italdesign
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „italdesign“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „italdesign“.
Giorgetto Giugiaro ir jo sūnaus žygdarbis – „BMW Nazca M12“
1991 metų kovas. Rytinėje senojo žemyno dalyje gyvenantys europiečiai džiaugėsi ir nerimavo. Kai kuriems, vis dar, nebuvo praėjusi euforija, kurią sukėlė išsivadavimas iš Sovietų Sąjungos pančių, o apie ateitį pradėję galvoti piliečiai ir tuometinių valstybių vadovai ieškojo atsakymų į visiems rūpimą klausimą – kas toliau?
Tuo tarpu neutraliausioje Europos vietoje, Ženevoje, 1991 metų kovą vykusioje tarptautinės automobilių parodos lankytojai dairėsi į modelius, kuriuos jie galės įsigyt...
„Asso Di Picche“: „ItalDesign“ ir „Audi“ bendradarbiavimo vaisius
Ar galite įsivaizduoti laikotarpį, kuriame automobilių gamintojai buvo pamišę dėl sportiškų modelių? Tų, kurie kaitiną kraują, priverčia bendraminčius iškelti nykštį į viršų, o Jūsų simpatija nuolatos demonstruotų dėmesį.
Aštuntas bei devintas dešimtmetis buvo įdomus dėl daugybės priežasčių. Būtent per šiuos du dešimtmečius gamintojai pademonstravo milžinišką technologinę pažangą, kuri puikiai matydavosi važiavimo savybių, variklių efektyvumo, dinamikos bei komforto lygio kategorijose.
„Alfa Romeo Scighera“ : Superautomobilis - eksperimentas
„Alfa Romeo“ yra viena iš tų kompanijų, kuris labai dažnai mėgsta koncepcinius modelius su minimaliais pakeitimais perkelti į serijinę gamybą. Puikus to pavyzdys buvo „Alfa Romeo Brera“ konceptas, kuris per rekordiškai trumpą laiko tarpą ir su minimaliais pokyčiais pakliuvo į serijinę gamybą.
„BMW Asso Di Quadri“: Bavariškas „Scirocco“
„Asso Di Picche“ – projektas apie kurį Jums pasakojome prieš kurį laiką. Dabar atėjo metas susipažinti su „Asso Di Quadri“. Dar vienu Giorgetto Giugiaro projektu, kuris buvo sukurtas turint tokį patį tikslą – pradėti serijinę kompaktiško kupė gamybą. „Asso Di Picche“ ir „Asso Di Quadri“ buvo sukurti to paties automobilių dizainerio, praktiškai tuo pačiu laikotarpiu. Skirtumas tik tas, jog „Asso Di Picche“ buvo skirtas „Audi“, o „Asso Di Quadri“ projekto brėžiniai buvo išsiųsti į BMW būstinę.
„Italdesign Capsula“: Automobilis visiems gyvenimo atvejams
Automobilių gamintojai iki šiol neturi vieningos nuomonės kas yra funkcionalus automobilis. Ar tai universalas? Ar tai padidinto pravažumo hečbekas? O galbūt – vienatūris?
Garsusis automobilių dizaineris ir inžinierius, Giorgetto Giugiaro, turėdamas laisvo laiko užsiimdavo netradicinių ateities automobilių kūrimu. Vietoj to, kad skirtų daugiau dėmesio savo žmonai, vaikams ar kitiems pomėgiams, ne vieną įspūdingą automobilį sukūręs specialistas sugrįždavo prie braižymo lentos ir pradėdavo kurti.
„Italdesign“ dizainerių sukurta „Formula 4“ koncepcija
„Italdesign“ – Italijoje įsikūrusi kompanija, kuri teikia įvairiausias paslaugas automobilių pramonės gigantams.
Šią kompaniją 1968 metais įkūrė garsusis Giorgetto Giugiaro – vienas geriausių automobilių dizainerių. Žmogus, kuris sukūrė „Alfa Romeo Brera“ ir „159“, „BMW M1“, „Audi 80“, „Maserati Bora“, originalaus „Volkswagen Golf“, „Passat“ ir „Scirocco“ automobilių dizainą.
Akivaizdu, jog šiam automobilių dizaineriui netrūksta vaizduotės ir supratimo kaip turi atrodyti gražus ratuotis.
Ženevos automobilių paroda 2018: Ypatingų ir išskirtinių modelių gerbėjams neteks nusivilti
Ženevos automobilių paroda yra skirta ne tik tiems, kas domisi kompaktiškais hečbekais, madingais krosoveriais ar sportiškais sedanais. Ženevos automobilių paroda taip pat yra ta vieta, kurioje galima išvysti ratuočius, kuriems kuo puikiausiai tinka šie apibūdinimai: „Vau“, „Egzotika“ ir pan.
