I. Navickaitė
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „I. Navickaitė“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „I. Navickaitė“.
Išpardavimų savaitgaliai baigėsi: kas uždirbo daugiau?
Didieji prekybos centrai „Atropolis“ ir „Ozas“ praėjusį mėnesį buvo tapę vartotojiškumo mekomis. Tūkstančiai pirkėjų plūdo įsigyti įvairių prekių paskatinti šūkių „Jamam“ ir „pirkinių maratonas“, tačiau tai ne tik šūkiai, tai didžiausi prekių išpardavimai Lietuvoje prilyginami užsienyje pykstančiu „Black Friday“. tv3.lt domisi, kiek šių dviejų prekybos centrų organizuoti išpardavimų: Akropolio „Jamam“ ir Ozo „Pirkinių maratonas“ papildė prekybininkų kišenes.
„Ozo“ nuomininkų pardavimai išaugo 17 proc.
Prekybos ir pramogų centro „Ozas“ nuomininkų apyvarta š.m. sausį – birželį augo 17 proc., pirkėjų skaičius – 9 proc. Be penkių naujų per pirmąjį š.m. pusmetį „Oze“ įsikūrusių nuomininkų, dar penki persikėlė į naujas patalpas, trys – atsinaujino, tarp jų – ir prekybos plotą iki 3300 kv. m padidinusi didžiausia Baltijos šalyse tapusi parduotuvė „Peek & Cloppenburg“. Šiuos pasikeitimus įtakojo ir „Ozo“ jau vykdomas pasiruošimas „H&M“ parduotuvės atidarymui 2014-aisiais.
Savaitgalį apsipirkti į Vilnių atvyks tūkstančiai baltarusių
Gegužės 10–12 dienomis prekybos ir pramogų centre OZAS vykstantis pirkinių maratonas pritrauks apie tūkstančius baltarusių. „Vilniaus viešbučiuose ženkliai padidėjo rezervacijų kiekis, išpirkti bilietai į traukinius ir autobusus, vykstančius į Vilnių, pasienyje nusidriekė didžiulės eilės. Tai rodo milžinišką susidomėjimą mūsų nuolaidų akcija, kurią kaimyninėje šalyje pradėjome reklamuoti dar balandžio mėnesį“, - sako prekybos ir pramogų centro OZAS vadovė Inga Navickaitė.
PPC „Ozas“ vadovė: treji metai parodė, kad projektas sėkmingas
Prekybos ir pramogų centras „Ozas“, atsidaręs pačiame sunkmečio įkarštyje – 2009 metų rudenį, ne tik sėkmingai įveikė krizės sukeltus padarinius, bet ir per trejus metus įsitvirtino tarp lyderių Lietuvos prekybos centrų sektoriuje.
„Švęsdami trejų metų gimtadienį, galime konstatuoti, kad šis projektas yra sėkmingas ir turi puikias perspektyvas tapti lyderiu. Pastaruoju metu tiek apyvartų, tiek lankytojų prasme augame daugiau nei pagrindiniai konkurentai.