Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Lietuvos automanams gerai matytas Jono Poškaus ginklas - Mitusbishi Lancer Evo VIII GSR, kuriuo jau neblogai pamosikuota tiek Lietuvos, tiek Latvijos ir Estijos trasose. Šių metų Fast Lap etapuose puikių Jono sugebėjimų ir Evo pajėgumų dėka, šis duetas mėgaujasi įžuliu pranašumu... Reikia išsiaiškinti kur čia šuo pakastas.
Pradedame nuo automobilio, o vėliau pasirodysiančiame straipsnyje pažiūrėsime Jonui į akis ir paklausime kokius pampersus reikia naudoti ir kiek varžtų galvoj turi trūkti, kad būtų galima šitaip minti trasoje...
Iš pirmo žvilgsnio ne itin piktas EVO iš tikro po kapotu vežasi 545 Ag kaimenę, užtikrinančią 560Nm sukimo momentą. Tad verslininkai su gražiai tiuninguotais Evo gatvėje, neturėtų provokuoti Jono prie šviesoforo, kad po to netektų raudonuoti. Naujausias Jono rekordas Kačerginės trasoje važiuojant su slick tipo padangomis - 1:20,07. Kad galima būti dar greitesniam, įrodo už šio mitso vairo sėdęs Robertas Kupčikas. Jo geriausias laikas Kačerginėje šiuo automobiliu: 1:18,4.Kaip tai atrodo už vairo, galite pamatyti čia:
Laikas žvilgterti į modlist'ą:
Kėbulas/išorė
Ratlankiai:
Enkei RPM2 r18*8
Rays Volk Racing TE37 r18*9,5
Užpakalinis reguliuojamo atakos kampo sparnas APR Racing
Pakaba/Stabdžiai
Cusco reguliuojamas užpakalinis stabilizatorius
Amortizatoriai Tein Super Racing
Armuoti stabdžių sistemos vamzdeliai
Plaukiojantys priekiniai stabdžių diskai Performance Friction
Ratų smeigės ARP
Variklis/Transmisija/Turbo/Kuras
HKS dviejų diskų sankaba
Variklio galvos smeigės ARP
Kaltiniai švaistikliai Carrillo H-beam
Kaltiniai stūmokliai Wiseco HD1400
Vožtuvų spyruoklės Cosworth
Vožtuvų spyruoklių lėkštutės Ferrea
Vožtuvai Ferrea
Skirstymo velenėliai HKS272
Reguliuojamos Skirstymo velenėlių žvaigždės Greddy
Kevlarinis pagrindinis diržas HKS
Kuro purkštukai 780ccm
Kuro siurblys Walbro 255
Kuro magistralė Perrin
Bov'as TIAL
Wastegate'as TIAL
Išmetimo kolektorius Full-Race
Turbina Garrett GT3076
Nerūdijančio plieno išmetimo sistema
Interjeras
OMP sėdynė
Sabelt 6 tašku saugos diržai
Cusco surenkami saugos lankai
Apexi turbinos slėgio, kuro slėgio, išmetamųjų dujų temperatūros davikliai
Skaičiai:
545ag, 560Nm
Masė 1.410kg be vairuotojo
Šiek tiek Giedriaus Matulaičio darytų nuotraukų (
www.matulaitis.lt):
Lietuvos automanams gerai matytas Jono Poškaus ginklas - Mitusbishi Lancer Evo VIII GSR, kuriuo jau neblogai pamosikuota tiek Lietuvos, tiek Latvijos ir Estijos trasose. Šių metų Fast Lap etapuose puikių Jono sugebėjimų ir Evo pajėgumų dėka, šis duetas mėgaujasi įžuliu pranašumu... Reikia išsiaiškinti kur čia šuo pakastas.
Pradedame nuo automobilio, o vėliau pasirodysiančiame straipsnyje pažiūrėsime Jonui į akis ir paklausime kokius pampersus reikia naudoti ir kiek varžtų galvoj turi trūkti, kad būtų galima šitaip minti trasoje...
Iš pirmo žvilgsnio ne itin piktas EVO iš tikro po kapotu vežasi 545 Ag kaimenę, užtikrinančią 560Nm sukimo momentą. Tad verslininkai su gražiai tiuninguotais Evo gatvėje, neturėtų provokuoti Jono prie šviesoforo, kad po to netektų raudonuoti. Naujausias Jono rekordas Kačerginės trasoje važiuojant su slick tipo padangomis - 1:20,07. Kad galima būti dar greitesniam, įrodo už šio mitso vairo sėdęs Robertas Kupčikas. Jo geriausias laikas Kačerginėje šiuo automobiliu: 1:18,4.Kaip tai atrodo už vairo, galite pamatyti čia:
Laikas žvilgterti į modlist'ą:
Kėbulas/išorė
Ratlankiai:
Enkei RPM2 r18*8
Rays Volk Racing TE37 r18*9,5
Užpakalinis reguliuojamo atakos kampo sparnas APR Racing
Pakaba/Stabdžiai
Cusco reguliuojamas užpakalinis stabilizatorius
Amortizatoriai Tein Super Racing
Armuoti stabdžių sistemos vamzdeliai
Plaukiojantys priekiniai stabdžių diskai Performance Friction
Ratų smeigės ARP
Variklis/Transmisija/Turbo/Kuras
HKS dviejų diskų sankaba
Variklio galvos smeigės ARP
Kaltiniai švaistikliai Carrillo H-beam
Kaltiniai stūmokliai Wiseco HD1400
Vožtuvų spyruoklės Cosworth
Vožtuvų spyruoklių lėkštutės Ferrea
Vožtuvai Ferrea
Skirstymo velenėliai HKS272
Reguliuojamos Skirstymo velenėlių žvaigždės Greddy
Kevlarinis pagrindinis diržas HKS
Kuro purkštukai 780ccm
Kuro siurblys Walbro 255
Kuro magistralė Perrin
Bov'as TIAL
Wastegate'as TIAL
Išmetimo kolektorius Full-Race
Turbina Garrett GT3076
Nerūdijančio plieno išmetimo sistema
Interjeras
OMP sėdynė
Sabelt 6 tašku saugos diržai
Cusco surenkami saugos lankai
Apexi turbinos slėgio, kuro slėgio, išmetamųjų dujų temperatūros davikliai
Skaičiai:
545ag, 560Nm
Masė 1.410kg be vairuotojo
Šiek tiek Giedriaus Matulaičio darytų nuotraukų (
www.matulaitis.lt):