gemius audience
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „gemius audience“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „gemius audience“.
Skaitomiausias naujienų portalas Lietuvoje Nr. 2 – tv3.lt
Naujienų portalas tv3.lt lapkričio mėnesį buvo antras skaitomiausias Lietuvoje pagal svarbiausią skaitomumo rodiklį – vienos dienos vidutinį realių vartotojų skaičių.
Kiekvieną lapkričio dieną tv3.lt sulaukė daugiau nei 420 tūkst. realių vartotojų (angl. real users), rodo naujausi viešai skelbiami „Gemius Audience“ duomenys.
„Daugiausia skaitytojų šį mėnesį sulaukė portalo verslo rubrika. Ji tapo skaitomiausia verslo rubrika tarp visų šalies portalų pagal bendrą skaitytojų auditoriją.
Rekordinis portalo tv3.lt rugsėjis ir gyventojų dėmesys krepšinio transliacijoms
Naujienų portalas tv3.lt rugsėjo mėnesį buvo antras skaitomiausias Lietuvoje. Daugelį kitų portalų jis lenkė ne tik pagal pagrindinį kriterijų – vienos dienos auditoriją, bet ir pagal viso mėnesio skaitytojų skaičių, taip pat jų naršymui praleistą laiką.
Kiekvieną rugsėjo dieną tv3.lt sulaukė vidutiniškai po 433 tūkst. realių vartotojų (angl. real users), rodo naujausi viešai skelbiami „Gemius Audience“ duomenys.
Rugpjūtį – išaugęs lietuvių dėmesys krepšiniui: gyventojai renkasi tv3.lt portalą
Rugpjūčio mėnesį naujienų portalas tv3.lt ir toliau išliko antru skaitomiausiu šalyje. Tai jau 17-as mėnuo iš eilės, kai portalas neužleidžia antros pozicijos tarp skaitomiausių naujienų portalų Lietuvoje.
O tam nemažai įtakos turėjo ir tiesioginės krepšinio transliacijos portale.
Kiekvieną rugpjūčio dieną tv3.lt sulaukė vidutiniškai po 432 tūkst. realių vartotojų (angl. real users), rodo naujausi viešai skelbiami „Gemius Audience“ duomenys.
Antro skaitomiausio portalo tv3.lt skaitytojų skaičius išaugo dar ketvirtadaliu – pasiektas naujas rekordas
Portalas tv3.lt šių metų rugsėjį pasiekė naują skaitomumo rekordą. Jo skaitytojų auditorija dar labiau išaugo, nors bendras interneto ir kitų portalų vartotojų skaičius Lietuvoje kiek sumažėjo.
Šį rugsėjį interneto vidutinis vienos dienos realių vartotojų (angl. real users) skaičius Lietuvoje siekė 1,349 mln. Tai yra 161 tūkst., arba 10,7 proc. mažiau nei praėjusių metų rugsėjį, rodo naujausi „Gemius Audience“ rinkos tyrimų duomenys.
Portalas Ekonomika.lt ūgtelėjo penktadaliu
Spalio mėnesį portalas Ekonomika.lt buvo tarp sparčiausiai augančių Lietuvos naujienų portalų. „Gemius Audience“ duomenimis, praėjusį mėnesį Ekonomika.lt aplankė beveik 140 tūkst. unikalių vartotojų – tai 19,8 proc. daugiau nei rugsėjo mėnesį (beveik 116 tūkst.). „Gemius Audience“ sudaromame portalų reitinge Ekonomika.lt užėmė 46 vietą ir patenka į skaitomiausių Lietuvos naujienų portalų dešimtuką. Spalio mėnesį Ekonomika.lt pasiekė 7,48 proc. Lietuvos interneto vartotojų – 1,2 proc.
Balsas.lt lankomumas rugsėjį – rekordinis
Rinkos tyrimų bendrovės „Gemius Audience“ duomenimis, 2013 m. rugsėjo mėnesį tarp pirmaujančių šalyje naujienų portalų balsas.lt užėmė tvirtą ketvirtą vietą. Ketvirtas pagal populiarumą naujienų portalas balsas.lt rugsėjį sulaukė 670 tūkst. 724 lankytojų ir po vasaros sezono, kai žmonės internete praleidžia mažiau laiko, susigrąžino pavasarį buvusius rodiklius. Populiariausios balsas.lt rubrikos išliko pramogų ir aktualijų skiltys.
