darius budzinauskas

Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „darius budzinauskas“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „darius budzinauskas“.

Skiriasi Aistė Stonytė ir Darius Budzinauskas

Skiriasi žurnalistė, dokumentikos kūrėja Aistė Stonytė-Budzinauskienė ir verslininkas, žiniasklaidos planavimo agentūros „Open Agency“ partneris, verslo plėtros vadovas Darius Budzinauskas. Pranešama, kad į teismą kreiptasi dėl santuokos nutraukimo dėl vieno sutuoktinio kaltės ir kitų su tuo susijusių klausimų. Pora amžiną meilę prieš Dievą prisiekė 2012-aisiais Šv. Kryžiaus bažnyčioje, kiek anksčiau jiedu įregistravo civilinę santuoką. Budzinauskai santuokoje susilaukė dviejų dukterų.
2023-06-08
REKLAMA
Vartotojų elgsena (nuotr. Shutterstock.com) Vartotojų elgsena (nuotr. Shutterstock.com)

Tyrimas: vartotojams reikia prekės ženklų taip, kaip ir pastariesiems – vartotojų

67-oji karantino diena. Pirmosios karantino savaitės palyginus su pastarosiomis skiriasi iš esmės: nuo „negalima nieko“ iki „galima visai nemažai“. Tačiau vis dar gyvename be kultūros, be susibūrimų, be kontaktų. Duonos jau turime, bet žaidimų – dar ne.
2020-05-21
REKLAMA
. (nuotr. Shutterstock.com) . (nuotr. Shutterstock.com)

Tyrimas atskleidė, kaip nuomonės ar įsitikimai gali suklaidinti nesiremiant faktais

Karantino nulemti gyvenimo būdo ir įpročių pokyčiai, daliai realaus gyvenimo persikėlus į technologijų pasaulį, vis tik sukūrė teigiamų patirčių. Karantinas pakeitė vartotojų lūkesčius prekių ženklams, taip pat nulėmė didžiosios dalies piliečių planus vasarą leisti Lietuvoje.
2020-05-18
REKLAMA
Reklama ekonominio nuosmukio laikotarpiu: paratė, į ką atkreipti dėmesį  Reklama ekonominio nuosmukio laikotarpiu: paratė, į ką atkreipti dėmesį

Reklama ekonominio nuosmukio laikotarpiu: paratė, į ką atkreipti dėmesį

Lyderiaujanti žiniasklaidos planavimo agentūra Lietuvoje OPEN Agency kartu su kūrybiniais partneriais reklamos agentūra „New!“ pradėjo reklamos kampaniją, kuria nori atkreipti rinkodaros bendruomenės dėmesį į faktų ir duomenų svarbą reklamai bei priimamų sprendimų efektyvumui. „Faktų žinojimas leidžia tinkamai įvertinti situaciją, žmonių poreikius, elgesį, nuostatas.
2020-05-08
Į viršų