inspired um

Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „inspired um“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „inspired um“.
REKLAMA
Infliacija (nuotr. Shutterstock.com) Infliacija (nuotr. Shutterstock.com)

Tyrimas: lietuviai labai bijo, bet baisiausia ne COVID-19

Net du trečdaliai Lietuvos gyventojų jaučia stiprų nerimą, o didelė dalis likusiųjų tik kiek mažiau susirūpinusi dėl infliacijos, brangstančių degalų, energijos bei šildymo, rodo Inspired UM užsakymu atliktas tyrimas. Palyginimui – dėl COVID-19 ligos stiprų nerimą jaučia tik 37 proc. šalies gyventojų. „Pandemija pasaulyje tęsiasi jau beveik du metus, žmonės apsiprato su ja, mato, kad COVID-19 nebūtinai baigiasi mirtimi, dalis nėra tiesiogiai susidūrę su liga.
2021-11-22

Po „Lidl“ atėjimo į rinką pozicijas susigrąžino tik vienas prekybos tinklas

Žiniasklaidos planavimo ir pirkimo agentūra „Inspired UM“ paskelbė beveik metus trukusio prekybos tinklų tyrimo rezultatus. Unikalia „Share of heart“ (liet. „Širdies dalis“) metodologija pagrįsto tyrimo tikslas buvo išsiaiškinti, kaip gyventojų prekybos tinklų pasirinkimą ir simpatijas paveikė praėjusiais metais į Lietuvą atėjęs „Lidl“. Rezultatai rodo, kad nusistovint mažmeninei rinkai, tik „Maxima“ prekės ženklas sugebėjo susigrąžinti vartotojų simpatijas.
2017-01-31

Įprasta televizija „mirs“ spalį?

Iki analoginės televizijos išjungimo Lietuvoje likus kiek daugiau nei 100 dienų, trečiadienį surengtoje diskusijoje buvo svarstoma, kaip įprastos televizijos „mirtis“  spalį paveiks televizijos turinį ir žiūrovų auditoriją. Pereiti prie skaitmeninės televizijos neskuba Skaičiuojama, kad šiuo metu skaitmenine televizija jau naudojasi 21 proc.  šalies namų ūkių.
2012-07-18

Reklamos rinkos pragiedruliai

Kalbant apie Lietuvos reklamos rinką, specialistų nuomonės išsiskiria – vieni sako, kad ji jau atsigauna, kiti prognozuoja dar vienus sunkius metus. Didins biudžetus Praėjusį mėnesį atlikta Lietuvos marketingo asociacijos (LiMa) narių apklausa rodo, kad kitais metais beveik pusė šalies įmonių penktadaliu ketina didinti rinkodaros biudžetą. „Labiausiai didės interneto reklamos biudžetas, antroje vietoje – netradiciniai komunikacijos būdai, o tradiciniai išliks daugmaž tokio paties lygio.
2010-12-21

Mūšis dėl vartotojų simpatijų keliasi į socialinę žiniasklaidą

Žiniasklaidos planavimo agentūros „Inspired UM“ atliktas tyrimas atskleidė tikrąjį socialinės žiniasklaidos vartojimo Lietuvoje mastą: net 75 proc. visų interneto vartotojų turi susikūrę savo profilį bent viename socialiniame tinkle, o bendravimas virtualioje erdvėje jau pralenkė susitikimus akis į akį.
2010-11-29

„Tele2“ reklamą Lietuvoje planuos „Inspired UM“

Mobiliojo ryšio bendrovė Lietuvoje „Tele2“, planuodama ir pirkdama reklamą žiniasklaidoje, bendradarbiaus su reklamos agentūra „Inspired UM“, asocijuota pasaulinio žiniasklaidos planavimo, pirkimo ir komunikacijos strategijos agentūrų tinklo „Universal McCann“ nare. Bendradarbiavimo sutartį įmonės pasirašė šiandien, ji įsigalioja iš karto. Reklamos žiniasklaidoje planavimo agentūros konkursą „Tele2“ paskelbė pavasarį.
2010-01-19

„Universal McCann“ tinklui Lietuvoje atstovaus „Inspired UM“

Pasauliniam žiniasklaidos planavimo, pirkimo ir komunikacijos strategijos agentūrų tinklui „Universal McCann“ Lietuvoje nuo lapkričio mėnesio atstovauja agentūra „Inspired Communications“, tapusi „Inspired UM“. Agentūra veikia ir Latvijos bei Estijos rinkose. „Mūsų naujieji partneriai „Inspired Communications“ buvo pasirinkti dėl savo apyvartos, plačios klientų bazės, puikių pasirodymų konkursuose ir išskirtinės vadybos šalyse, kuriose dirba.
2009-11-12
Į viršų