Jolanta Navickaitė
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „Jolanta Navickaitė“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „Jolanta Navickaitė“.
Nuotolinis mokymas niekur nedings: teigia, kad jis taps išsigelbėjimu daugeliui mokyklų
Sunkiai metai iš metų bandomai spręsti mažų Lietuvos mokyklų problemai išsigelbėjimo planą gali pametėti Covid-19 pandemija. Tiksliau, pandemijos metu įvaldytas nuotolinis mokymas. Kad bent iš dalies internetu vykdomos pamokos išgelbėtų mokyklas, kur per mažai moksleivių ar trūksta specialistų, pritaria ir mokyklų steigėjai, ir jų vadovai.
Pandemija visiems laikams pakeitė Lietuvos mokyklas: po Covid-19 į klases negrįš įprasti dalykai
Covid-19 pandemija ilgam pakeitė daugelio gyvenimą. Tačiau ryškiausias ir, panašu, negrįžtamas pokytis matomas švietimo sistemoje. Mokyklų vadovai, pedagogai ir Švietimo, mokslo ir sporto ministerija kaip susitarę kartoja, kad net pandemiją seniai palikus užmarštyje, mokyklos bus visiškai kitokios. Moksleiviams gali tekti atsisveikinti su popieriniais vadovėliais ir pratybomis bei pamiršti apie galimybę neiti į mokyklą, kai lauke per šalta arba per karšta.
Paaiškino, kada moksleiviai ir mokytojai pamokose turėtų dėvėti apsaugines kaukes
Moksleiviai ir mokytojai pamokų metų neprivalės dėvėti nosį ir burną dengiančių apsaugos priemonių, jeigu pamokose pavyks išlaikyti saugų atstumą. Tačiau, jeigu mokykloje nepavyksta išlaikyti saugaus atstumo tarp mokinių, mokytojų ir kitų darbuotojų, rekomenduojama dėvėti kaukes.
Švietimo, mokslo ir sporto ministerijos Bendrojo ugdymo departamento direktorė Jolanta Navickaitė teigė, kad daug tėvų teiraujasi, ar jų atžalos nuo naujųjų mokslo metų pamokose privalės dėvėti apsaugines kaukes.
Tėvai daro didžiausią įtaką vaiko, kaip lyderio, ugdymui
Švietimo ir mokslo ministerijoje buvo pristatytos trys projekto „Lyderių laikas 2“ išleistos trumpos švietimo politikos analizės: „Lyderystės kompetencija: Kam? Kodėl? Kaip?“, „Švietimo konsultavimas: fikcija ar tikrovė?“ bei „Kiek lyderystės surasta Lietuvos mokyklose?“.
Lyderystė lemia daugelio mokyklos sričių sėkmę
„Šiais laikais mokyklų lyderystė labiau nei bet kada paremta informacija ir įrodymais, labiau sutelkta į bendradarbiavimą, intensyvi, įvairiapusė, grindžiama atsakomybe ir teik...