REKLAMA
REKLAMA
Kuo Jūsų renginys skiriasi nuo kitų panašių?
Nežinau ar yra kitų renginių kuriuose būtų vedama komandinė įskaita viso sezono metu. Taip pat etapai nėra tokio pačio pobūdžio. Nėra vien lėtuminis slalomas ar vien greituminis slalomas. Stengiamasi padaryti visko po truputį, kad išlyginti vienų ar kitų markių/modelių pranašumus ar trūkumus.
Kokių dalyvių čia daugiausia?
Iki šių metų Taurės varžybas buvo galima vadinti grynai japoniškų markių, nes dalyvavo Honda, Civic, CRX, 323F, Celica, Mitsubishi klubai. Tik šiemet prisijungė „kitataučiai“, jei galima taip išsireikšti. Dalyviai kaip asmenys nėra rimti sportininkai. Pati renginio idėja, suvažiuoti už klubą, įgyti patirties, gauti patarimų. Svarbiausiai, kad per visą istoriją nėra buvę konfliktiškų dalyvių. Nors kritikos strėlių visada gaunam, bet kaip sakant, gyveni ir mokaisi.
Su kokių automobiliu čia geriausia dalyvauti?
Na pati dalyvių atranka nusprendžia jau už tave nes dalyvauja klubai. Todėl kaip ir didelio pasirinkimo dalyvis neturi. Pasakyti galiu tik tiek, kad pernai asmeninėje įskaitoje nugalėjo Kosminis su Civic. Šiaip dominuoja Honda markė, na bet taip ir turėtų būti pažiūrėjus į dalyvaujančių klubų sąrašą. Nors šiemet pirmame etape visas tris pirmas vietas užėmė Opel GSI vairavę dalyviai.
REKLAMA
Kiek lemia technika, o kiek tarpinė tarp vairo ir sėdynės?
Norint nugalėti svarbiau, kaip ir visur, yra įgūdžiai. Norint tiesiog sudalyvauti ir praleisti laiką varžyboms tinka ir standartinis automobilis. Buvo rengiami etapai kartodrome, kur technika visų vienoda, tik skiriasi įgūdžiai (ir svoris, bet buvo skirtingos svorio kategorijos), arba orientacinės – ten tarpinė ne tarp vairo ir sėdynės ar technika lemia, bet svarbesnis šturmanas, komandinis darbas.
Jei turi ir techniką ir įgūdžius, nugalėti lengviau kaip ir visur. Jei turi labiau išvystytą tik vieną komponentą, manau labiau lems įgūdžiai, bet kaip sakant, blogas karininkas, kuris nenori tapti generolu. Kad atsirastų įgūdžiai, reikia treniruotis, o šis renginys puiki proga tam. Jei ir nekovoji dėl pirmųjų pozicijų, galima visada išsikelti tikslą aplenkti komandos draugą ar kažkurio kito klubo atstovą kurio pajėgumas panašus.
Jūs propaguojate klubinį atstovavimą. Kodėl pasirinkote šį kelią?
Klubas yra žmonių ratas, entuziastai, kurie padeda kas kuom gali ir tai daro ne dėl naudos, o norėdami, kad būtų „fun“ renginys. Tai vienaip ar kitaip yra darbas, bet kai turi savą komanda visada lengviau. Pati idėja – bendravimas tarp klubų. Todėl pasukom į šį reikalą tokiu keliu. Tai taipogi ir šioks toks klubų vardo populiarinimas. Juk Jūs mus kažkaip susiradote. :)
REKLAMA
REKLAMA
Ar Lietuvoje pakankamai stiprūs auto klubai?
Sunku atsakyti į šį klausimą, nes neteko matyti besivaržančių užsienio šalių auto klubų. Kituose renginiuose mačiau Latvijos ir Estijos Honda klubų atstovų kovą su Lietuvos Honda, Civic ar CRX klubų atstovais. Sunku lyginti, nes technika nebuvo vienoda, bet manau kad visos šalys turi stiprių atstovų. Gal tik latviai labiau įstrigo kaip labiau dalyvaujantys. Manyčiau lietuviai labiau tausoja automobilį. :)
Kokie klubai aktyviausi?
Nuo pat pradžių su mumis yra Honda, CRX, 323F klubai. Turbūt juos ir paminėčiau kaip aktyviausius. Bendrauji vis tiek su žmonėmis, todėl labai abstraktus vertinimas čia.
Ko jiems trūksta, kad dar aktyviau Lietuvoje virtų klubinis gyvenimas?
Mano nuomone trūksta entuziastų. Klubams reikia veiklių žmonių, kurie turi idėjas, jas stengiasi realizuoti. Na jei nerealizuoti, tai bent pasidalinti idėjomis, prisidėti prie veiklos, o ne žmonių tiesiog turinčių to modelio ar markės automobilį. Tokių žmonių veikla klube sustoja gavus atributiką ar lipduką ant stiklo. Kadangi tai auto klubai, daugiau veiklos reikėtų susieti su automobiliais, o ne alaus skanavimais meet’ų metu ir baliais festivaliais. Na bet čia jau kiekvieno klubo politika – juk įvairių klubų yra. Labai pagelbėtų didesnis tarpusavio bendravimas. Patys į klubo renginius (ne Taurės etapus) kviečiamės žmones iš kitų klubų, esame gavę pakvietimų iš kitų. Tokie pakvietimai yra gera bendravimo ir bendradarbiavimo pradžia. Taip pat finansavimas ar kokie tikslingi renginiai auto klubams, kaip kad kažkada vyko “Keturiais ratais į ES”. Nėra lengva padarytį masinį renginį, tam reikia daug išteklių, todėl dažniau turbūt ir vyksta mažesni renginiai, skirti tik klubo aplinkos žmonėms. Klubų Lietuvoje turbūt yra tiek, kad suskaičiuoti sunku būtų, bet tokio kaip renginio kad suvažiuoti galėtų visi norintys klubai, tarkim sezono pradžioje ar pabaigoje. nėra, Mano manymu jo nėra dėl lėšų ir išteklių trūkumo. Juk ne kiekvienas klubas gali sau leisti išsinuomoti Nemuno Žiedą ar kitą susibūrimo vietą visai dienai.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
Kokie ateities planai?
Šiais metais bandysime daugiau dėmesio skirti savo daržui. Reikia susirinkti „šviežių“ žmonių, kurie norėtų vystyti klubo veiklą. Per pastaruosius metus, per didelius kiekius renginių, savo daržą visai apleidome. Kaip ir minėjau, Taurės nutraukti neplanuojame, ir kiekvienų metų pabaigoje iškilus klausimui ar darome sekančiais metais Taurę, atsakymas būna teigiamas. Norėtųsi kad šis renginys augtų, bet kol kas tam nėra gerų sąlygų. Pagrindinis trukdis – mažai prieinamų trasų už protingą kainą. Viskas bus gerai. Sėkmės visiems auto klubams dalyvaujantiems Taurėje.
Dėkui už atsakymus iki susitikimo varžybose!
REKLAMA