• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Artėjant pirmajam 2013 metų DTM čempionato etapui, norime pateikti svarbiausią informaciją, kurią turėtumėte žinoti apie šių metų sezoną.
Nors pokyčių, lyginant su praėjusiais metais, čempionate nėra daug, jų vis dėlto yra. Didžiausias iš jų - „Formulės 1“ tipo DRS sistemos naudojimas. Komandos galės sumažinti priekinio sparno pasipriešinimą tiesiosiose, priartėti prie varžovo ir tokiu būdu jį aplenkti. Įjungti sistemą lenktynininkai galės tik tuo atveju, jei priekyje jų važiuojantis sportininkas į priekį bus pabėgęs ne daugiau nei dvi sekundes. Sistema išsijungs automatiškai lenktynininkui nuspaudus stabdžius.
Kitas didelis pokytis susijęs su padangomis. Komandos lenktynėse galės naudoti minkštesnes „Hankook“ padangas, kurios pirmuosiuose penkiuose lenktynių ratuose jų įveikimo laikus turėtų pagerinti visa sekunde. Padangų lenktynininkai negalės keistis pirmuose trijuose ir paskutiniuose trijuose lenktynių ratuose.
Iškart po kvalifikacijos komandos privalės įvardinti, kurias padangas lenktynininkai naudos starto metu. Tai reiškia, kad į paskutinę kvalifikacijos dalį patekę sportininkai galės startuoti naujomis padangomis. Anksčiau lenktynininkai paskutinėje kvalifikacijos dalyje buvo priversti naudoti tas padangas, su kuriomis finišavo trečioje kvalifikacijos dalyje.
Kvalifikacijos formatas taip pat nepasikeitė: po pirmosios, antrosios ir trečiosios dalies iškris po šešis lėčiausius sportininkus, o keturi greičiausi varžysis paskutinėje kvalifikacijos dalyje, kurioje turės galimybę įveikti vos vieną greitąjį ratą.

300293_363956823717108_1647618821_n[1]

ČEMPIONATO TVARKARAŠTIS

Artėjant pirmajam 2013 metų DTM čempionato etapui, norime pateikti svarbiausią informaciją, kurią turėtumėte žinoti apie šių metų sezoną.
Nors pokyčių, lyginant su praėjusiais metais, čempionate nėra daug, jų vis dėlto yra. Didžiausias iš jų - „Formulės 1“ tipo DRS sistemos naudojimas. Komandos galės sumažinti priekinio sparno pasipriešinimą tiesiosiose, priartėti prie varžovo ir tokiu būdu jį aplenkti. Įjungti sistemą lenktynininkai galės tik tuo atveju, jei priekyje jų važiuojantis sportininkas į priekį bus pabėgęs ne daugiau nei dvi sekundes. Sistema išsijungs automatiškai lenktynininkui nuspaudus stabdžius.
Kitas didelis pokytis susijęs su padangomis. Komandos lenktynėse galės naudoti minkštesnes „Hankook“ padangas, kurios pirmuosiuose penkiuose lenktynių ratuose jų įveikimo laikus turėtų pagerinti visa sekunde. Padangų lenktynininkai negalės keistis pirmuose trijuose ir paskutiniuose trijuose lenktynių ratuose.
Iškart po kvalifikacijos komandos privalės įvardinti, kurias padangas lenktynininkai naudos starto metu. Tai reiškia, kad į paskutinę kvalifikacijos dalį patekę sportininkai galės startuoti naujomis padangomis. Anksčiau lenktynininkai paskutinėje kvalifikacijos dalyje buvo priversti naudoti tas padangas, su kuriomis finišavo trečioje kvalifikacijos dalyje.
Kvalifikacijos formatas taip pat nepasikeitė: po pirmosios, antrosios ir trečiosios dalies iškris po šešis lėčiausius sportininkus, o keturi greičiausi varžysis paskutinėje kvalifikacijos dalyje, kurioje turės galimybę įveikti vos vieną greitąjį ratą.

300293_363956823717108_1647618821_n[1]

ČEMPIONATO TVARKARAŠTIS

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Šiemet bus surengta dešimt etapų, kurių didžioji dalis - Vokietijoje. Sezonas prasidės gegužės 5 dieną, o baigsis spalio 20-ąją.






































































Nr. Lenktynės Trasa Data
1 Pirmosios Hockenheimo lenktynės, Vokietija Hockenheimringas gegužės 5 d.
2 Brands Hačo lenktynės, Didžioji Britanija Brands Hach Indy gegužės 19 d.
3 Spielbergo lenktynės, Austrija Red Bull Ring birželio 2 d.
4 Lausitzo lenktynės, Vokietija Lausitzringas birželio 16 d.
5 Norisringo lenktynės, Vokietija Norisringas  liepos 14 d.
6 Maskvos lenktynės, Rusija Maskvos trasa rugpjūčio 4 d.
7 Nurburgringo lenktynės, Vokietija Nurburgringas rugpjūčio 18 d.
8 Oscherslebeno lenktynės, Vokietija Ocherslebeno Motorsporto Arena rugsėjo 15 d.
9 Zandvorto lenktynės, Olandija Zandvorto Parko trasa rugsėjo 29 d.
10 Antrosios Hockenheimo lenktynės, Vokietija Hockenheimringas spalio 20 d.

