arnoldas šileika
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „arnoldas šileika“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „arnoldas šileika“.
Vakarų laivų gamyklos vadovas: laivas su rusiška amonio traša nevyks į Klaipėdą
Klaipėdos įmonės Vakarų laivų gamykla vadovas Arnoldas Šileika yra įsitikinęs – 20 tūkst. tonų rusiškos amonio salietros gabenantis laivas „Ruby“ į Klaipėda nevyks. Jis pridūrė, kad šiuo metu vis dar net nežinoma, kur laivas iškraus krovinį ir kada.
„Kad remontas nevyks Klaipėdoje, tai čia praktiškai viskas aišku. Tikrai laivas nevyks į Klaipėda. Šiuo metu nežinoma nei iškrovimo data, nei vieta“, – penktadienį Eltai teigė A. Šileika.
Vakarų laivų gamyklos vadovas: laivas „Ruby“ tikrai nevyks į Klaipėdą
Klaipėdos įmonės Vakarų laivų gamykla vadovas Arnoldas Šileika yra įsitikinęs – 20 tūkst. tonų rusiškos amonio salietros gabenantis laivas „Ruby“ į Klaipėda nevyks. Jis pridūrė, kad šiuo metu vis dar net nežinoma, kur laivas iškraus krovinį ir kada.
„Kad remontas nevyks Klaipėdoje, tai čia praktiškai viskas aišku. Tikrai laivas nevyks į Klaipėda. Šiuo metu nežinoma nei iškrovimo data, nei vieta“, – penktadienį Eltai teigė A. Šileika.
Klaipėdos uoste ieškoma laivų statytojų – vardija, kokias algas siūlo
Vieno laivo statyba užtrunka apie dvejus metus. Tam prireikia kelių šimtų žmonių darbo ir milijonų eurų. Tiesa, laivų statytojai sako, kad specialistų trūksta ir ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje. Tad šios specialybės darbuotojų paklausa vis labiau auga.
„Vakarų laivų gamykla“ niekada nemiega. Ištisą parą keliomis pamainomis dirbantys įvairiausių sričių specialistai stato laivus Lietuvai ir kitoms šalims.
Lietuva pirmą kartą istorijoje statys savo karinį laivą: „Tai yra labai sudėtingas projektas“
Lietuva pirmą kartą istorijoje planuoja statyti savo karinį laivą. Dabar turimi laivai sparčiai sensta ir pradeda atsilikti technologiškai, tad gali išpildyti sena jūros kariškių svajonė – pagaliau turėti naują, modernų ir, svarbiausia, lietuvišką karinį laivą. Tiesa, tiek jie patys, teik laivų statytojai pripažįsta – iššūkių laukia labai daug.
Karinių jūrų pajėgų flotilėje vyko iškilminga rikiuotė. Švęsti tikrai yra ką.
Dviejų vyrų žūtis mariose: trečiam darbuotojui prireikė medikų pagalbos
Tragiškas ketvirtadienis vienoje uosto bendrovėje: demontuodami kraną, iš 30-ies metrų ant pantono krito du darbininkai. Dėl įvykio pradėtas tyrimas, kuris turėtų atsakyti į dabar žmonėms kylančius klausimus: kas ir kodėl įvyko. Kol kas pavyksta atkurti tokią įvykių eigą. Nelaimės priežastimi tapo demontuojamas kranas. Vos pradėję darbą, prieš aštuonias ryte, 30-ies metrų aukštyje vyrai ardė mašinų skyrių ir netrukus su mašinų skyriaus dalimi krito žemyn.
R. Karbauskis įvardino, koks bus Klaipėdos universiteto likimas
Valdančiosios Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjungos (LVŽS) lyderis Ramūnas Karbauskis sako, kad Klaipėdos universitetas išliks savarankiškas. Visgi Švietimo ir mokslo ministerijos plane dėl aukštųjų mokyklų tinklo svarstomos dvi alternatyvos dėl šio universiteto likimo: jis arba būtų reorganizuojamas prijungiant prie plačios aprėpties valstybinio universiteto, arba liktų autonomiškas ir būtų stiprinamas, išgryninant jo profilį.
Klaipėdos universitetas perka naują mokslinių tyrimų laivą
Klaipėdos universitetas pranešė statantis savo mokslinių tyrimų laivą, kuriame bus galima atlikti visus pagrindinius okeanografinius tyrimus.
Klaipėdos universiteto rektorius prof. Vaidutis Laurėnas ir UAB „Vakarų Baltijos laivų statykla“ direktorius Vitalij Frolov pasirašė sutartį dėl naujo Mokslinių tyrimų laivo projektavimo ir statymo, sakoma universiteto pranešime.
„Šiandien istorinė diena. Maždaug prieš ketverius metus prasidėjęs procesas šiandien tapo realybe.
Uoste - švenčių serialas
Uostamiesčio renginių organizavimo įmonės šiemet darbo trūkumu nesiskundžia - tarp kultūrinių Klaipėdos miesto švenčių datų apstu gamybinių iškilmių, dažniausiai - transporto ir uosto bendrovėse.
Klaipėdos mieste ką tik įvykę renginiai „Europiada“ ir Didžiųjų burlaivių regata į jų organizavimo šurmulį įtraukė beveik visus uostamiesčio pramogų verslo atstovus. Tačiau vargu ar jie kam nors atnešė daug pelno - dalyvauti tokiose šventėse yra garbės ir profesinio prestižo reikalas.
Klaipėdos darbo rinką užplūdo kinai
Uostamiesčio AB Vakarų laivų gamykla (VLG), norėdama įgyvendinti didžiulius laivų statybos ir remonto projektus bei išlikti rinkoje, buvo priversta skubiai spręsti aštrią darbo jėgos stygiaus problemą - ji viena pirmųjų tarp Klaipėdos uosto įmonių įdarbino kinus, rašo „Vakarų ekspresas“.51 darbininkas iš Kinijos į VLG atvyko spalio 15 dieną.
Steigiama nauja laivybos kompanija
AB „Vakarų laivų gamykla“ ir Norvegijos kompanija “Fiskerstrand Verft AS” pasirašė susitarimą steigti bendrą įmonę „Fiskerstrand BLRT AS“, kuri užsiims laivų statybos koncepsijos parengimu, rinkodara ir projektų valdymu. Po 50% bendrovės akcijų priklausys AB „Vakarų laivų gamykla“ ir “Fiskerstrand Verft AS”. „Su norvegų kompanija “Fiskerstrand Verft AS” glaudžiai bendradarbiaujame jau aštuonerius metus ir įvykdėme devynis stambius naujų laivų statybos projektus.
REKLAMA
REKLAMA
Vakarų laivų statykla pasirašė didžiausią sutartį Baltijos šalių laivų statybos istorijoje
AB „Vakarų laivų gamykla“ dukterinė įmonė UAB „Vakarų laivų statykla“ kartu su Vokietijos kompanija „BARD Engineering GmbH“, dirbančia atsinaujinančių energijos resursų rinkoje, pasirašė sutartį dėl unikalaus laivo, skirto sunkių ir negabaritinių krovinių gabenimui ir kėlimui, statybos. Tai didžiausia sutartis per visą įmonės gyvavimo laikotarpį, kurios vertė siekia per 150 mln. litų.
Daugiau gaminių cinkuos Lietuvoje, o ne Lenkijoje
Bendrovei Vakarų laivų gamyklos pavaldžioji įmonė "Vakarų cinkas" šiemet pradeda naujos metalų konstrukcijų cinkavimo įmonės Vilniuje statybą ir tikisi, kad pavyks perimti Lietuvos metalo konstrukcijų gamintojų, kurie šiuo metu didesnę produkcijos dalį gabena cinkuoti į Lenkiją, užsakymus.
"Klaipėdos terminalo grupės" apyvarta pernai išaugo 60 proc.
Bendrovė "Klaipėdos terminalo grupė" pernai pasiekė 48 mln. litų apyvartą - 60 proc. didesnę negu 2005 metais. "Verslo žinios" rašo, kad "Klaipėdos terminalo grupė" pernai krovė 2,8 mln. tonos krovinių - 1,8 karto daugiau nei prieš metus (1,6 mln. tonos). "Krovinių specializacija ir atskyrimas buvo teisingas sprendimas. Neatskyrę krovos darbų, nebūtume pasiekę tokio augimo.
Klaipėdos laivų gamykloje - rumunų darbininkai
Koncernas Vakarų laivų gamykla (VLG) atvėrė vartus Europos Sąjungos (ES) naujokei Rumunijai - šios šalies darbininkai pradėjo dirbti Klaipėdoje veikiančiose laivų statybos ir remonto įmonėse. "Mums trūksta kvalifikuotų laivų korpusų montuotojų, suvirintojų, tad įdarbinome daugiau kaip pusšimtį tokių specialistų iš Rumunijos", - "Lietuvos rytui" sakė koncerno generalinis direktorius Arnoldas Šileika. Pirmoji rumunų grupė VLG įmonėse pradėjo dirbti pernai.
Martynas Vainorius: Dujų krizės pasekmes pajuto ir Klaipėda
Į Baltarusijos ir Rusijos dujų milžino "Gazprom" konfilkto epicentrą patekusi niekuo dėta Lietuva vakar iki pietų išgyveno "dujų badą". Jo pasekmes akivaizdžiai pajuto ir didžiosios uostamiesčio įmonės.
Kartu ši situaciją priminė seną Lietuvos problemą - iki šiol nepasirūpinta dujų saugyklomis bei nuo trečiųjų šalių nepriklausomais dujų tiekimo kanalais.