Meksikos ralis pasižymėjo tuo, jog „WRC" ralio čempionatas greičiausiai surado naują lyderį, kuris užims S.Loebo vietą, kuriam šių metų sezonas paskutinis.
Šį savaitgalį praūžęs Meksikos ralis pasitiko naują laimėtoją su „Volkswagen" markės bolidu. Meksika pasižymėjo tuo, jog antrą pergalę iš eilės nusinešė Sebastienas Ogieris su „Volkswagen Polo".
Nors gali pasirodyti, jog ralio etapas buvo neįdomus, tačiau tai netiesa, nes už kadro buvo žymiai daugiau įdomių įvykių negu gali pasirodyti iš pirmo žvilgsnio. Tad nieko nelaukę, nusprendė apžvelgti trečiąjį „WRC" ralio čempionato etapą.
Triumfas : Sebastienas Ogieris
Kaip jau minėjo anksčiau, Meksikos ralį laimėjo „Volkswagen" komandos atstovas Sebastienas Ogieris. Nors prancūzas šiame čempionate dalyvauja jau kurį laiką, tačiau dėl itin didelio S.Loebo meistriškumo ir stiprios „
Citroen" ekipos, neleido deramai pasireikšti naujai iškeptam ir greičiausiai būsimam „WRC" čempionui. Net devynis metus S.Loebas neužleido čempiono vietos, tačiau atrodo, jog ateina S.Ogierio era.

Laimėjęs antrąjį „WRC" čempionato etapą, „Volkswagen" komandos vadovas Jostas Capito neslėpė džiaugsmo, jog pastangos įdėtos kuriant naująjį bolidą atsipirko. Visgi po S.Ogierio triumfo Meksikoje, daugelis pradėjo nerimauti, jog „Volkswagen" ir S.Ogierio tandemas gali būti nenugalimas dar daugelį metų, ypač kai iš čempionato pasitraukia „Citroen", o „
Ford" pakankamai atsilieka. Reikėtų pridurti, jog beveik viso ralio metu, S.Ogieriui bandė pasipriešinti Madsas Ostbergas.

Pergalingas trečiojo etapo žygis nebuvo toks rožėmis klotas, kaip S.Ogieris ir jo komanda tikėjosi. Vienu momentu S.Ogieris galėjo iš dalies prarasti lyderio vaidmenį dėl gan keistos situacijos. Viename iš greičio ruožų, kažkas uždarė vartus pro kuriuos turėtų skrieti visi ekipažai. Nors ekipažas ir sugaišo daugybę laiko, kol atidarė vartus ir pradėjo judėti toliau, tačiau to neužteko, jog artimiausias varžovas galėtų prisivyti S.Ogierį, kuris sugeba neįtikėtinai meistriškai valdyti automobilį.
Mums labiausiai užkliuvo tai, jog teisėjai nusprendė gražinti sugaištą laiką S.Ogierio ekipažui, tad iš dalies jis neprarado nieko. Tik patyrė nepatogumus.

Pasibaigus raliui, daugelis diskutavo, jog reikėtų keisti „WRC" čempionato taisykles ir neleisti pilotams iš Prancūzijos dalyvauti. Kadaise nepavejami buvo suomių pilotai, tačiau rodos, kad laikai keičiasi.
Muštynės iki paskutinio kraujo lašo : Hirvonenas ir Neville
Didžiausias dėmesys buvo sutelktas į dvikovą tarp dviejų pilotų, kurie pešėsi dėl antros vietos. Nors didžiąją ralio dalį antroje vietoje taukuose vartėsi Madsas Ostbergas su „Ford Fiesta", tačiau kai jis pasitraukė iš ralio, dėl antrosios vietos pradėjo kovoti Mikko Hirvonenas ir Thierry Neuville.

Jaunasis lenktynininkas iš Belgijos buvo pasiruošęs atimti antrą vietą iš patyrusio lenktynininko. Po kelių Mikko klaidų, Neville atitrūkimą nuo varžovo sumažino iki vos 7,5 sekundės. Nors Thierry komandos atstovai ragino nesileisti į avantiūrą ir baigti ralį ramiai, Neville nėra iš tų lenktynininkų, kurie pasiduotų.
Visgi kartais reikia paklausyti vyresnių žmonių, nes per savo skubėjimą jis nuskrido pailsėti į krūmus ir prarado 22 sekundes.
Nesėkmė : Madsas Ostbergas
Pasak „M-Sport" komandos vadovo, Malcolmo Wilsono, Norvegų kilmės pilotas - Madsas Ostbergas retai kada daro klaidas. Visgi „Ford" komandos pilotas parodė ir kitą savo bruožą - kovingumą. Nors S.Ogieris ir įsiveržė į priekį, tačiau Madsas Ostbergas net nebandė nuleisti rankų ir laukė, kol greitasis prancūzas padarys, bent menkiausią klaidą.

Madas dėl savo užsidegimo vienu momentu buvo tapęs ralio lyderiu, tačiau prancūzas parodė, jog buvo pamiršęs įjungti šeštą pavarą. Nors atitrūkimas nuo artimiausių varžovų buvo pakankamai didelis, tačiau koją pakišo automobilio techninės problemos. Pradžioje į dausas iškeliavo sankaba, o vėliau prie parado prisijungė ir automobilio elektronika.
Nors komandos mechanikai ir sutvarkė automobilį, tačiau Madsas sugrįžo į ralį būdamas vos 11 pozicijoje, kurioje ir baigė ralį.
Klaida : Jari-Matti Latvala
Turbūt daugelis tikėjosi, jog Jari-Matti Latvala bus puikus pavyzdys jaunesniam „Volkswagen" komandos pilotui S.Ogieriui. Visgi panašu, jog viskas bus atvirkščiai, nes Jari-Matti iki šiol nesugeba susigyventi su automobiliu ir daro daugybę klaidų.

Spėjame, jog ne vienas pilotas norėtų būti Jari-Matti batuose. Suomis pasirašė pakankamai pelningą kontraktą su „Volkswagen", tačiau ties tuo džiaugsmas ir baigėsi, nes rezultatai rodo, jog Jari nėra tinkamai susipažinęs su automobiliu.
Puikus to pavyzdys S.Ogieris, kuris dalyvavo automobilio kūrime ir automobilį pažįsta, kaip nuluptą. Nenuostabu, nes S.Ogieris su „Polo" treniravosi vos ne visus metus. Nors Jari-Matti Latvala ir sugebėjo iškovoti keletą taškų, tačiau keli incidentai palaidojo viltis kovoti dėl prizinių vietų.
Vaizdo reportažai apie Meksikos ralį.