adatytė

Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „adatytė“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „adatytė“.

Dainininkė Bjelle tapo modeliu: aprangoje neturiu taisyklių

Žavi, veikli, nebijanti rizikuoti ir eksperimentuoti su savo išvaizda, iki sielos gelmių paskendusi muzikoje, tačiau tuo pat metu – racionali ir tvirtai pildanti vieną svajonės po kitos atlikėja Raminta Naujanytė, geriau žinoma kaip Bjelle, šį kartą ryžosi dar vienai avantiūrai – industriniame miesto fone įsiamžino kaip modelis, pristatantis vasarišką, lengvumu, dalykine ir laisvalaikio elegancija bei saulėtomis spalvomis dvelkiančią lietuviško prekės ženklo „Adatytė“ lininę kolekciją.
2018-05-30

Šarūnas ir Laura Mazalai su mažylėmis pirmą kartą tapo modeliais

Žurnalistai, restorano „Valflių namai“ įkūrėjai, Šarūnas ir Laura Mazalai, pirmą kartą leidosi į avantiūrą su visa šeima. Veiklos ir idėjų nestokojantys jaunieji tėveliai kartu su savo mažylėmis Deimile ir Aurėja ne tik įamžino smagias akimirkas su šeima netradicinėje, žaismingoje fotosesijoje, tačiau ir pristatė atnaujintą lietuviško prekės ženklo „Adatytė“ kolekciją. Visiems keturiems – tai nauja, bet labai smagi patirtis. „Pasiūlymą įsiamžinti su visa šeima priėmėme be ilgų dvejonių.
2017-11-15

Atlikėja Monika Linkytė sužibėjo naujame amplua: tapo modeliu

Prasidėjus šiltajam sezonui, kai storus megztinius keičia lengvi, patogūs ir žaismingi drabužiai, lietuviškas prekės ženklas „Adatytė“ pristato naują lininę kolekciją „Vasara, tu atėjai!“. Ilgai svarstyti, kas galėtų tapti naujos kolekcijos veidu, nereikėjo – romantiškoji, nuostabaus balso savininkė Monika Linkytė yra būtent ta asmenybė, kuri ir įkūnija visus kolekcijos akcentus – žaisminga, paslaptinga, charakteringa, mėgstanti patogumą, tačiau visuomet stilinga ir spinduliuojanti teigiamas emo...
2017-06-08

Jauni verslai – mažesni ir lankstesni

Per keletą pastarųjų metų įsikuria vis daugiau smulkesnių įmonių, kurios įdarbina vos kelis darbuotojus, uždirba mažesnes pajamas ir orientuojasi į kasdienių paslaugų ir produktų kūrimą. Keičiasi visuomenės požiūris į verslą – vis daugiau gyventojų drąsiau steigia įmones ir taip susikuria sau darbo vietą. Tokias tendencijas parodė DNB banko užsakymu atliktas „Jauno verslo barometras“ tyrimas, kurio metu apklaustos 12-24 mėnesius rinkoje veikiančios Lietuvos įmonės.
2015-11-12
Į viršų