„Alfa Romeo Visconti“ : Itališka „Panamera“
Neseniai naują lapą atvertusi automobilių gamintoja iš Italijos - „Alfa Romeo“, vargu ar norėtų prisiminti projektus, kurie nesugebėjo patekti į serijinę gamybą. Vien dėl didžiulio potencialo, kuris nebuvo išnaudotas.
Kadangi tokių projektų „Alfa Romeo“ turi ne vieną ir ne du, šiandien norime jums papasakoti apie „Alfa Romeo Visconti“ - keturių durų kupė, kuris oficialiai pirmą kartą buvo pristatytas Ženevos automobilių parodoje, vykusioje 2004 metais.
„Bugatti 18/3 Chiron“ : Pirmoji užuomina į greičiausią pasaulio automobilį
„Bugatti Chiron“ vardas daugeliui automanų turėtų būti puikiai žinomas. Lyg perkūnas iš giedro dangaus sugrįžusi „Bugatti“ markė pristatė vieną greičiausių ir pajėgiausių modernių hyperautomobilių, kurie be didelio vargo gali pasiekti didesnį nei 400 km/val. greitį.
„Italdesign Columbus“ : „BMW“ 12 cilindrų motorą turėjęs vienatūris
Sukurti talpų ir praktišką vienatūrį yra pakankamai lengva. Į pagalbą reikia priimti žmogų, kuris turėtų bent keturis vaikus ir leisti jam sukurti idealaus šeimyninio automobilio koncepciją.
Pagrindinė vienatūrių paskirtis - iš taško A į tašką B nuvežti kuo didesnį kiekį žmonių arba daiktų, todėl nenuostabu, jog šio tipo automobilius perka ir tie žmonės, kuriems patinka keliauti po pasaulį.
REKLAMA
REKLAMA
Ženeva 2015 : Kvapą gniaužianti „Italdesign“ koncepcija su 775 arklio galių jėgaine
Itališki automobiliai Ženevos automobilių parodoje mėgstami ir mylimi. „Alfa Romeo“, „Ferrari“, „Maserati“ ir net „Fiat“ stenduose galima išvysti begalybę žmonių. Tačiau užsukus į „Italdesign“ stendą, išvystumėte tik keletą kompanijos atstovų bei vieną ar kitą smalsuolį, kuriam į akį krito naujausias Giorgetto Giugiaro darbas.
Jeigu automobilio išvaizda nėra Jūsų skonio, galbūt Jus sudomins šio koncepcinio automobilio techninės charakteristikos.
„Parcour“ – judėjimas nepaisant kliūčių
„ItalDesign“ išplatino naują reklaminį vaizdo klipą, kuriame įamžintas Ženevos automobilių parodoje debiutavęs „Giugiaro Parcour“ konceptas. Sukurtas kompanijos 45-ečiui pažymėti „Parcour“ yra krosoveris, kurio konstrukcijai įkvėpimo dizaineriai sėmėsi iš parkuro entuziastų, savo judesiais galinčių prisitaikyti prie aplinkos ne tik tiek dėl suteikia reginio, kiek siekdami didžiausio efektyvumo.
BMW M padalinys švenčia 40-etį
2012 m. gegužės mėnuo sportiškiausio BMW M padalinio darbuotojams yra prisiminimų su sentimentais kupinas laikotarpis, kadangi lygiai prieš 40 metų jie pradėjo savo veiklą ir žvelgiant į vokiečių koncerno praeitį sunku būtų nesutikti su tuo, kad visi tie galingiausi, greičiausi ir geriausiai valdomi gamintojo modeliai, padėjo suformuoti markei tokį įvaizdį, koks jis yra dabar.
„Kompanija yra kaip žmogus.
Balsas.lt testas: „Chevrolet Aveo“, arba ko vertas originalumas?
Mes, lietuviai, nesame išsišokėlių, rėksnių, kontraversiškai vertinamų ir radikaliai nusiteikusių asmenybių kraštas, o tokie apibūdinimai kasdieniniame gyvenime apskritai vartojami retai. Visgi netgi mūsuose visuomet atsiranda tokių, kurie nebijo eiti prieš srovę, išsiskirti iš minios, būti nesuprasti. Būdų tai padaryti yra labai daug ir nebūtinai priemonės, kurias išsišokėlis renkasi, turi būti labai brangios ar reikalaujančios daug pastangų.
„Aston Martin“ ir „Zagato“: istorija tęsiasi
Nors Turinas pamažu praranda savo išskirtinį statusą automobilių dizaino srityje, tačiau vis dar yra laikomas „aukštosios mados“ centru. Būtent šiame Italijos mieste ir jo provincijos apylinkėse įsikūrę tokios stambiausiomis nepriklausomomis dizaino studijomis laikomos kompanijos, kaip „Pininfarina“, „Italdesign“ ar „Bertone“ bei kiek mažesnės, tačiau didžiulę patirtį turinčios firmos kaip „Ghia“ ar „Zagato“. Daugelis iš jų savo veiklą pradėjo dar tais laikais, kai kėbulai buvo gaminami pagal sp...