informacinė kampanija
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „informacinė kampanija“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „informacinė kampanija“.
Pusė lietuvių nežino, ką daryti ekstremalioje situacijoje: Bilotaitė perspėja apie pasirengimą įvairiems scenarijams
Antradienį Vidaus reikalų ministerijos (VRM) iniciatyva pristatyta informacinė kampanija apie gyventojų ir valstybės institucijų pasirengimą galimai branduolinei avarijai, karinėms grėsmėms bei kitoms nelaimėms.
Pagrindinis plataus masto informacinės kampanijos „Esame komanda – turime planą“ tikslas – didinti gyventojų informuotumą civilinės saugos srityje, gerinti gyventojų pasirengimą galimoms grėsmėms, skatinti savisaugos kultūros augimą.
70 procentų lietuvių sako esą gerai informuoti apie eurą
Vienas svarbiausių uždavinių įvedant eurą – informuoti visuomenę. Natūralu, kad, ruošiantis priimti bendrąją Europos valiutą, Lietuvos gyventojams kyla įvairių klausimų, abejonių ir baimių. Todėl Finansų ministerija dar liepą ėmėsi koordinuoti informacinę kampaniją, kuri turėjo aprėpti visus Lietuvos gyventojus. Euro informacinė kampanija – jau matyti rezultatai Šiuo tikslu buvo rengiami seminarai ir mokymai gyventojams, verslo atstovams, pažeidžiamoms grupėms, jaunimui.
Kovai su cigarečių kontrabanda – nacionalinė informacinė kampanija
Lietuvoje cigarečių kontrabandos mastui išliekant antru didžiausiu Europoje ir vyriausybei užsibrėžus tikslą sustabdyti nelegalią prekybą tabako gaminiais, valstybė ir verslas pradėjo nacionalinę informacinę kampaniją, kurios tikslas – mažinti visuomenės toleranciją šešėlinei ekonomikai bei kontrabandinėms cigaretėms.
Tūkstančiai šeimų kitąmet vakaros prie tamsių TV ekranų, įspėja ekspertai
Galimybes kitąmet atsisakyti analoginės televizijos ir sklandžiai pereiti prie skaitmeninės kanalų transliacijos lems ne tik efektyvi komunikacija ar priedėlių subsidijos, bet ir žmonių sąmoningumas bei savalaikis rūpestis savo TV įranga, teigia ekspertai.
Tyrimai rodo, kad maždaug pusė kitąmet skaitmenine televizija pradėsiančių naudotis šeimų dėl finansinių motyvų ir technologinių žinių trūkumo ketina laukti iki paskutinių dienų.