REKLAMA

 Pokyčiai tvarkaraštyje, lyginant su praėjusiais metais:


*DTM pirmenybės pirmą kartą istorijoje apsilankys Rusijoje.
*Neįskaitinis čempionato etapas, vykdavęs Miuncheno Olimpiniame stadione, šiemet nebebus rengiamas.
*Čempionatas nebevyks į Valensiją, kurioje lenktynės buvo rengiamos 2011-2012 metais.

534927_435820076502640_524312199_n
 

KOMANDOS IR PILOTAI

REKLAMA
REKLAMA

„Team Schnitzer“ komandos pilotas Bruno Spengleris čempionatą pradės kaip čempiono titulą ginantis sportininkas. Jo komanda gins komandų čempionės vardą, o BMW - gamintojų čempiono titulą.
Rikiuotėje šiemet matysime net 22 sportininkus – lygiai tiek pat, kiek ir praėjusiais metais. Nors BMW savo programą išplėtė nuo šešių iki aštuonių bolidų, „Mercedes“ pasielgė priešingai ir sumažino savo DTM programą, dėl to dalyvių skaičius čempionate nepakito.
















































































































Gamintojas Komanda Nr. Lenktynininkas
Audi Team Rosberg 5 Edoardo Mortara
6 Filipe Albuquerque
ABT Sportsline 11 Mattias Ekstromas
12 Jamie Greenas
Phoenix Racing 19 Mike'as Rockenfelleris
20 Miguelis Molina
Team ABT 23 Timo Scheideris
24 Adrienas Tambay
BMW Team Schnitzer 1 Bruno Spengleris
2 Dirkas Werneris
Team RBM 7 Augusto Farfusas
8 Joey Handas
Team RMG 15 Martinas Tomczykas
16 Andy Priaulxas
Team MTEK 21 Marco Wittmanas
22 Timo Glockas
Mercedes HWA Team 3 Gary Paffettas
4 Roberto Merhi
Mercedes AMG 9 Christianas Vietoris
10 Robertas Wickensas
Mucke Motorsport 17 Danielis Juncadella
18 Pascalis Wehrleinas

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Pokyčiai komandų tarpe:


*„BMW Team MTEK“ debiutuoja čempionate.
*„Mercedes Persson Motorsport“ pasitraukė iš čempionato.

73830_516655875026198_1532773330_n
 

Pokyčiai lenktynininkų tarpe


Debiutuoja:
Atsarginis BMW pilotas Marco Wittmanas gavo nuolatinio lenktynininko vietą.
„Formulėje 1“ vietos netekęs Timo Glockas prisijungė prie BMW
Pascalis Wehrleinas ir Danielis Juncadella prisijungė prie „Mercedes“ jaunųjų lenktynininkų programos ir gavo vietą vienoje iš gamintojo komandų.
Traukiasi:
Buvę „Formulės 1“ pilotai Deividas Coulthardas ir Ralfas Schumacheris baigė savo karjeras automobilių sporte.
Susie Wolff paliko „Mercedes“, kad galėtų susikoncentruoti į savo pareigas „Formulėje 1“
Rahel Frey iš „Audi“ DTM programos buvo perkelta į GT lenktynių programą.
Keičia komandas:
Visos karjeros metu „Mercedes“ atstovavęs Jamie Greenas perėjo į „Audi“ ir atstovaus „ABT Sportsline“ komandai.
Joey Handas ir Andy Priaulxas pasikeitė vietomis BMW „Team RMG“ ir „Team RBM“ komandose.
Timo Scheideris iš „ABT Sportsline“ komandos buvo perkeltas į „Team ABT“.
Roberto Merhi iš „Persson Motorsport“ buvo perkeltas į „Mercedes HWA Team“.
Robertas Wickensas iš „Mucke Motorsport“ buvo perkeltas į „Mercedes AMG“.

72126_10151560387141151_332466191_n

TAŠKŲ SISTEMA

REKLAMA

DTM pirmenybėse naudojama taškų sistema yra analogiška sistemai, naudojamai „Formulėje 1“: taškai skiriami už pirmąsias dešimt pozicijų. Taškai skiriami tokia tvarka:






























Poz. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Taškai 25 18 15 12 10 8 6 4 2 1


BOLIDAI


Čempionate naudojami trijų gamintojų bolidai: BMW varžosi su M3 DTM, „Mercedes“ pergalių siekia su C klasės kupe modeliu, o „Audi“ lenktyniauja su RS5 DTM (pernai pastarasis bolidas buvo vadinamas A5 DTM. Visų gamintojų bolidai yra standartizuoti, kad konkurencija tarp gamintojų būtų kuo didesnė. Į bolidus montuojami V8 tipo varikliai, kurių darbinis tūris siekia 4 litrus. Varikliai išvysto apie 460 AG, o jų maksimalus sukimo momentas siekia 500 Nm.

17406_10151560387531151_918075954_n
Pati bolido važiuoklė gaminama iš anglies pluošto. Pakaba - „Push rod“ tipo. Į bolidus montuojamos šešių pavarų pavarų dėžės, o pavaros perjunginėjamos „Formulės 1“ stiliumi - ant vairo esančiais mygtukais.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų