dragas
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „dragas“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „dragas“.
Drago lenktynių organizatorius – „Tuos sportinius automobilius galima jausti iš tolo“
Ketvirtojoje tinklalaidės „PitStop“ dalyje studijoje lankėsi dar vienos autosportininkas Aivaras, kuris yra Drago šakos atstovas ir Palangos lenktynių metu kvies visus pamatyti įspūdingiausias drago lenktynes. Pokalbio metu aptarėme viską – nuo drago ištakų Lietuvoje iki aukščiausio lygio pasaulyje.
Visa tai – naujausiame „PitStop“ epizode.
Po lietingo „drago“ čempionato etapo atskleide: lietus kai kurioms varžyboms – gerai
Automobilių traukos varžybose, arba „drage“, yra bene vienintelė aplinkybė, kurios nekenčia visi – ir dalyviai, ir organizatoriai: lietus. Jei kitose autosporto šakose prastos oro sąlygos tiesiog paįvairina važiavimą ar, blogiausiu atveju, priverčia atleisti akceleratorių, „drage“ lietus reiškia tai, kad varžybos nevyks. Yra vienintelis atvejis, kai prastas oras gali ne pakenkti, o padėti.
Paskutinė proga pasispardyti dėl prizinių vietų: savaitgalį vyks tradicinis Lietuvos „drago“ čempionato finalas
Paskutinis rugsėjo savaitgalis, 24-25 dienos, taps ir paskutine proga pasispardyti dėl prizinių vietų Lietuvos „drago“ čempionato finale. Jau tradiciškai Kazlų Rūdos aerodrome vyksiančiose varžybose sportinį sezoną uždaryti žada ir legendomis vadinami automobilių traukos varžybų meistrai, ir pirmą kartą stosiantys prie 402 metrų ilgio trasos starto linijos.
Ketvirtasis, finalinis „RSVmotors.lt drag čempionato“ etapas tapo lemtingu Martynui Bukavickiui.
„Drago“ lenktynių dalyviai susikovė dėl „Ultim8 Dragas by Startline“ taurių
Ketvirtadienį „Aurum 1006 km lenktynių“ programoje esančių drag‘o (traukos) lenktynių dalyviai varžėsi dėl Kelių policijos taurių, kurias nugalėtojams įteikė Kelių policijos tarnybos vadovas Vytautas Grašys.
Tačiau su apdovanojimais traukos varžybų entuziastai namo dar neskubėjo.
Penktadienį 44 dalyviai susikovė dėl „Ultim8 Dragas by Startline“ taurių.
Šiaulių „drago“ lenktynėse savo prabangios „Audi“ galimybes išbandė klebonas
Pavasarį per Lietuvą nuvilnijo nelegalių gatvės lenktynių, vadinamųjų dragų, banga. Policija gaudė pažeidėjus, šie piktinosi, kad negali palenktyniauti savo greitomis mašinomis. Vienas pirmųjų legalių ir oficialių tokių dragų surengtas Šiauliuose, kur netrūko adrenalino, svylančių padangų ir greičio. O lenktynėse susigundė dalyvauti ir Šiaulių katedros klebonas.
Drago lentynės – tai varžybos, kuriose dvi greitos mašinos varžosi tarpusavyje, kuri greičiau įveiks 400 metrų.
Žinia svylančių padangų mėgėjams: kelios savivaldybės organizuos legalius „dragus“
Panevėžys ir Alytus imasi iniciatyvos suorganizuoti legalias automobilių traukos varžybas, kitaip dar vadinamas „dragais“
Panevėžio miesto savivaldybė šiais metais leido organizuoti pirmąsias legalias traukos („drago“) lenktynes – Panevėžio „drago“ lygos I etapą. Jis vyks birželio 20 d. J. Janonio gatvės atkarpoje (tarp Nr. 30 G ir 60), skelbia naujienų portalas jp.lt.
Lietuvoje bus galima legaliai viršyti greitį: pareigūnai ruošia iniciatyvą
Lietuvoje startuoja pirmoji iniciatyva, skirta suteikti galimybę adrenalino mėgėjams legaliai ir saugiai lenktyniauti traukos (angliškai drag) lenktynėse – „Legalus dragas“.
Neturėdami tam skirtų vietų lenktyniauti legaliai, vairuotojai dažnai tai daro nesaugiai tiek savo, tiek aplinkinių atžvilgiu. Projektas „Legalus dragas“ inicijuotas siekiant išvengti skaudžių pasekmių dalyvaujant nelegaliose varžybose, kartu suteikti galimybę adrenalino mėgėjams pasidžiaugti greičiu.
Netikėtas policijos siūlymas kovoje su nelegaliomis lenktynėmis: leiskime jas
Užkirsti kelią nelegalioms automobilių lenktynėms Lietuvos policija siūlo neįprastu būdu – leidžiant jas. O tiksliau, savivaldybėms sukuriant saugias erdves, kur galėtų vykti automobilių lenktynės. Tokį siūlymą Lietuvos policija šią savaitę pateikė Lietuvos savivaldybių asociacijai, tačiau šioji dar neturi pozicijos.
Policijos atstovė: Rapšys po dalyvavimo „draguose" važinėjo be teisių ir greitį viršijo 45 km/h
Rimtų nemalonumų prisivirė Lietuvos plaukimo žvaigždė Danas Rapšys. Nelegaliose automobilių gatvės lenktynėse dar vadinamas „dragais“ pasaulio plaukimo čempionas įkliuvo policijai ir prarado teises. Bet, TV3 žiniomis, tai Rapšio nuo vairavimo nesustabdė. Panevėžietis vos prieš kelias dienas vėl įkliuvo pareigūnams, šįkart skraidantis Panevėžio gatvėmis.
Lenkti visus ne tik baseine, bet ir miesto gatvėse. Tokiu „moto“ pastarosiomis savaitėmis gyvena plaukikas Danas Rapšys.
Šiauliuose į nelegalias automobilių lenktynes per karantiną susirinko daugiau nei 1 tūkst. žmonių
Šiauliuose į nelegaliai suorganizuotas automobilių lenktynes gatvėje – taip vadinamus dragus, nepaisydami nei karantino, nei saugumo susirinko daugiau nei tūkstantis žmonių. Policijos pareigūnai skaičiuoja pažeidimus ir pažeidėjus, gatvių lenktynininkams gresia teisių atėmimas.
Vaizdais iš penktadienio naktį vykusių nelegalių lenktynių dalinasi šiauliečiai.
REKLAMA
REKLAMA
Nufilmuota, kaip „drago“ metu Palangoje sudaužomas prabangus „Nissan“
Šios savaitės pabaigoje Palanga kvėpavo ir gyveno pašėlusiu lenktynių ritmu – net tris dienas čia vyko „Aurum 1006 km“ lenktynių festivalis. Jį šeštadienį vainikavo pagrindinis renginys – lenktynės, kuriose netrūko smulkių avarijų ir incidentų. Tačiau rimčiausiu viso savaitgalio incidentu galima laikyti pirmąją dieną vykusių „drago“ varžybų finale vieno iš dalyvių patirtą avariją.
VIP svečiai stebėjo lenktynes Palangoje: pasirodė ir besiskiriantis Skaisgirys
Saulėtą liepos savaitgalį Palangą drebino jau 20-osios „Aurum 1006 km lenktynės“. Čia gaudė automobilių varikliai, svilo padangos bei netrūko adrenalino. Dalyvių pulsas tikrai kilo ne kartą: nei vienam nepavyko atitolti, iki pat paskutinės akimirkos nebuvo aišku, kas gali šiemet nugalėti ir užlipti ant aukščiausio pakylos laiptelio. Tuo tarpu daug linksmiau ir nuotaikingiau laiką leido lenktynių svečiai. Nuo 2000-ųjų vykstančios lenktynės visuomet pritraukia būrį garsių svečių.
Lenktynėse Palangoje pirmasis incidentas – užsiliepsnojo senutėlis „opelis“
Kol prie drago starto linijos rikiavosi įspūdingų charakteristikų automobiliai, „Aurum 1006 km“ lenktynių festivalio žiūrovus ir organizatorius kiek išgąsdino incidentas visai kitoje vietoje. Tuo pat metu vyko ir „Gera Dovana DRIFT“ treniruotės. Kol trasoje dalyviai demonstravo savo sugebėjimus, šalia jos užsiliepsnojo senutėlė „Opel Astra“, kuri taip pat buvo užregistruota drifto rungčiai, tačiau savininkas taip ir nepasirodė.
Gatvės „chuliganai“ drebino Palangą – legalus „dragas“ baigėsi skausminga avarija
Gatvės lenktynės arba tiesiog dragas dažniausiai kelia asociacijas su nelegalumu ir policijos vizitais. Tačiau Palangoje „Aurum 1006 km“ lenktynių festivalio organizatoriai suteikė išskirtinę galimybę greičio mėgėjams – legaliai išsiaiškinti, kurio gebėjimai ir numylėtas automobilis yra geriausias. Vis tik lenktynių kulminacija buvo skaudi.
Vilniuje – šventiškos dviračių, riedučių bei paspirtukų varžybos
M. Bernatonio dviračių akademija ir „Terrasport“ akademija ketvirtus metus iš organizuoja tradicine vasaros sporto švente tapusias dviračių, riedučių bei paspirtukų varžybas – Naktinis Vilniaus kriteriumas. Renginys šiais metais atsinaujinęs ir kupinas naujovių. Startuos elektrinių paspirtukų grupė, organizuojama atskira moterų dviratininkų rungtis. Mažųjų dalyvių paspirtukų bei balansinių dviratukų važiavimuose laimės visi besivaržantys, skelbia renginio organizatoriai.
Per finišo liniją – „Formulės 1“ bolido greičiu
Tapo gražia tradicija, kai jau keleri metai itin turtingoje ir turiningoje 1000 km tarptautinių lenktynių programoje atranda vietos ir drago arba kaip rekomenduoja sakyti kalbininkai – automobilių traukos lenktynės, teigiama pranešime spaudai. Netaps išimtimi ir šiemetinės, penkioliktosios 1000 km lenktynės. Jau pačią pirmąją jų dieną, liepos 17-ąją, nuo 18.20 val. iki 22 val.
„Renault“ – Lietuvos traukos lenktynių čempionato partneris
Oficialiu. 2014 m. Lietuvos automobilių traukos („drag“) lenktynių čempionato, kurio pirmasis etapas startuoja gegužės 17 d. Kazlų Rūdos aerodrome, partneriu šįmet tapo „Renault“.
Karšti arabų automobiliniai džiaugsmai
Ką pasakytumėte apie traukos (vadinamojo „drago“) lenktynes smėlio trasoje? Jungtiniuose Arabų Emyratuose tai itin populiari automobilinė sporto šaka.
Ketvirčio mylios aistros už 500 „žaliųjų“
Norite jaustis kaip Amerikos dievaičiai Mike Neff ar Robert Hight? Tuomet galite turėti bent šiek tiek tokių lenktynių atributų ir savo namuose. Ir visa tai už gana kuklius pinigus.
Drago entuziastų lietus neatbaidė
1000 km lenktynių pirmosios dienos programą prieš pat vidurnaktį vainikavo itin didelio žiūrovų dėmesio tradiciškai susilaukiančios „Drag“ (traukos) lenktynės, kurios šios sporto šakos entuziastams buvo šalies pirmenybių trečiojo etapo varžybos, teigiama pranešime spaudai.
Greičiausios pasaulyje „Supros“ istorija
Ne per seniausiai Artimuosiuose Rytuose vykusių sprinto varžybų metu greičiausiu importuotu automobiliu tapusią „Toyota Supra“ eksploatuojanti komanda „E.Kanoo racing“ parengė trumpą dokumentinį filmą, kuriame įamžinti tos rekordinės dienos įvykiai. Šis beprotiškas amerikiečių kompanijos „Titan Motorsport“ sukonstruotas sprinto lenktynių bolidas ketvirtį mylios arba 402,34 m sugebėjo įveikti per rekordinį laiką – 6,237 s, o kirsdamas finišo liniją važiavo net 366 km/h greičiu.
Savadarbis „Nissan Juke-R“ triuškina priešininkus „drago“ lenktynėse
Originalus „Nissan Juke-R“, kurio keturis ratus suka dviem turbinomis aprūpintas 545 AG galios V6 motoras iš praėjusių metų „GT-R“, neabejotinai yra vienas beprotiškiausių ir greičiausių pačių gamintojų parengtų parengtų krosoverių per visą automobilizmo istoriją. Taip pat jis yra ir vienas iš brangiausių, kaip skelbiama oficialiuose modelio aprašymuose bazinės komplektacijos „Juke-R“ kaina prasideda ties 500 tūkst. eurų arba maždaug 1,73 mln. litų.
Automobilio sprogimas „drago“ lenktynėse nesutrukdė pilotui finišuoti
Kvalifikacinėse „dragų“ lenktynėse JAV sprogęs bolidas iki šiol aptarinėjamas žiniasklaidoje, o vaizdo įrašas svetainėje „Youtube“ pretenduoja tapti vienu populiariausių. Autoklube NHRA Jacko Beckmano automobilis sprogo iš karto po starto, paleidęs kelis ugnies kamuolius į orą ir ištaškęs į visas puses mašinos korpusą. Įdomu, kad pilotas, nepaisant dramatiškos lenktynių eigos, sugebėjo aplenkti savo konkurentą, kurio bolidas po starto tiesiog sustojo.
Kovinis BMW ir tituluotas „Ferrari“
„E30“ gamykliniu kodu žymėti trečios serijos BMW – šaunūs automobiliai. Juose viskas sąžininga, t.y., vairavimo džiaugsmas maksimalus, o komforto lygis, tarkime, atitinka praėjusio amžiaus devintojo dešimtmečio kompaktiškų premium segmento automobilių standartus. Tačiau ar patikėtumėte, kad „E30“ šiais laikais ramiausiai gali „padėti į vietą“ tituluotą šių dienų superautomobilį „Ferari 458“?
Pasirodo, viskas įmanoma.
Kodėl reikia žiūrėti į kelią
Vairuojant į kelią žiūrėti reikia visuomet. Net ir važiuojant atbulomis, net ir lenktynių trasoje. Netikite šia šventa tiesa? Tuomet užmeskite akį į Vokietijoje nufilmuotą vaizdelį.
Ši komiška situacija buo įamžinta Rytų Saksonijoje, Bautzeno mieste. Prie traukos lenktynių starto juostos išsirikiavo eilė automobilių. Vienas iš jų trumpam „šovė“ į priekį norėdamas apšildyti padangas.
„Drago“ varžybų dalyviams siekti naujų rekordų sutrukdė lietus
Nors sakoma, kad sunku dukart paeiliui įkristi į tą pačią duobę, tačiau „Omnitel 1000 km lenktynių“ programoje buvusių „drago“ čempionato trečiojo etapo dalyvius šiemet, kaip ir pernai, merkė lietus.
38 „drago“ meistrai iš Lietuvos, Latvijos, Baltarusijos ir Rusijos, kovojantys penkiose automobilių klasėse, susirinko Palangoje kupini geriausių ketinimų ir ryžto.
500 km/h greičiu skriejantis tankas
Ką pasakytumėte apie 500 kilometrų per valandą greičiu skriejantį tanką? Kad tokių aparatų nebūna? O gi nė velnio. Tiesa, tai ne tankas, o kovinės mašinos rūbu perrengtas traukos lenktynių bolidas.
Tai lenktynių, o ne kovos lauko ginklas. Tai bene ultimatyviausios traukos lenktynių serijos „BERC Drag Racing Championship" bolidas. Jo apvalkalas stilizuotas militaristine tema, laikantis tanko formų.
„Drago“ varžybų organizatorius: dabar esame per greiti ir Gariūnų trasoje turbūt išlėktume už tvorų
Šventinį Joninių savaitgalį Kazlų rūdos aerodrome įvyko jau antrasis šalies „drago“ (kitaip dar žinomo kaip traukos lenktynių) čempionato etapas, kuriame buvo siekiama ir naujo šalies ketvirčio mylios įveikimo rekordo, o nugalėtojui netgi buvo skirtas piniginis 500 eurų prizas.
Neoficialus keturcilindrio „drago“ bolido ketvirčio mylios rekordas ‒ 6,71 sekundės
Amerikiečio Nicolaso Bruneto sukonstruotas „drago“ lenktynių bolidas su modifikuotu 2,0 litrų „General Motors“ varikliu ketvirtį mylios įveikęs per 6,71 sekundės ir finišo liniją kirtęs 207 mph (333 km/h) pasiekė neoficialų naują greičio rekordą keturcilindrių variklių kategorijoje. Kaip dažniausiai būna tokiais atvejais, oficialų rekordą galinčių fiksuoti specialistų „Napierviille“ lenktynių trasoje Kanadoje nebuvo, tačiau bet kuriuo atveju bolidas yra vienas iš greičiausių savo klasėje.
Lietuvos automobilių drago čempionato dalyviai šeštadienį sieks naujo rekordo
Šį šeštadienį Lietuvos automobilių traukos lenktynių (drago) čempionato dalyviai rinksis Kazlų Rūdos aerodrome, kur vyks II-asis šių metų čempionato etapas. Jo metu lenktynininkai varžysis ne tik dėl įskaitos taškų, bet ir sieks pagerinti ¼ mylios įveikimo rekordą. Šiuo metu jis priklauso vilniečiui Jiežij Chmelevskij, kuris savadarbiu automobiliu „Eamvracer Jezomobil“ ¼ mylios (402,336 m) atstumą įveikė per 8,99 sek,teigiama pranešime spaudai.
Rusija, traukos lenktynės ir karvė kėbule
Karvė ir traukos lenktynės? Tai kažkas nesuderinamo. Tačiau mes siūlome jums pasigrožėti vadinamojo „drago“ batalijų akimirkomis, kurios buvo užfiksuotos Rusijoje. Čia vienam iš ekipažų skrieti link finišo padėjo pikapo kėbule įkurdinta karvė. Tiesa, plastikinė, bet natūralaus dydžio.
Šių važiavimų Dimitrovo poligone žvaigždė – pikapas „Dodge Ram SRT-10“ su 500 a.g. V10 iš „Viper“ superautomobilio.
„Nissan GT-R“ ketvirčio mylios įveikimo laikas ‒ 10 sekundžių zonoje
Naujas 2013 m. modeliu žymimas „Nissan GT-R“ ketvirtį mylios pirmą kartą įveikė 10 sekundžių ribose. Derėtų pabrėžti, kad tokį laiką pasiekė visiškai standartinis automobilis.
Važiuodamas palankiomis oro sąlygomis Palm Beach lenktynių trasoje naujasis modelis pagerino buvusios 2012 m. „Nissan GT-R“ kartos laiką – 11,07 sekundžių esant 200 km/h greičiui – nuvažiuodamas ketvirtį mylios per 10,87 sekundės, o finišo liniją kirsdamas 201,6 km/h greičiu.
Sprogus 8000 AG „drago“ bolidui vairuotojas nesužeistas, bet nepatenkintas
Kuomet važiuojant didesniu nei 420 km/h greičiu automobiliui sprogsta 8000 AG galios variklis, o kėbulas atsiskiria nuo važiuoklės, natūralu, kad vairuotojo gyvybei gali kilti nemažas pavojus. Būtent taip savaitgalį Šarlotėje, Šiaurės Karolinoje rengiamų traukos (vadinamojo „drago“) „Four-Wide Nationals“ lenktynių kvalifikacijos metu nutiko Mattui Haganui.
„Drago“ trasoje „Honda S 2000“ stojo piestu
Praėjusį savaitgalį Teksase vykusiose vadinamojo „drago“ lenktynėse netrūko įspūdingų momentų. Jau rašėme apie tai, kaip „AMS Performance“ parengtas 1600 AG galios „Nissan GT-R“ klasikinę ketvirčio mylios distanciją įveikė per rekordinį laiką, vos per 8,63 sekundes. Dabar siūlome atkreipti dėmesį į šį piestu stojusį „Honda S2000“ roudsterį.
1600 AG galios „Alpha Omega“ – greičiausias pasaulyje „GT-R“
Kalbant apie „Nissan R35 GT-R“ modifikavimą, sunku būtų rasti geresnius specialistus nei amerikiečių kompanija „AMS Performance“. Po to, kai praėjusių metų spalio mėnesį šios firmos vyrukų parengtas „Alpha 12“ modelis pasiekė 349 km/h greitį ir tapo greičiausiu pasaulyje „R35 GT-R“, šią savaitę jie pagerino dar vieną rekordą.
„Ferrari 458“ prieš „Audi RS 6“, „Nissan GT-R“ ir „Corvette ZR1“
Žinome, kad „Ferrari 458 Italia“ yra greitas automobilis, tačiau įdomu, kaip šios garsios piestu stovinčio žirgo emblemą turinčios markės naujausias produktas atsilaikytų prieš modelius, kurie kainuoja maždaug dvigubai mažiau.
„Bugatti“ įveikti gali ir senas „Volkswagen Golf“
Vadinamasis automobilių tiuningas yra labai įvairialypis – vieni perdirbėjai „buria“ neatpažįstamai keisdami automobilių išvaizdą, o kiti po įprastu ir niekuo neišsiskiriančiu kėbulu paslepia tikrus techninius stebuklus.
Užmeskite akį į automobilį iliustracijoje ir vaizdo medžiagoje. Iš pirmo žvilgsnio tai yra niekuo neišsiskiriantis antros kartos „Volkswagen Golf“. Tokį „golfytį“ mūsų šalyje galima nusipirkti kad ir už kokius 500 litų.
Rusijos drago ypatumai
Siūlome jums pasigrožėti akimirka iš drago, arba, vadinamų traukos lenktynių Rusijoje. Šalia Maskvos, kontrastų šalyje, vienas šalia kito stojo du automobiliai, kuriuos vieną šalia kito būna problematiška pamatyti net vasarą Londone, kai pasislėpti nuo vasaros karščių į Didžiosios Britanijos sostine sulekia turtingos Arabijos pusiasalio šeimų atžalos.
Pats greičiausias „Rolls-Royce“ pasaulyje
Siūlome jums pasigrožėti trumpu filmuotu vaizdeliu. Jame užfiksuotas pats greičiausias šio pasaulio „Rolls-Royce“. Beje, automobilis gana garbaus amžiaus – šis monstras pagamintas kaip pagrindą naudojant 1974 „Rolls-Royce Silver Shadow“.
Tais laikais, kai pro gamyklos vartus išriedėjo šis „Silver Shadow“, apie šių automobilių variklio galingumą ir dinamines charakteristikas gamintojas neskelbdavo – tiesiog buvo teigiama, kad galia ir greitis yra pakankami.
Vairuotojo viršsvoris lenktynėse pavojingas
Siūlome jums užmesti akį į trumpą filmuotą vaizdelį, kuris užfiksuotas mėgėjiškose Jungtinėse Amerikos Valstijose, mėgėjiškose drago lenktynėse. Panašu, ruošdami automobilį lenktynėms, už Atlanto ne visi atsižvelgia į vairuotojo svorį.
Mėgėjiškose drago lenktynėse prie starto stojo senas, bet gana rimtai varžyboms paruoštas „Buick Regal“. Tačiau juodaodžių drago mėgėjų dažnai naudojamas automobilis lenktynes baigė nenuvažiavęs net 20 metrų nuo starto linijos.
Kai nelieka nieko švento
Ar atsimenate seną gerą „Ferrari 308 GTS“? Tai jau klasikinis automobilis, tačiau nemažai tokių gražuolių vos ne kiekvieną savaitgalį pasirodo keliuose. O ką galėtumėte pasakyti apie vieno Amerikos keistuolio įgyvendintą gyvenimo svajonę „DeLorean DMC-12“? Tai sportiškos ambicijos ir nesenstantis stilius. O kaip būtų su technine puse?
Galima būtų pasakyti, kad šiais laikais neliko nieko švento.
„Ferrari“ prieš labai rimtą sunkiasvorį
„Ferrari 360 Spider“ ir sunkiasvoris „Volvo“ vilkikas – labai keistas derinys prie starto linijos. Toks vaizdelis buvo užfiksuotas Švedijoje vykusiame Mantorpo sunkvežimių festivalyje.
Teisybės dėlei pastebėsime, kad „Ferrari“ tipinėje drago distancijoje įveikęs sunkiasvoris buvo toli gražu ne standartinis. „Mean Green“, taip vadinosi sunkiasvorių pasaulio legendos Boije Ovebrink pilotuojamas „Volvo“ sunkiasvoris. „Mean Green“ yra hibridinis lenktyninis sunkvežimis.
Šeštadienį paaiškės Lietuvos drago čempionai
Rugpjūčio 20 d. Lietuvos automobilių „Drag“ (traukos) lenktynių čempionato organizatoriai kviečia visus į Kazlų Rūdos aerodromą, kur vyks IV etapo lenktynės. Šiame 2011 metų sezono užbaigiamajame etape sportininkai turės paskutinė galimybė išsiaiškinti, kas vertas Lietuvos čempiono vardo.
Jau įvykusiuose trijuose šių metų čempionato etapuose varžėsi 79 sportininkai.
Senukas po elektros šoko
Senutėlis „Chevrolet Camaro“ – tikrai efektingas automobilis. 1981 metais nuo konvejerio nuriedėjęs didžiulis amerikoniškas kupe XXI a. pradžioje yra jau tikra klasika. Tik jis turi vieną bėdą – yra gerokai per lėtas drago varžyboms. Todėl šiam seneliui jėgų nusprendė įkvėpti pritaikę elektros šoką.
Vokiečių kova: „BMW 1M“ ir Audi RS3“
Moka vokiečiai gaminti automobilius. Eilinės jų mašinos geros, tačiau nuobodokos. Tačiau visa tai, kas kainuoja brangiai ir aprūpinta galingiausiais varikliais yra ne kas kita, kaip riedančios adrenalino bombos. Tokie automobiliai yra „BMW 1M“ ir „Audi RS3“.
Tuo tarpu britai yra puikūs tokių automobilių vertintojai, tai savotiški automobilinės kultūros gurmanai. Ne veltui Didžiojoje Britanijoje parduodama daugiausia „hot-hatch“ kategorijos automobilių.
Kilmingos ir velniškai brangios drago varžybos
Itin savitas drago varžybas sugalvojo leidinio „EVO“ vyrukai. Prie vienos mylios trasos staro linijos jie sustatė keturis vienas už kitą įspūdingesnius automobilius.
Brangių ir velniškai greitų automobilių specialistai nusprendė patikrinti, kuris iš keturių superautomobilių yra pats eikliausias tradicinėje distancijoje.
Kai pameti... vairą
Automobilių drago varžybose, ypač kai varžomasi mažai ką bendro su įprastais automobiliais turinčiais monstrais, gali nutikti daug keistenybių. Vieno tokio be aukų pasibaigusio nuotykio liudininkais siūlome tapti ir jums.
Siūlome jums pažiūrėti drago monstre sumontuotos kameros užfiksuotą vaizdelį. Tai ne koks dramatiškas padangos ar degalų bako sprogimas, net ne kiaurai per automobilį išsilakstantys forsuoto motoro stūmokliai.
Kazlų Rūdos aerodrome – naujas Lietuvos rekordas
Drago čempionato antrojo etapo varžybose vilnietis Jiezij Chmelevskij su savadarbiu „EAMVRACER JEZOMOBIL“ automobiliu pasiekė naują Lietuvos automobilių „Drag“ lenktynių ketvirčio mylios (402,336 metro) įveikimo rekordą – trasą įveikė per 8,99 sekundes, ties finišo linija išvystydamas stulbinantį 273 kilometrų per valandą greitį.
Ankstesnis rekordas - 9,64 sekundės ir 246 km/h – buvo pasiektas 2008 metų rugsėjo mėnesį ir priklausė Mindaugui Samušiui vairavusiam „Audi S2“ automobilį.
„Drago“ lenktynėse – naujokų iššūkis čempionams
Greičiausių automobilių vairuotojai susikaus antrame Lietuvos automobilių „Drag“ lenktynių čempionato etape jau birželio 4 dieną.
Pasak varžybų organizatorių į antro etapo varžybas užsiregistravo daug naujų sportininkų su čempionate dar nematytais automobiliais, kurių pasirodymas įneš dar daugiau intrigos ir azarto.
Lietuvos „drago“ mėgėjai pradėjo sezoną
Savaitgalį Kazlų Rūdos aerodromo apylinkes sudrebino automobilių gausmas. Čia vyko 2011 m. Lietuvos „Drag" lenktynių čempionato pirmas etapas. Dalyviai varžėsi 1/4 mylios (402,336 m.) ilgio trasoje. Į startą stojo 39 dalyvių automobiliai, kurie varžėsi penkiose klasėse.
Arši kova prasidėjo jau nuo pirmų važiavimų. Daugumos dvikovų priešininkų automobilius ties finišo linija skirdavo vos kelios ar keliolika šimtųjų sekundės dalių.