„Balsas.lt“ – daugiausiai balandžio mėnesį augęs naujienų portalas Lietuvoje
Rinkos tyrimų bendrovės „Gemius Audience“ duomenimis, balandžio mėnesį tarp pirmaujančių šalyje naujienų portalų, balsas.lt lankomumas augo daugiausia. Skaitytojų skaičiui išaugus 9,09 proc., ketvirtas pagal populiarumą naujienų portalas balsas.lt sulaukė daugiau kaip 630,6 tūkst. lankytojų. Per kovo mėnesį balsas.lt puslapį aplankė kiek daugiau nei 578 tūkst. skaitytojų. Pirmojoje vietoje esančio portalo delfi.lt lankytojų skaičius balandį paaugo 4,11 proc, antrą vietą užimančio 15min.
Balsas.lt – antras pagal lankomumą portalas Lietuvoje
Baigiantis 2011 metams, vėl suskaičiuoti lankytojų srautai ir paskelbti gruodžio mėnesio populiariausi Lietuvos naujienų portalai. Rinkos tyrimų bendrovės „Gemius Audience“ duomenimis, 2011 m. gruodį populiariausių šalies interneto portalų sąraše didelių pokyčių neįvyko. Pirmąsias dvi vietas, kaip ir praėjusį mėnesį, užėmė Delfi.lt ir Balsas.lt. Jie per gruodžio mėnesį surinko atitinkamai 58,2 proc. ir 45,7 proc. mėnesio Lietuvos interneto naudotojų auditorijos.
Spalį portalą Balsas.
Tyrimas: trečdalis interneto svetainių neturi registruoto prekės ženklo
Daugiau nei trečdalis lankomiausių Lietuvos interneto svetainių savininkų nėra registravę to paties pavadinimo prekės ženklo. Teisininkai teigia, kad tai gali lemti ne tik subjektyvios, bet ir objektyvios priežastys: prekės ženklui, priešingai nei domenui, yra taikomas išskirtinumo ir skiriamojo požymio reikalavimas, todėl dažnai svetainės vardui tapatus prekių ženklas tiesiog negali būti registruojamas.
„Balsas.lt“ – antras lankomiausias portalas Lietuvoje
Rinkos tyrimų bendrovės „Gemius Audience“ duomenimis, lapkritį populiariausių šalies interneto portalų sąraše didelių pokyčių neįvyko. Pirmąsias dvi vietas, kaip ir praėjusį mėnesį, užėmė „delfi.lt“ ir „balsas.lt“. Jie per lapkričio mėnesį surinko atitinkamai 54.2 proc. ir 42.7 proc. mėnesio Lietuvos interneto naudotojų auditorijos.
Spalį „balsas.lt“ aplankė daugiau kaip 819 tūkst. unikalių lankytojų, o lapkritį – daugiau kaip 840 tūkst., tad augant skaitytojų skaičiui „balsas.
REKLAMA
REKLAMA
„Balsas.lt“ – vis dar antras lankomiausias portalas Lietuvoje
Rinkos tyrimų bendrovės „Gemius Audience“ duomenimis, rugsėjį populiariausių šalies naujienų portalų trejetuke į antrą vietą pakilęs „Balsas.lt“ išlaikė savo poziciją ir spalį.
Pirmoje vietoje išlieka portalas „delfi.lt“, trečias – „15min.lt“. Trys lankomiausi portalai Lietuvoje per spalio mėnesį atitinkamai pasiekė 52,59 proc., 41,61 proc. ir 40,92 proc. mėnesio Lietuvos interneto naudotojų auditorijos.
Naujienų portalą „balsas.lt“ spalį aplankė daugiau kaip 818 tūkst.
„Balsas.lt“ aplenkė „Lrytas.lt“ ir tapo antru lankomiausiu naujienų portalu Lietuvoje
Rinkos tyrimų bendrovės „Gemius Audience“ duomenimis, rugpjūtį populiariausių šalies naujienų portalų trejetuke įvyko esminių pokyčių. Pirmąsias tris vietas pasidalijo naujienų portalai „delfi.lt“, „balsas.lt“ ir „Lrytas.lt“. Jie per rugpjūčio mėnesį atitinkamai pasiekė 53,28 proc., 39,62 proc. ir 38,98 proc. mėnesio Lietuvos interneto naudotojų auditorijos.
Naujienų portalas „balsas.
„Balsas.lt“ išlaiko poziciją lankomiausių Lietuvos portalų trejete
Pagal rinkos tyrimų bendrovės „Gemius Audience“ duomenis, liepą, kaip ir birželį, populiariausių šalies interneto svetainų trejetukas išliko nepakitęs. Pirmąsias tris vietas pasidalijo naujienų portalai „delfi.lt“, „Lrytas.lt“ ir „balsas.lt“. Jie per birželio mėnesį atitinkamai pasiekė 53,40 proc., 39,97 proc. ir 38,64 proc. mėnesio Lietuvos interneto naudotojų auditorijos.
Naujienų portalas „balsas.
Lankomiausių Lietuvos portalų reitinge – vėl pokyčiai
Pagal rinkos tyrimų bendrovės „Gemius Audience“ duomenis, birželį populiariausių šalies interneto svetainų TOP'e vėl užfiksuotos permainos. Pirmąsias tris vietas pasidalijo naujienų portalai „delfi.lt“, „Lrytas.lt“ ir „balsas.lt“. Jie per birželio mėnesį atitinkamai pasiekė 52,37 proc., 38,98 proc. ir 37,56 proc. mėnesio Lietuvos interneto naudotojų auditorijos.
Naujienų portalas „balsas.lt“ tvirtai išlaikė savo trečiąją poziciją ir lipa konkurentams ant kulnų, o štai naujienų portalai „15min.
Lankomiausi Lietuvos portalai kovą
Kovą, kaip ir praėjusį mėnesį, lyderės poziciją tvirtai išlaiko didžiausia lietuviškų interneto portalų grupė „Epasas.lt“. Tai rodo rinkos tyrimų bendrovės „Gemius Audience“ duomenys.
Balsas.lt – tarp penkių lankomiausių
Per mėnesį „Epasas.lt“ portalai pasiekė per 1,251 mln. unikalių Lietuvos interneto naudotojų ir beveik 0,5 proc. padidino pasiekiamą interneto auditoriją. Vasarį ji siekė 63,24 proc., o kovą atitinkamai paaugo iki 63,73 proc.
Kovą balsas.
„Epasas.lt“ portalų grupė vasarį pirmavo
Rinkos tyrimų bendrovės „Gemius Audience“ duomenimis, didžiausia lietuviškų interneto portalų grupė „Epasas.lt“ vasarį ir toliau išlaikė lyderės pozicijas.
Lyderių trejetukas nepakito
Per mėnesį grupės portalai pasiekė per 1,239 mln. unikalių Lietuvos interneto naudotojų. Tai sudarė 63,24 proc. visos Lietuvos interneto auditorijos per mėnesį.
Lyderiaujančių naujienų portalų trejetuke tvirtai pozicijas išlaikė tie patys naujienų portalai – delfi.lt, lrytas.lt ir balsas.lt.
Lankomiausi Lietuvos portalai gruodį
Rinkos tyrimų bendrovės „Gemius Audience“ duomenimis, didžiausia lietuviškų interneto portalų grupė „Epasas.lt“ gruodį ir toliau išlaikė lyderės poziciją.
Trejetukas nepakito
Per mėnesį grupės portalai pasiekė per 1,238 mln. unikalių Lietuvos interneto naudotojų. Tai sudarė 62,01 proc. visos Lietuvos interneto auditorijos per mėnesį.
Gruodį lyderiaujančių naujienų portalų trejetukas nepakito: pirmąsias vietas dalijasi naujienų portalai delfi.lt, lrytas.lt ir balsas.lt.
Lankomiausi Lietuvos portalai spalį
Rinkos tyrimų bendrovės „Gemius Audience“ duomenimis, didžiausia lietuviškų interneto portalų grupė „Epasas.lt“ spalį ir toliau išlaikė lyderės poziciją. Per mėnesį grupės portalai pasiekė daugiau nei 1,186 mln. unikalių Lietuvos interneto vartotojų. Tai sudarė 61,47 proc. visos Lietuvos interneto vartotojų auditorijos per mėnesį.
Spalį lankomiausi naujienų portalai pirmajame trejetuke išliko tie patys: pirmąsias vietas toliau dalijasi naujienų portalai delfi.lt, lrytas.lt ir balsas.lt.
Lankomiausi Lietuvos portalai gruodį
Rinkos tyrimų bendrovė „Gemius Audience“ paskelbė, kurios Lietuvos interneto svetainės buvo lankomiausios gruodį.
Šventiniu laikotarpiu žmonės praleidžia mažiau laiko naršydami internete, tad daugumos portalų lankomumas gruodį, palyginti su lapkričiu, šiek tiek nukrito. Vis dėlto lyderiai liko tie patys: didžiausia lietuviškų interneto svetainių grupė „Epasas.lt“, gruodįpasiekusi 62,74 proc. Lietuvos interneto auditorijos, bei portalai delfi.lt ir one.
Lankomiausi Lietuvos portalai lapkritį
Rinkos tyrimų bendrovė Gemius Audience paskelbė, kurie Lietuvos interneto portalai lapkritį buvo lankomiausi. Lyderių gretose didelių pokyčių nebuvo. Didžiausia lietuviškų interneto portalų grupė Epasas.lt, jungianti 25 interneto svetaines, lapkritį pasiekė 64,08 proc. Lietuvos interneto auditorijos (1 proc. daugiau negu šių metų spalį). Artimiausi konkurentai Delfi.lt ir One.lt lapkritį pasiekė atitinkamai 58,95 proc. ir 49,08 proc. Lietuvos interneto auditorijos.