Kinijos „Geely“ priklausantis prekės ženklas anksčiau skelbė planus nuo 2028 metų gaminti tik elektrinius automobilius, tačiau dėl neaiški situacija pačiose svarbiausiose pasaulio rinkose ir prabangių automobilių pirkėjų noras toliau vairuoti benzininius automobilius paskatino numatytą tikslą pakoreguoti.
„Lotus“ paskelbė suteiksianti vidaus degimo varikliams dar vieną galimybę, tačiau pastarieji bus naudojami tik kaip dalis alternatyvių hibridinių pavarų sistemų dalis.
Šis sprendimas „Lotus“ suteiks galimybę lengviau suderinti elektrinio ir tradicinio mobilumo privalumus, išlaikant lankstumą rinkoje ir atliepiant pirkėjų poreikius prabangių automobilių rinkoje.
„Lotus“ vadovas Qingfeng Feng interviu dienraščiui „The Wall Street Journal“ oficialiai patvirtino, kad bendrovė keičia planus ir pradeda kurti „Super Hybrid“ vardu pavadintą jėgainę.
Jo teigimu, „Super Hybrid“ padės apjungti elektrinę pavarą su benzininiu varikliu, turinčiu turbokompresorių. Pastarasis bus naudojamas tik kaip elektros energijos generatorius, kuris padės padidinti nuvažiuojamą atstumą.
Tikinama, jog ši sistema leis pasiekti įspūdingą, iki 1 100 kilometrų siekiantį nuvažiuojamą atstumą.
Taip pat teigiama, kad šis sprendimas yra dalis „Lotus“ strategijos derinti elektrinį mobilumą su ilgesnės distancijos galimybėmis, kartu reaguojant į vartotojų poreikį mažinti priklausomybę nuo įkrovimo stotelių infrastruktūros.
Didžiausią įtaką šiam sprendimui turėjo Kinijos rinkos ypatumai. Šiemet Kinijoje pastebimai padidėjo susidomėjimas iš tinklo įkraunamais hibridais bei elektromobiliais, turinčiais papildomą generatorių, kurie leidžia išvengti kelyje atsiradusių netikėtumų.
Į šiuos pokyčius reaguoja ne tik „Lotus“, bet ir kiti automobilių gamintojai. Pavyzdžiui, tam pačiam „Geely“ koncernui priklausantis prekės ženklas „Zeekr“, taip pat pranešė apie planus ateityje pasiūlyti iš tinklo įkraunamus hibridus.
Apskritai, panašu, kad bendra rinkos tendencija krypsta link hibridinių pavaros sistemų, kurios leistų vienu metu išnaudoti elektrinių ir benzininių variklių privalumus.
„Lotus“ vadovas neatskleidė ar naujoji pavara bus integruota į jau gaminamus modelius, tokius kaip „Eletre“ ar „Emeya“, tačiau tikėtina, kad šią technologiją pirmiausia pamatysime netolimoje ateityje pasirodysiančiame naujame „Lotus“ modelyje – „Type 134“ slapyvardžiu pavadintame SUV, su kuriuo „Lotus“ sieks įžengti į „Porsche Macan“ teritoriją.