arūnas indrašius
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „arūnas indrašius“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „arūnas indrašius“.
Paaiškėjus, kiek autobusų iš Vilniaus išvyksta į Baltarusiją, gyventojai pratrūko: rodo į Lietuvos kaimus
Naujienų portalui tv3.lt paviešinus, kad autobusai iš Vilniaus į Minską kursuoja dažniau nei į Klaipėdą, gyventojai ėmė piktintis, jog savi regionai lieka pamiršti. Savo ruožtu vežėjai sako, kad tenkina keleivių poreikius, bet ilgainiui maršrutų į Baltarusiją mažės.
Pasienyje su Baltarusija uždaromi kontrolės punktai, o gyventojai primygtinai raginami nevykti į šią šalį, tačiau autobusais iš Lietuvos į Baltarusiją ir atgal galima keliauti nors ir kas pusvalandį.
Nuo kovo po Lietuvą keliaujančius asmenis su specialiaisiais poreikiais vežios 10 naujų autobusų
Nuo kovo mėn. tarpmiestiniuose maršrutuose keleivius su specialiaisiais poreikiais veš 10 tam parengtų autobusų, praneša tolimojo keleivinio transporto kompanijos (TOKS) generalinis direktorius Arūnas Indrašius.
Anot jo, šiuose autobusuose bus rampos ir liftai skirti padėti asmenims su judėjimo negaliai, taip pat vietos skirtos neįgaliųjų vežimėliams su saugos diržais, be to priemonės kurios padės asmenims su regos ar klausos negaliomis.
Autobusų keleivių mažėja: bendrovės mažins reisus, dalį jų uždarys
Karantinui apribojus įprastą žmonių gyvenimą ir vėl sumažėjus keliaujančių autobusais, keleivių vežimo bendrovės „Kautra“ ir „Toks“ sako dirbančios nuostolingai, todėl artimiausiu metu žada vėl sumažinti reisų. Įmonės tikina, kad susisiekimas tarp miestų išliks, bet bus retesnis.
„Kautros“ direktorius Linas Skardžiukas sako, jog pastaruoju metu keleivių srautas siekia 25 proc. pernykščio srauto, o įmonės nuostoliai, jau viršiję 1 mln. eurų, metų pabaigoje turėtų siekti apie 2 mln. eurų.
Keliaujantieji autobusais pratrūko: karšta kaip pirtyje, o tualetas – ne kiekvienam
Užrakintas arba vairuotojų sandėliuku paverstas tualetas, kaip reikiant neveikianti kondicionavimo sistema, per ankštos sėdynės ar trinkantis bevielis interneto ryšys – tokia yra ne vieno keliaujančiojo tarpmiestiniais autobusais kasdienybė. „Už kelionę mokame daug, o kokybė negarantuojama. Esant didžiausiam karščiui autobuse kepina kaip pirtyje, kvėpuoti nėra kuo, o ir į tualetą galimybės nueiti nėra“, – portalui tv3.lt skundėsi viena moteris.
Sušlubavus vairuotojo sveikatai autobusas trenkėsi į sieną
Ketvirtadienio rytą, apie 8 val., netoli Vilniaus autobusų stoties įvyko nelaimė. Sušlubavus vairuotojo sveikatai, autobusas trenkėsi į atraminę sieną. Nė vienas iš 12 autobuso keleivių nenukentėjo. Tačiau vairuotojo gyvybės išgelbėti nebepavyko. Tolimojo keleivinio transporto kompanijos „TOKS“ generalinis direktorius Arūnas Indrašius balsas.lt patvirtino, kad, pirminiais duomenimis, vairuotojui galėjo sustoti širdis. „Vairuotojui buvo 57 metai. Tikrai dar jaunas žmogus.
Ilgesnėms nei 250 km kelionėms autobusu – naujas reglamentas dėl keleivių teisių
Loreta Mačiulienė, LRT televizijos laida „Šiandien“ ES šalyse įsigalioja naujas reglamentas dėl keleivių teisių kelių transporte. Važiuojantys ilgesniu nei 250 kilometrų autobuso maršrutu nuo penktadienio turi panašias teises kaip orlaivių ir traukinių keleiviai.
Keleivių vežėjai: pelną dėl lengvatinio PVM gali „suvalgyti“ didėsiantys mokesčiai
Šių metų vasarą LR Seimas priėmė sprendimą nuo 21 iki 9 proc. sumažinti pridėtinės vertės mokestį keleivių vežimo paslaugoms. Tai padės šiek tiek lengviau atsipūsti itin sudėtingoje situacijoje atsidūrusioms keleivinio transporto įmonėms. Situacija - skirtinga Ne visi keleivių vežėjai gali patys nuspręsti – mažinti vežimo įkainius ar ne; bilietų tarifus miestų bei priemiesčių maršrutuose nustato miestų ar rajonų savivaldybės.
