• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS



Auksarankių knibžda ne tik Lietuvoje ar Rusijoje, tačiau ir kituose, labiau egzotiškuose kraštuose. Kinai galbūt ir nėra labai geri transporto priemonių gamintojai, tačiau šioje šalyje yra inžinerinių žiburių.
Užtikome išties įdomiai sukonstruoto kerrračio nuotraukas. Transporto priemonės autorius sujungė ekologiškas technologijas su geromis valdymo savybėmis. Turint galvoje, kad kažkada tai buvo triratis.
Kinijoje gausu triračių elektrinių motociklų, kurie naudojami komerciniais tiksliais. Šie modeliai turi elektrinį variklį, gebantį transporto priemonę iškočioti iki 40km/h, tačiau visiems agregatams esant galinėje dalyje, valdymo sąvybės tampa nepavydėtinos.
Taigi, vienas kinas nusprendė papimpinti savo tačką - jis nupjovė priekinį ratą, bei sumontavo du ratus turinčią važiuoklę, o ratus ir vairą nusuko nuo vaikiško dviračio. Kad iš taisytų prastas valdymo charakteristikas, auksarankis bateriją perkelė į priekį, taip subalansuodamas svorį abiejoms ašims. Tikriausiai dabar naujasis keturratis posūkiuose jaučiasi kur kas tvirčiau!







Auksarankių knibžda ne tik Lietuvoje ar Rusijoje, tačiau ir kituose, labiau egzotiškuose kraštuose. Kinai galbūt ir nėra labai geri transporto priemonių gamintojai, tačiau šioje šalyje yra inžinerinių žiburių.
Užtikome išties įdomiai sukonstruoto kerrračio nuotraukas. Transporto priemonės autorius sujungė ekologiškas technologijas su geromis valdymo savybėmis. Turint galvoje, kad kažkada tai buvo triratis.
Kinijoje gausu triračių elektrinių motociklų, kurie naudojami komerciniais tiksliais. Šie modeliai turi elektrinį variklį, gebantį transporto priemonę iškočioti iki 40km/h, tačiau visiems agregatams esant galinėje dalyje, valdymo sąvybės tampa nepavydėtinos.
Taigi, vienas kinas nusprendė papimpinti savo tačką - jis nupjovė priekinį ratą, bei sumontavo du ratus turinčią važiuoklę, o ratus ir vairą nusuko nuo vaikiško dviračio. Kad iš taisytų prastas valdymo charakteristikas, auksarankis bateriją perkelė į priekį, taip subalansuodamas svorį abiejoms ašims. Tikriausiai dabar naujasis keturratis posūkiuose jaučiasi kur kas tvirčiau!





REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų