,25 milijono svarų sterlingų.