REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Technologijos mūsų kasdieniame apsipirkinėjime tiek parduotuvėse, tiek internetu daro revoliuciją. Parduotuvių tinklai siekia dar labiau patobulinti, palengvinti patį apsipirkinėjimo procesą tam, kad pritrauktų dar daugiau pirkėjų, rašoma portale businessinsider.com.

Technologijos mūsų kasdieniame apsipirkinėjime tiek parduotuvėse, tiek internetu daro revoliuciją. Parduotuvių tinklai siekia dar labiau patobulinti, palengvinti patį apsipirkinėjimo procesą tam, kad pritrauktų dar daugiau pirkėjų, rašoma portale businessinsider.com.

REKLAMA

Laikas, reikalingas užsakymui įvykdyti, tapo trumpesnis nei bet kada anksčiau, nes parduotuvėse ir sandėliuose atsiranda vis daugiau robotų. Bekontakčiai mokėjimai ir „Scan’n’go“ technologija jau leidžia patogiai apsipirkti naudojant ne tik mobilųjį telefoną. Surenkami duomenys jus apibūdina geriau, nei jūs manote, ir tai gali rekomenduoti produktus, pagamintus pagal jūsų asmeninius norus ir poreikius.

Panašu, kad tai dar ne viskas, ką technologijos planuoja mums pasiūlyti. Šiame straipsnyje pateikiami dar keli pavyzdžiai, kurie apsipirkinėjimą turėtų pakeisti kardinaliai.

REKLAMA
REKLAMA

Automatizuoti sandėliai

Kompanija „Amazon“ visai neseniai už 775 mln. dolerių įsigijo „Kiva Systems“ ir pervardino ją kaip „Amazon Robotics“. Taip daugelyje „Amazon“ prekių sandėlių atsirado žmogaus darbą pakeičiantys robotai.

REKLAMA

Vis daugiau prekybininkų dabar išbando sandėlių automatizavimą. Pavyzdžiui, „Walmart“ jau vykdo internetinius maisto prekių užsakymus, o kitos įmonės robotus naudoja džinsų pakavimui ir gabenimui. Automatiniai sandėliai žymiai sutrumpino užsakymų apdorojimo laiką ir „Amazon“ prekių pristatymas per dieną yra tik įrodymas.

Robotai-konsultantai parduotuvėse

Ne tik sandėliuose reikalingi robotai. Parduotuvėse jie reikalingi ne ką mažiau.

Robotai-konsultantai kai kuriose pasaulio parduotuvėse jau naudojami.

Jie padeda pirkėjams rasti reikiamas prekes, o darbuotojams suteikia papildomo laiko, kad galėtų glaudžiau bendrauti su pirkėjais.

REKLAMA
REKLAMA

„Scan’n’go“ technologija

Dėl šios technologijos atsiskaitymas už prekes tapo greitesnis, nei bet kada anksčiau. Laukimas eilėje prie kasos tampa praeitimi, nes pirkėjai gali nuskaityti ir susimokėti už prekes dar prieš įsidedant jas į prekių krepšelį.

Jau taip pat bandoma kurti išmaniuosius pirkinių krepšelius, kurie galėtų atpažinti viduje esančias prekes ir apdoroti mokėjimus.

Tai leistų atsisakyti fizinio prekių skanavimo ir atsiskaitymo už jas proceso.

Veido atpažinimo sistemos

Veido atpažinimas leido sukurti asmeniniams poreikiams pritaikytą apsipirkimą.

Pasaulyje jau egzistuoja parduotuvės, kavinės, kurios naudoja veido atpažinimo funkciją tam, kad galėtų rinkti duomenis apie ankstesnius klientų apsipirkimus ir taip siūlyti personalizuotas rekomendacijas bei išskirtines nuolaidas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų