automobilių saugumas
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „automobilių saugumas“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „automobilių saugumas“.
Sovietmečio automobiliai neturėjo ne tik oro pagalvių: dabar be šių priemonių net neleistų važiuoti
Devintajame ir dešimtajame dešimtmečiuose automobilių saugumo samprata dar buvo ganėtinai siaura ir iš esmės labiausiai sutelkta į saugos diržus bei saugos oro pagalves.
Tiesa, pastarosios taip pat dar nebuvo itin plačiai naudojamos.
Tačiau nuo to laiko pasaulis stipriai pasikeitė, o kartu su juo ir automobilių pramonė.
Technologijos ėjo lėtai
Prieš tris dešimtmečius mūsų šalies keliais pradėjo riedėti modernūs vakarietiški automobiliai.
Kaip filmuojami automobilių saugumo bandymai?
Automobilių pasyvaus saugumo bandymai – brangus, daug laiko užimantis ir ganėtinai sudėtingas dalykas. Tačiau tokie bandymai padeda išgelbėti tūkstančius gyvybių.
Saugumo bandymai: kaip automobiliai ruošiami paskutinei kelionei
Šiaurės Amerikos kelių eismo saugumo institutas išplatino seriją filmukų, kuriuose automobilininkus supažindina su pasyvaus saugumo bandymų užkulisiais.
Amerikoje ir vėl aptiktos saugos oro pagalvių klastotės
Kinai moka padirbti ne tik telefonus, laikrodžius ar vardinius drabužius – Amerikoje, Kalifornijos valstijoje, vietos pareigūnai ir vėl aptiko padirbtų saugos oro pagalvių siuntą.
„Euro NCAP“ bandymuose triumfavo kinų gamybos automobilis
Paaiškėjo patys saugiausi 2013 metų automobiliai – savo saugumo reitingus šiomis dienomis paskelbė „Euro NCAP“.
Eksperimentas: skirtingų epochų kaktomuša
Savotišką eksperimentą šiomis dienomis atliko amerikiečiai, kurie surengė skirtingų laikmečių automobilių pasyvaus saugumo išbandymą – jie kaktomuša vienas į kitą pagal visus dabartinių bandymų reikalavimus pasiuntė 1959 metų „Chevrolet Bel Air“ ir dabartinį „Chevrolet Malibu“.
„Peugeot 2008“ oriai pasirodė „Euro NCAP“ bandymuose
Pavasarį rinkai pristatytą naująjį „Peugeot 2008 crossover“ tarp automobilių pirkėjų ir ekspertų lydi sėkmė – neskaitant aukštų pardavimo rodiklių, modeliui po „Euro NCAP“ saugos testų suteiktas didžiausias žvaigždučių skaičius.
Saugumas: „Renault Captur“ gavo 5-ias „Euro NCAP“ žvaigždes
„Renault Captur“ suteiktas 5 žvaigždučių įvertinimas po pasyvių bandymų, kuriuos atliko „Euro NCAP“ (Europos naujų automobilių vertinimo organizacija).
Kai sprogsta 300 km/h greičiu važiuojančio „Ferrari“ padanga
Gegužės pirmą dieną, visai šalia Hanoverio, greitkelyje A7 įvyko rimta avarija – kelias buvo užtvertas, o gelbėtojai iš suknežinto „Ferrari“ vadavo du žmones.
Kaip tai veikia: automobilių saugumo bandymų manekenai
Koks darbas turėtų būti pavojingesnis, nei M. Taisono treniruočių partnerio? Panašu, tai būtų šiuolaikinių automobilių pasyvaus saugumo sistemų bandymai.
REKLAMA
REKLAMA
Azerbaidžanas uždraudė įvežti nesaugius „Lada“ automobilius
Azerbaidžano muitinės komitetas uždraudė nuo spalio 1 dienos į šalies teritoriją importuoti rusiškus automobilis „Vaz 21144“ ir „Vaz 21154“. Modelių „Vaz 2114“, „Vaz 2115“ ir „Vaz 2107“ importas į šią šalį buvo uždraustas dar gegužės mėnesį. Taigi, Azerbaidžanas uždraudė visų nesaugių „Lada“ modelių importą.
Šio sprendimo priežastis – Azerbaidžane įsigalioję įstatyminiai aktai.
Galinio vaizdo kameros JAV taps privalomos
JAV eksploatuojamų automobilių saugumą kuruojančios institucijos nusprendė, kad tokie papildomos įrangos komponentai, kaip galinio vaizdo kameros, turėtų tapti privaloma įranga. Pasak ekspertų, kiekvienais metais toks žingsnis leistų išgelbėti daugiau nei kelis šimtus gyvybių.
JAV Nacionalinė eismo saugumo administracija (NHTSA) pasiūlė nuo 2014 metų naujuose automobiliuose privalomai įrengti galinio vaizdo kameras.
Kaip veikia elektroniniai padėjėjai
Kadaise buvo populiarus toks posakis – automobilis yra ne prabanga, o susisiekimo priemonė. Dabar galima dar papildyti, kad susisiekimo priemonė privalo būti saugi. Aukšti reikalavimai automobilių saugumui jau tapo nediskutuotina norma. XXIa. automobiliai saugumo srityje padarė tikrą proveržį: čia tiek daug gyvybes saugančių inovacijų, kad joms apibūdinti reikėtų viso straipsnių ciklo.
Gamintojų rankose tai tampa ir rimtu reklaminiu koziriu.
„Euro NCAP“ paskelbė saugiausius 2011 metų automobilius
Organizacija „Euro NCAP“, įvertinusi atliktų pasyvaus saugumo bandymų duomenis, paskelbė saugiausių savo klasėse pernykščių automobilių sąrašą.
Tarp visureigių „EuroNCAP“ ekspertai saugiausiu pripažino vokišką „Q3“. Šis automobilis geriausio įvertinimo klasėje nusipelnė dėl puikiu rezultatų priekinio ir šoninio smūgio atvejais, o taip pat dėl puikios sprando apsaugos smūgio iš galo metu.
EuroNCAP laužo krūva pavertė dar 12 automobilių
Kadangi tobulėja automobiliai, EuroNCAP pasyvaus saugumo testų metodika irgi kinta. Eilinis vertinimo kriterijų sugriežtinimas įsigalios jau kitais metais. Tuomet, norint puikaus įvertinimo, pėsčiųjų apsaugojimo lygis neturės būti mažesnis nei 60 proc. Na o šią savaitę EuroNCAP dar 12 automobilių sudaužė pagal seną metodiką.
Į sieną 192 km/h greičiu
Dauguma šių dienų automobilių yra gana saugūs – labai dažni penkių ar bent keturių žvaigždučių įvertinimai „EuroNCAP“ pasyvaus saugumo bandymų serijoje rodo, kad šių dienų automobiliais keliaujantys žmonės net ir nemenkose avarijose gali atsipirkti tik nedideliais sužalojimais. Tačiau į betono kubus automobiliai daužomi važiuojant tik šiek tiek didesniu, nei 60 kilometrų į valandą greičiu.
„Honda“ už Atlanto atšaukia 833 tūkst. automobilių
„Honda“ JAV atšaukia 833 tūkst. automobilių. Kompanijos aptarnavimo stotyse turės apsilankyti 2001-2003 metais pagaminti automobiliai.
Kaip teigia agentūra „Bloomberg“, automobiliai atšaukiami dėl galimų saugos oro pagalvių defektų. Teigiama, kad jos gali išsiskleisti pernelyg didele jėga, tuomet atsiranda ir žmonių traumavimo tikimybė.