Miestų tuštėjimas vasarą didina tarpmiestinio transporto srautus
Prasidedanti vasara užpildo tarpmiestinius autobusus ir traukinius, o vežėjai teigia laukiantys dar šiltesnių orų, kai keleivių banga plūstelės į pajūrį bei priemiesčių sodus. Tačiau jau dabar, esant geresniems orams, keleivių netrūksta – lrt.lt skaitytoja greitajame traukinyje Vilnius-Kaunas teigia sunkiai radusi kur prisėsti.
„Penktadienį vakare vykau po darbo iš Vilniaus į Kauną greituoju traukiniu.
Dėl ekstremalių orų atsisakoma kelionių tarpmiestiniais autobusais
Viešojo ir tarpmiestinio transporto parkų vadovai su nerimu laukia artimiausių naktų, kai termometro stulpelis gali nukristi iki -30-ies. Ketvirtadienį ryte sostinėje į gatves jau neišriedėjo keli troleibusai ir tarpmiestiniai autobusai. TOKS skaičiuoja, kad dėl itin žemos temperatūros keleivių srautai sumažėjo iki 40 proc.
Sunkiausios pirmosios dienos
Kaip LRT interneto tarnybą informavo Gintaras Nakutis, „Vilniaus viešojo transporto“ gen.
Pingantys degalai bankrotus tik atitolina
Lietuvos vežėjai gali trumpai atsipūsti - degalų kainos pastaruoju metu ne tik stabilizavosi, bet ir krito. Tačiau bankrotų tikimybė nemažėja dėl krintančios vežėjų paslaugų paklausos, rašo ketvirtadienio "Respublika".
Rugsėjį mažės autobusų maršrutų
Tolimojo keleivinio transporto kompanijos UAB „Toks“ generalinis direktorius Arūnas Indrašius „Respubliką“ patikino, kad vis dar ketina atsisakyti dalies maršrutų, mat neką tepakito ir situacija, o ir degalų pigimo stabiliu pašnekovas nelaiko.
REKLAMA
REKLAMA
Viešąjį transportą trikdo ne akcijos
Pasibaigus pilietinei akcijai "STOP degalų kainų augimui", "Linavos" vadovybė konstatavo, kad akcija buvo organizuota gerai ir praėjo sklandžiai. Nesklandumų išvengė ir jos metu dirbę vežėjai, rašo "Respublika".
Vakar protesto akcijoje Vilniuje, Utenoje ir Marijampolėje dalyvavo per 250 vilkikų ir autobusų iš įvairių Lietuvos kelių transporto įmonių.
Nelegalūs vežėjai nesirengia užleisti pozicijų
Po ilgos kovos oficialių keleivių vežėjų ir jų nelegalių konkurentų ginčas pagaliau išnarpliotas. Konstitucijos sergėtojai paskelbė, kad vadinamieji dušmanai iš stočių prieigų vaikomi teisėtai. Nuo pat ankstyvo ryto prie daugelio šalies miestų autobusų stočių stoviniuoja dušmanų agentai, skubantiems praeiviams vardijantys vietovardžius - „Vilnius“, „Kaunas“, „Klaipėda“, „Panevėžys“, „Utena“. Taip potencialūs keleiviai viliojami pasinaudoti nelegalių vežėjų paslaugomis.
Kelionės Lietuvoje taps prabanga
Augančios degalų kainos verčia vežėjus didinti tarpmiestinių kelionių tarifus. Savo paslaugas įmonės ketina branginti nuo 3 iki 70 proc, rašo dienraštis „Kauno diena”.Valstybinė kainų ir energetikos kontrolės komisija (VKEKK) antradienį svarstys, ar leisti regionų vežėjams didinti įkainius.
Už tarpmiestines keliones autobusu reiks mokėti daugiau
Skaičiuodami dėl nuolat brangstančių degalų augančias sąnaudas, tarpmiestiniai keleivių vežėjai prakalbo apie būsimą bilietų brangimą. Kai kurios transporto įmonės dėl kainų didėjimo procento apsispręs, kai paaiškės, kiek darbuotojams kels atlyginimus, praneša lrt.lt.„Toks“ generalinis direktorius Arūnas Indrašius sako, kad nuo ateinančių metų pradžios jo vadovaujama įmonė priversta didinti autobusų bilietų kainas dėl dviejų priežasčių.